Nee, zo goed ken ik Egypte nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef OllieA het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat de invloed van de mullah's op de legertop is?
Want het lijkt mij dat de macht - met Mubarak weg - bij het leger komt te liggen.
En dat is 'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Israel zou het dan als eerste brengen
Dat vraag ik me ook af. Kan ie niet beter naar SA?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo Zwitserland dan? Heeft ie daar een kasteel?
Zwitserland is nogsteeds een neutraal land..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Een beetje dictator heeft een huis met een paar baren goud in zwitserland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
is Zwitserland geen land dat neutraal is??? ja weet het niet maar hoor vaker dat hoge pieten eerst naar zwitserland vluchtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Het Egyptische Museum wordt inmiddels beveiligd door het leger. Voor meer, volg onze liveblog: http://bit.ly/hPE392
Dat vroeg ik me ook al af. Eerder vanavond berichte hier iemand dat hij in Londen zou zitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ze hebben hun doelen behaald lijkt het. Ben benieuwd hoe het verder loopt, blijkt het dat dit niet genoeg is zijn ze het momentum kwijt. Zeker als het leger zich niet duidelijk achter een bepaalde partij schaart.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:48 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik heb wel het idee dat de opmars nu echt tot een stilstand is gekomen...
Welke doelen hebben ze dan behaald? Het hoofdgebouw staat in de brand maar that's it...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben hun doelen behaald lijkt het. Ben benieuwd hoe het verder loopt, blijkt het dat dit niet genoeg is zijn ze het momentum kwijt. Zeker als het leger zich niet duidelijk achter een bepaalde partij schaart.
Dat doen we al sinds vanmiddag...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Axia het volgende:
Het is nu wachten op de spreker van het parlement.
Laat maar, zal wel niks zijn aangezien ze er een reclameblok doorheen gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |