quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Black_Ninja het volgende:
zo te horen gaan ze het museum dus beschermen, top!
Welke bestuursvorm zou volgens jou dan wel goed zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja dat klopt want een democratie is een dictatuur waarbij de mens bedrogen wordt en denkt vrijheid te hebben maar het niet zo is waardoor de machten makkelijker kunnen doen wat ze willen.
Maar als de Islamitische partij aan de macht komt dan is het voor de US ongunstig.
We houden je op de hoogtequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef Infection het volgende:
Jammer, heb geen livestream omdat ik in de bus zit. Even hier blijven volgen dan.
24/01/2011quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Black_Ninja het volgende:
zo te horen gaan ze het museum dus beschermen, top!
Wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
wat veel nederlandse reclame tegenwoordig op CNN
Zou dit de reden zijn waarom Hosni Mubarak al 4 uur niets van zich heeft laten horen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Wokkel het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2
Today's White House briefing starting soon. Expected topic for today is the Egyptian protest.
Ik kom zelf uit Yoegoslavie en het systeem in de tijd van Tito was erg goed, maar op dit moment denk ik geen één systeem. Dus wordt het tijd voor iets nieuws.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef maxburger het volgende:
[..]
Welke bestuursvorm zou volgens jou dan wel goed zijn?
Hij lijkt er minder blij meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef Muridae het volgende:
Mooie foto.
Demonstrerende vrouw kust politieagent alsof het haar zoon is.
[ afbeelding ]
quote:Dsc00248_normal tracyfuad RT @Jnoubiyeh: The army has completely sealed off #Suez City in an attempt to stop the protests. Nobody can get in and nobody can get out. #Egypt #Jan25
wat is de streamlink van al-jazeera?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef Black_Ninja het volgende:
cnn en al-jazeera gebruiken dezelfde band op dit momentik zie precies hetzelfde op beide streams
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat is de streamlink van al-jazeera?
kut upc heeft die zender van digitale tv verwijderd
thanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Mooie foto. Je ziet goed dat de agent geëmotioneerd is door het gebeuren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef Muridae het volgende:
Mooie foto.
Demonstrerende vrouw kust politieagent alsof het haar zoon is.
[ afbeelding ]
Of door die zeekoe die die kus geeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Mooie foto. Je ziet goed dat de agent geëmotioneerd is door het gebeuren.
Doe normaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Of door die zeekoe die die kus geeftik zou nog liever die weervrouw van al-jazeera hebben
Dan klopt dat van china nog beter, daar zijn iedergeval MENSEN aan de machtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef .aeon het volgende:
National Democratic Party
Net zoals de People's Republic of China zeker
The Democratic People's Republic of Koreaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef .aeon het volgende:
Wat te denken van de Deutsche Demokratische Republik of de Democratic People's Republic of Korea. Als er democratisch in staat is het juist verdacht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef .aeon het volgende:
Tsja, niemand werkt graag gratis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Kwaliteit het volgende:
alweer reclame op CNNongelooflijk...
Diep respect hiervoor, diep respect!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Misstique het volgende:
evanchill
Al Jazeera Arabic reports that thousands of youth protesters have assembled to try to protect the national museum in Cairo. #jan25
Twitter.
Democratic People's Republic Korea is nog wel de bestequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef .aeon het volgende:
Ongeveer zoals dat de Partij voor de vrijheid tegen de vrijheid is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef .aeon het volgende:
Ja laten ook wel indrukwekkende beelden zien daar de hele tijd.quote:
Huldequote:Unbreakable Unity: Thousands of people formed a human-chain around the #Egypt Antiquities Museum in #Cairo to protect it from looting #Jan25
Dat was al bekend omdat Egypte militaire producten van de US heeft gekocht, ook F-16'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef Wokkel het volgende:
Tear gas canisters Made in Us volgens reporter op Al Yazeerah.
Oeps
quote:7.56pm GMT: CNN's Ben Wedeman – who has been doing an excellent job all day – is asked why things have calmed down in Ciaro. "Jim, things have calmed down because there is no government here," saying that police and army had disappeared.
Al-jazeera noemt wel de Presidential Guard die onderweg naar de TV is, kan nogsteeds alle kanten op gaan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef deleriouz het volgende:
Het leger kan ieder moment de machtsovername aankondigen. TV gebouw onder controle van het leger (AP)
Holy mozes...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Misstique het volgende:
https://motherjones.com/files/images/huge-cairo-protest.jpg
Wat mooi.quote:
Tja, daarom ben je journalist hé.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef dakraam het volgende:
Ben je toch ook gestoord om daar als journalist tussen te gaan staan? Ik zou rennen voor me leven.
Daarom ben je ook geen journalist.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef dakraam het volgende:
Ben je toch ook gestoord om daar als journalist tussen te gaan staan? Ik zou rennen voor me leven.
Interessant ja, de Palestijnen kunnen nu ook opeens gaan bedenken de grensblokkade naar Egypte te doorbrekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef no1uknow het volgende:
kazahann RT @SmithSofia: RT @samikishawi BREAKING // Al Jazeera Arabic: The Egyptian Army has taken control of the Rafah border crossing into Palestine #Jan25
Om 22:00 op 2 een item. Van een Nederlandse verslaggever die zijn hotelkamer niet af mag.quote:
Hij is nog niet begonnen zo te zien...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom hoor ik geen geluid van de persconerentie?
Omdat er nog niemand spreekt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoor ook niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat ze eerst wilde weten wie er zou gaan winnen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef THEFXR het volgende:
die white house briefing, zijn ze al uren aan het voorbereiden
Ik denk eerder dat ze veilig moeten stellen dat ze niet per ongeluk iets zeggen wat we niet mogen weten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef THEFXR het volgende:
die white house briefing, zijn ze al uren aan het voorbereiden
Nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |