http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand even de link van Al Jazeera heb hem per ongeluk weggeklikt
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand even de link van Al Jazeera heb hem per ongeluk weggeklikt
Overheid versus Commercieel bedrijfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef ari_zahav het volgende:
Btw, voordat de belangerijke boodschap komt, respect aan de servers van Al Jazeerah. Nederland kan niet eens websites levend houden als een bedrijfje in Moerdijk in de fik gaat, maar Al Jazeerah kan een revolutie zonder een hick-up blijven streamen.
Nou vind ik dat wel ff iets meer lefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Epic!Zelfde niveau als die CNN reporters in Bagdad met de bombardementen.
In Suez ws wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Er is nog niet echt met scherp geschoten...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Ligt eraan wanneer je weer aan het werk moet de volgende dag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Oorlogsheld het volgende:
mensen, ik lees net op twitter dat jan de hoop van rtl nieuws al is gaan slapen?
hij is nieuwslezer, ben ik de enige die het vreemd vind?
Voor het Westen bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Egypte is veel belangrijker dan Tunesie(niet beledigend bedoeld ofzo)
Die is al vroeg op hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Oorlogsheld het volgende:
mensen, ik lees net op twitter dat jan de hoop van rtl nieuws al is gaan slapen?
hij werkt niet op zaterdagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je weer aan het werk moet de volgende dag.
Misschien is hij de lul om morgenochtend te openen en neemt iemand anders vannacht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Oorlogsheld het volgende:
Er zijn geruchten over scherpe munitie, maar ook over bedoeïenen die met raketwerpers op de politie aan het schieten waren. Veel is onzeker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
rubber coated bullets alleen toch?
In de regio zelf ook lijkt me. Egypte heeft zowel geografisch als politiek gezien een sleutelrol in de regio.quote:
Ik zag op euronews vanmiddag dat ze teargas canisters gericht schoten op mensen, volgens mij heeft dat ook wel een paar mensenlevens gekost.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Over de hele dag 11 doden in suez, dan geloof ik niet in scherp schieten...
quote:3 private jets leave Cairo airport under heavy security; #Egypt parliament speaker to make major announcement - NBC
WTF? Is mubarak weg?quote:MSNBC saying 9 limos just pulled into VIP terminal at Cairo airport. People then took off in 3 private jet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |