Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
libië begint ook steeds meer onrustig te worden .. kan ik topic openen hier in het MO forum??
krijg net link van iemand Ook Libie is onrustigquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen
Lijkt me geen probleem.
Lots of shitheads in my country are trying to.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef -jos- het volgende:
Kan die Kolonel_Khadaffi eens snel aangepakt worden, wat een vervelende 'grappenmaker' is dat zeg...
Stel je aan, beetje humor moet kunnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef -jos- het volgende:
Kan die Kolonel_Khadaffi eens snel aangepakt worden, wat een vervelende 'grappenmaker' is dat zeg...
Het is teveel, niet leuk, en kaapt bijna het hele topic met al zijn postings. En er zijn meerdere gebruikers die hopen dat deze gebruiker ook eens in gaat zien dat hij alles behalve grappig is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stel je aan, beetje humor moet kunnen.
Zegt een slowchatter. Volg jij het topic wel? Er proberen mensen serieus te praten en nu is er al 1 pagina verneukt aan de 'grapjes' van deze kutkloon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stel je aan, beetje humor moet kunnen.
Hé hé, zo gaan we niet om met politieke vluchtelingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef -jos- het volgende:
Klopt, net 7 uur over moeten werken om me dan ook nog eens door zijn rotzooi heen te moeten worstelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zegt een slowchatter. Volg jij het topic wel? Er proberen mensen serieus te praten en nu is er al 1 pagina verneukt aan de 'grapjes' van deze kutkloon.
People are reacting, people like some live coverage of the situation in Tripoli.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zegt een slowchatter. Volg jij het topic wel? Er proberen mensen serieus te praten en nu is er al 1 pagina verneukt aan de 'grapjes' van deze kutkloon.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Misstique het volgende:
Ik heb de fa's gevraagd om naar die vervelende gimmickkloon te kijken.
Zeg newbie, hoe moet ik anders hier terechtkomen? Negeren en hij gaat vanzelf weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doe niet aan slowchatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg newbie, hoe moet ik anders hier terechtkomen? Negeren en hij gaat vanzelf weg.
Kom anders maar naar de POLSC k_k, voor eventueel politiek asiel
Don;t interrupt my finest hour!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Misstique het volgende:
Ik heb de fa's gevraagd om naar die vervelende gimmickkloon te kijken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Kolonel_Khadaffi het volgende:
[..]
Don;t interrupt my finest hour!
En er houdoe! van makenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
kan er een MOD aub. de TT hier veranderen ; Revolutie in Libië #34:Waar we Houda hebben !
i.v.m. met een naam en privacy.
b.v.d.
sorry voor het ongemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |