Precies, maar ik zie dat toch niet als scherp schieten, dat is proberen gewonden te maken en angst te creeërenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Ik zag op euronews vanmiddag dat ze teargas canisters gericht schoten op mensen, volgens mij heeft dat ook wel een paar mensenlevens gekost.
Define regio, Egypte is een politieke sleutel tot het Midden-Oosten, voor het Westen althans. Binnen Noord-Afrika speelt het land geen rol van betekenis, behalve dat het een militaire macht is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de regio zelf ook lijkt me. Egypte heeft zowel geografisch als politiek gezien een sleutelrol in de regio.
quote:DailyNewsEgypt Egyptian medical sources say 13 killed in Suez, 75 wounded. In Cairo, 1,030 wounded: Reuters less than 20 seconds ago via web
Zou goed kunnen maar ik heb al eerder berichten gehoord over rijke mensen die vertrokken in prive vliegtuigen..quote:
Amenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef rakotto het volgende:
Hopen op een democratisch Egypte!![]()
Ik weet 90% zeker dat Egypte dan een zeer welvarend land zal worden en misschien een boom kan krijgen zoals Japan in de jaren 80, als de machtovergang goed gaat en dat het leven democratischer en eerlijker verdeeld wordt.
Israel zou het dan als eerste brengenquote:Volgens Israelische zender 10 zou Mburak onderweg zijn naar Zwitserland
Ik hoop het. Vooral uit geschiedkundig oogpunt zou dat mooi zijn!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef rakotto het volgende:
Hopen op een democratisch Egypte!![]()
Ik weet 90% zeker dat Egypte dan een zeer welvarend land zal worden en misschien een boom kan krijgen zoals Japan in de jaren 80, als de machtovergang goed gaat en dat het leven democratischer en eerlijker verdeeld wordt.
Nee, zo goed ken ik Egypte nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef OllieA het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat de invloed van de mullah's op de legertop is?
Want het lijkt mij dat de macht - met Mubarak weg - bij het leger komt te liggen.
En dat is 'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Israel zou het dan als eerste brengen
Dat vraag ik me ook af. Kan ie niet beter naar SA?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo Zwitserland dan? Heeft ie daar een kasteel?
Zwitserland is nogsteeds een neutraal land..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Een beetje dictator heeft een huis met een paar baren goud in zwitserland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
is Zwitserland geen land dat neutraal is??? ja weet het niet maar hoor vaker dat hoge pieten eerst naar zwitserland vluchtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |