Hoop het ook! Hoop dat er eindelijk vrijheid zal zijn in Egypte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef rakotto het volgende:
Ik zit vol met spanning te wachten op de aankondiging door de regering.
Mensen, ga hopen voor goed nieuws voor mijn volk!
Schiet er 100 dood en 100.000 rennen hard de andere kant op. Mensen zijn geen lemmings...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je wel een colonne munitietrucks nodig, wil je alle 8 miljoen inwoners van Cairo tegen houden.
The former headquarters meer lijkt me.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Black_Ninja het volgende:
Woo.. het hoofdgebouw is nu toch echt in handen van het leger... Zoveel tanks daar kom je echt niet meer doorheen...
Revoluties kunnen gekaapt worden, sterker nog, dat is meestal het gevalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Werd juist gezegd dat christenen en moslims zij aan zij lopen en elkaar beschermen tijdens de gebeden...
Vraag me ook een beetje af wat ze daar willen beschermen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
The former headquarters meer lijkt me.
Is die niet al aardig uitgebrand?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Black_Ninja het volgende:
Woo.. het hoofdgebouw is nu toch echt in handen van het leger... Zoveel tanks daar kom je echt niet meer doorheen...
Dacht ik ook maar een ander shot liet zien dat het best mee valt. er staan zelfs soldaten op een soort balkon naar beneden te kijken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is die niet al aardig uitgebrand?
Vandaag wel, in Egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Schiet er 100 dood en 100.000 rennen hard de andere kant op. Mensen zijn geen lemmings...
Aljazeera heeft zeg maar een onbeperkt budgetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef ari_zahav het volgende:
Btw, voordat de belangerijke boodschap komt, respect aan de servers van Al Jazeerah. Nederland kan niet eens websites levend houden als een bedrijfje in Moerkijk in de fik gaat, maar Al Jazeerah kan een revolutie zonder een hick-up blijven streamen.
Al eerder gezegd maar idd respect!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef ari_zahav het volgende:
Btw, voordat de belangerijke boodschap komt, respect aan de servers van Al Jazeerah. Nederland kan niet eens websites levend houden als een bedrijfje in Moerkijk in de fik gaat, maar Al Jazeerah kan een revolutie zonder een hick-up blijven streamen.
Heb je enig idee wat de invloed van de mullah's op de legertop is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Revoluties kunnen gekaapt worden, sterker nog, dat is meestal het geval
Er is nog niet echt met scherp geschoten...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vandaag wel, in Egypte
Epic!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef ari_zahav het volgende:
Btw, voordat de belangerijke boodschap komt, respect aan de servers van Al Jazeerah. Nederland kan niet eens websites levend houden als een bedrijfje in Moerdijk in de fik gaat, maar Al Jazeerah kan een revolutie zonder een hick-up blijven streamen.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand even de link van Al Jazeera heb hem per ongeluk weggeklikt
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand even de link van Al Jazeera heb hem per ongeluk weggeklikt
Overheid versus Commercieel bedrijfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef ari_zahav het volgende:
Btw, voordat de belangerijke boodschap komt, respect aan de servers van Al Jazeerah. Nederland kan niet eens websites levend houden als een bedrijfje in Moerdijk in de fik gaat, maar Al Jazeerah kan een revolutie zonder een hick-up blijven streamen.
Nou vind ik dat wel ff iets meer lefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Epic!Zelfde niveau als die CNN reporters in Bagdad met de bombardementen.
In Suez ws wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Er is nog niet echt met scherp geschoten...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |