www.google.nlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef brabo74 het volgende:
Via welke link kom ik van Neil Young terecht bij de indieband Sebadoh?
Effe rechtzetten, bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wacht ff..Zijn hier nu mensen die naar 3 Doors Down- en Nickelback-concerten zijn geweest?Wtf is wrong with you people?
Jamaar wat deed je daar in the first place, eh?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Effe rechtzetten, bijSnikkelbek
ben ik eerder weggegaan!
Geen last van pretenties hebben en gewoon heen gaan naar wat je prettig vind om te horen is iig wat er aan mijn muzieksmaak scheelt...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wacht ff..Zijn hier nu mensen die naar 3 Doors Down- en Nickelback-concerten zijn geweest?Wtf is wrong with you people?
Da's op zich nog tot daaraan toe, maar dan gooien ze er tussendoor een band met een oud bandgenootje van mij in, als ik ff niet kijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft jouw bandgenootje met Neil Young gespeeld??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's op zich nog tot daaraan toe, maar dan gooien ze er tussendoor een band met een oud bandgenootje van mij in, als ik ff niet kijk
Chelaas....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Heeft jouw bandgenootje met Neil Young gespeeld??![]()
![]()
![]()
![]()
Neil Young, bijnaam Dinosaur SR, in Dinosaur Jr zit o.a. Lou Barlow, die ook weer in Sebadoh speelde!quote:
Ik ben in een milde bui vandaag, dus toch goed gerekend!quote:
die heten ook Hanson, maar t gaat hier om een heel ander type muzikantenquote:
dat is heel goed! het is eigenlijk gewoon NoMeansNoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij was er wel een NoMeansNo connectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |