Oeh klinkt leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik loop nu in een dierenasiel en doe hetzelfde als de betaalde medewerkers alleen dan gratis
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
jup, alleen jammer dat er niet staan tietloos maar met navel
ja dat is zo en dat moeten we niet hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar dan komt die droeftoeter hier
verstandigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Ach ja, ooit krijg ik wel weer een betaalde baan. Nu eerst zorgen dat ik wat ik nu doe wat kan uitbouwen naar meer uur per dag/week.
Dan kunnen we niet meer over hem roddelen hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is zo en dat moeten we niet hebben
ik heb je fobo gelezen, damn wat een droeftoeterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet meer over hem roddelen hier
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Volgens mij was de navel een sterretje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
o.us en hij waren leuker bezig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb je fobo gelezen, damn wat een droeftoeter
wat??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Volgens mij was de navel een sterretje?
ik moet morgenvroeg ook nog werken maar ik ga gewoon iets minder lang stappenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die begint voor mij morgen pas om 2 uur
aah oke ik wil wel pics van jou en bbquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet morgenvroeg ook nog werken maar ik ga gewoon iets minder lang stappen
dat is morgen pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah oke ik wil wel pics van jou en bb
oh ik dacht dat je vandaag en morgen verwardenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we hadden het ook over morgen lieve schat
Heb ik ooit wel eens soms gehad. Toen ik bij de Peijnenburg werkte vroegen ze me ook wel eens voor de zaterdag. Was wel lekker werken eigenlijk op de zaterdag.. Maar best wel zwaar als je de hele week al gewerkt hebt. Toen werkte ik nog fulltime en waren mijn psychische klachten lang niet zo zwaar als nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die begint voor mij morgen pas om 2 uur
pics van jouw frietjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je vandaag en morgen verwarden
net frietjes gehad
oh..wel jammer dat je moest stoppen danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik ooit wel eens soms gehad. Toen ik bij de Peijnenburg werkte vroegen ze me ook wel eens voor de zaterdag. Was wel lekker werken eigenlijk op de zaterdag.. Maar best wel zwaar als je de hele week al gewerkt hebt. Toen werkte ik nog fulltime en waren mijn psychische klachten lang niet zo zwaar als nu.
Ik was al weg bij de Peijnenburg toen, werkte er als uitzendkracht en werkte er te lang om er nog als uitzendkracht te kunnen werken. Contract zat er ook niet in, want ik werkte er al niet fulltime (had op 2 dagen ander , onbetaald, werk).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh..wel jammer dat je moest stoppen dan
ja het is nu echt een rottijd om een vast contract te krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was al weg bij de Peijnenburg toen, werkte er als uitzendkracht en werkte er te lang om er nog als uitzendkracht te kunnen werken. Contract zat er ook niet in, want ik werkte er al niet fulltime (had op 2 dagen ander , onbetaald, werk).
Maar was inderdaad wel jammer, woonde erg dichtbij het werk en lag best wel goed bij de collega's. Ik was geen perfecte medewerker, maar werkte wel hard en zeurde niet zo snel..
Zeker als je zoals ik mede door mijn beperkingen niet echt een fulltime of volledige functie kan bekledne.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja het is nu echt een rottijd om een vast contract te krijgen
hihiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
pfff ik ben blij als lutte weer terug is om je in toom te houden
Heb je het nieuws überhaupt wel gevolgd?quote:
Heujquote:
maar dan krijg ik klapjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga Lutte PMen dat ze zo snel mogelijk terug moet komen
ja dat wel maar waarom staat het dan niet als subforum bij NWS om daar een heel forum aan te weidenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je het nieuws überhaupt wel gevolgd?
Omdat hij waarschijnlijk een 'mooi' staartje gaat krijgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dat wel maar waarom staat het dan niet als subforum bij NWS om daar een heel forum aan te weiden
hij is nu weer weggehaald geloof ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk een 'mooi' staartje gaat krijgen.
boefje!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
Pics
(oh kut nu gooi ik mijn eigen ramen in)
Mwa,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heuj. Hoe is het in de lichtstad
?
wat ben je aan het eten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Eten, fokken en tv kijken tegelijk.
Bamiiiiiquote:
Magnetron, ben op mn werk he. Kan hier niet koken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
oeeh lekker
zelgemaakt of uit de magnetron?
oh jah..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Magnetron, ben op mn werk he. Kan hier niet koken.
Ja.quote:
Per klant. heb er 2 gehad pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
krijg je loon per uur of per klant?
oeh das wel rotquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Per klant. heb er 2 gehad pas
Ja inderdaad, maar toch wel 55,- ofzo.quote:
dat valt dan nog enigzins mee, en gelukkig kun je nog tv kijken en fokken en hoef je niet gewoon te wachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar toch wel 55,- ofzo.
Het is anders best bagger hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat valt dan nog enigzins mee, en gelukkig kun je nog tv kijken en fokken en hoef je niet gewoon te wachten
had je er dan meer van verwacht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is anders best bagger hoor.
Rijst, kipshoarma en Japanse wokmixquote:
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rijst, kipshoarma en Japanse wokmix
nah, het wachten is kut. Het is zooooo rustigquote:
Het bericht van Suárez al gelezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
klinkt lekker![]()
ik verveel me stiekem een beetje dus jij mag me vermaken zero
Welk bericht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het bericht van Suárez al gelezen?
Mag die nou britten gaan bijten?quote:
Verse steakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag die nou britten gaan bijten?
Kinky ventje, die Suarez.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het bericht van Suárez al gelezen?
Mwa, ligt er een beetje aan wat Ajax met de centen doet, sportief is het wel jammer ja, want Suárez heeft Ajax heel vaak geholpen. Maar helaas zijn ze niet in de positie om een bod van 25 mil af te wijzen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
had het wel een beetje verwacht.. maar toch mooi voor hem (en rot voor jou
)
Zal ik mijn 'fluizige' boeien naar hem sturen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Misschien wil hij jouw boeien ook wel eens uittesten
.
Ik denk dat hij dat wel kan waarderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik mijn 'fluizige' boeien naar hem sturen?
Ook als ik mezelf meestuur?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat wel kan waarderen.
Als het buiten het veld gebeurd zal het allemaal wel goedkomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook als ik mezelf meestuur?
Zal hij dan weer geel krijgen omdat hij zijn shirt uittrekt?
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als het buiten het veld gebeurd zal het allemaal wel goedkomen.
Wat heb je gekocht,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
Net ff een aankoop gedaan... kostte me maar 26,5 miljoen
Dat weet je best...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht, [ afbeelding ]?
Nee,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet je best... [ afbeelding ]
Benny heeft een wandelende overbeet gekochtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet je best... [ afbeelding ]
quote:
Mag ik hem lenen?quote:
J95quote:
Bijtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij wel... geen idee wat ik er uberhaupt mee moet
Geenidee, het voelt alsof ik elk moment in janken uit kan barstenquote:
Awwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, het voelt alsof ik elk moment in janken uit kan barsten
Wieso?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik niet, zal zo wel weg zijn, zijn de hormonen denk ik
Ja, weet niet of je 'm nog in Nederland kan krigjen alleenquote:
Neuh ben aan de pilquote:
Denk het niet, heb hem nog nooit gezien iigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, weet niet of je 'm nog in Nederland kan krigjen alleen
bronquote:Vervallen producten
Chocolate Therapy (er zat te veel chocolade in het ijs, er was nog maar 20% ijs, wat te weinig is.)
Dat zegt niet zoveel hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh ben aan de pil
[..]
Denk het niet, heb hem nog nooit gezien iig
Van die eigenwijze mensen.quote:
Nou, lachenquote:
Wegquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stiekem maakte je me wel aan het lachen
Ik heb geen zin om daar een hele discussie aan te wijden en zeker niet met hemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest lachen om jou.. dat directe gedoe van jou
quote:
wat benny zegtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest lachen om jou.. dat directe gedoe van jou
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kan het goedmaken
.....
....
.....
ow wacht
Werkt het beste imoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet. Ik geef je helemaal gelijk.
Alleen ben jij een stuk directer dan mij
Tuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het spijt me, kun je mij ooit vergeven??
Moetie maar tegen kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das waar..
al kun je ook té direct zijn
Er is wel meer hard.quote:
quote:
Gelukkigquote:
Die moedervlekquote:
Niet teveel bij stilstaan, ik vind het tof.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind hem verschrikkelijk
haha mooizoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet teveel bij stilstaan, ik vind het tof.
wat?quote:
ok Michhas ik zal fluisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef Michhas het volgende:
Kan er wat stiller? Er proberen hier kinderen te slapen.
Gr gr Jos en Anja.
Fijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ok Michhas ik zal fluisteren
Fijn dat jij het fijn vind dat ik het fijn vind.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn dat je het fijn vindt
Fijn dat jij het fijn vindt dat ik het fijn vind dat jij het fijn vindt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fijn dat jij het fijn vind dat ik het fijn vind.
Erg fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn dat jij het fijn vindt dat ik het fijn vind dat jij het fijn vindt.
Ja erg fijn dat die kruiden fijn zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Kip met fijne kruiden. Erg fijn, die kruiden.
Doe even rustig joh, er proberen hier mensen te werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja erg fijn dat die kruiden fijn zijn
maar...maar dit is een SlowChat voor mensen die niks te doen hebben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe even rustig joh, er proberen hier mensen te werken.
Nee nee, ik duld geen tegenspraak.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar dit is een SlowChat voor mensen die niks te doen hebben?
Het spijt mij almachtige heer Michhasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee nee, ik duld geen tegenspraak.
Door hoi te zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het spijt mij almachtige heer Michhashoe kan ik het ooit goedmaken?
Dat zijn de 2 foute woorden in een foute zin... gelukkig kijk ik het nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorryik vind dr heus wel lief enzo
Hij gaat nu schaatsenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat een talent heeft die man toch
Niksquote:
Ow geenidee, dan was ik zeker al weg ofzo...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef MaleDuck het volgende:
ik dacht dat ik NBT en tdrone daar wat over hadden afgesproken...
Jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
er is geen TC Zero...
hihi ik zei Zero
Truste alvast MaleDuckquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef MaleDuck het volgende:
okay... ik zie ze nu ook nergens... dus ik ga zo maar weer denk ik...
komt wel goed denk ikquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou je handjes boven het dekbed en alles komt goed
hmm warme handenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan koude handen
jep, als ik slaapquote:
maar moet jij niet uitgaan, stappen, zuipen en lallen tot het weer licht wordt?quote:
Ik moet morgen om 6 uur op om te werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar moet jij niet uitgaan, stappen, zuipen en lallen tot het weer licht wordt?
Ah, nice... je hebt best een kans dat ik dan ook al wel weer wakker benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 6 uur op om te werken
Altijd gezellig met een MaleDuck in de morgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, nice... je hebt best een kans dat ik dan ook al wel weer wakker ben
tuurlijk, geef me even en ik ben best gezellig hoor...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Altijd gezellig met een MaleDuck in de morgen
uhu jij bent altijd gezelligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk, geef me even en ik ben best gezellig hoor...
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef MaleDuck het volgende:
ik voel me best thuis trouwens in dit topic
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu jij bent altijd gezellig
ik ben tietloosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
Niet dat het erg is ofzo maar je snapt wat ik bedoel
quote:
Zullen we samen eens pissig zijn? ik wil het nu zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
echt niet... je wil me niet zien als ik pissig ben
aha dat is wel handig jaquote:
ben te moe om pissig te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zullen we samen eens pissig zijn? ik wil het nu zien
[..]
aha dat is wel handig ja
ja, lijkt me goed... maar bedoel je zien-zien...?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het kan ook een andere keer
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, lijkt me goed... maar bedoel je zien-zien...?
open maar een tc zou ik zeggenquote:
ook goed... deze? http://tinychat.com/grtdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als jij boos bent openen we een tc
Ben je nu boos dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ook goed... deze? http://tinychat.com/grtd
nog niet...quote:
quote:
Welk plaatje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het plaatje doet het niet meer... doet jij even dat plaatje fixen...
nee... die zijn mooier...quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geen kut voor jou vanavond
Ligt eraan...quote:
Hij zegt dat kutten mooier zijn, maar er zijn ook lelijkequote:
trauma's?quote:
Jij kent mijn kut ook niet, ik wilde alleen even mededelen dat ik geen viskut hebquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:16 schreef Teal het volgende:
[..]
Hij zegt dat kutten mooier zijn, maar er zijn ook lelijke
Nooit over jouw gehad
Heb je al zo vaak gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij kent mijn kut ook niet, ik wilde alleen even mededelen dat ik geen viskut heb
duh.. je bent ook geen vis...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij kent mijn kut ook niet, ik wilde alleen even mededelen dat ik geen viskut heb
jouwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:16 schreef Teal het volgende:
[..]
Hij zegt dat kutten mooier zijn, maar er zijn ook lelijke
Nooit over jouw gehad
Crewbash.quote:
Daarom...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wist niet of het duidelijk was
[..]
Nee ben een Ram
Ik ben je zat na 3000x alleen maar kunnen zeiken en nooit is normaal wat kunnen zeggen tegen mequote:
jouwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ben je zat na 3000x alleen maar kunnen zeiken en nooit is normaal wat kunnen zeggen tegen me
*hips*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mooi, dan heb je eindelijk leren lezenquote:
Jeej!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi, dan heb je eindelijk leren lezen
Tof!quote:
Deal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe dat maar even, als betaling neuk ik je wel
mazzelaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe dat maar even, als betaling neuk ik je wel
nee, heb cc nog nooit in het echie gezien... en ben niet zo goed in het schatten van de maten van vrouwen...quote:
hij bedoeld van de headerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, heb cc nog nooit in het echie gezien... en ben niet zo goed in het schatten van de maten van vrouwen...
Slecht hoor dat hij dat niet kan schattenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij bedoeld van de header
Kan jij schatten dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Slecht hoor dat hij dat niet kan schatten
weet ik, maar het is goed om te weten wat je wel en niet kan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Slecht hoor dat hij dat niet kan schatten
CCquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dus, wat een watjes zeg,,,
DW!
En dat is nieuws omdat...?quote:
Geen ideequote:
Ik ook niet, gelukkig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niets voor de FP.
Ach zoiets kan ook Fred van Nunspeet uit Delfzijl overkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |