Voorprogramma van 3 Doors Down in de melkweg in 2001!quote:
Ik weet het, ik kwam expres laterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Voorprogramma van 3 Doors Down in de melkweg in 2000!
De_Rickster +1
quote:Wat is de naam van de grootste artiest die de wereld ooit gekend heeft? Ronald Padavona was zijn echte naam.
Ik moet mij herstellen, Vega4 was voorprogramma van Nickelback in 2001.... ik ging expres eerder naar huis.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef De_Rikster het volgende:
Ik weet het, ik kwam expres laterTheory of a Deadman kon ik wel waarderen (2003 geloof ik)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef brabo74 het volgende:
En je wilt vast horen dat dat Ronnie James Dio is.........
Ik haat dat wanneer je voor het voorprogramma moet komen, ben een jaar of 3(?) geleden naar Seether geweest in de Melkweg, stonden in voorprogramma voor Lost Prophets. Bleek niet de enige te zijn die het een rukcombo vond en na Seether wegging. Dat verzin je toch niet samen, totaal andere stijl/publiek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Ik moet mij herstellen, Vega4 was voorprogramma van Nickelback in 2001.... ik ging expres eerder naar huis.....
Weet niet meer wie er voorprogramma was bij 3 doors down.....
De_Rikster +1quote:
Dat was zijn roadiequote:
Le Noise door Daniel Lanois!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Blogman het volgende:
Door wie is Neil Young zijn laatste plaat geproduceerd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |