Oeh klinkt leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik loop nu in een dierenasiel en doe hetzelfde als de betaalde medewerkers alleen dan gratis
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
jup, alleen jammer dat er niet staan tietloos maar met navel
ja dat is zo en dat moeten we niet hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar dan komt die droeftoeter hier
verstandigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Ach ja, ooit krijg ik wel weer een betaalde baan. Nu eerst zorgen dat ik wat ik nu doe wat kan uitbouwen naar meer uur per dag/week.
Dan kunnen we niet meer over hem roddelen hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is zo en dat moeten we niet hebben
ik heb je fobo gelezen, damn wat een droeftoeterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet meer over hem roddelen hier
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Volgens mij was de navel een sterretje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
o.us en hij waren leuker bezig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb je fobo gelezen, damn wat een droeftoeter
wat??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Volgens mij was de navel een sterretje?
ik moet morgenvroeg ook nog werken maar ik ga gewoon iets minder lang stappenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die begint voor mij morgen pas om 2 uur
aah oke ik wil wel pics van jou en bbquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet morgenvroeg ook nog werken maar ik ga gewoon iets minder lang stappen
dat is morgen pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah oke ik wil wel pics van jou en bb
oh ik dacht dat je vandaag en morgen verwardenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we hadden het ook over morgen lieve schat
Heb ik ooit wel eens soms gehad. Toen ik bij de Peijnenburg werkte vroegen ze me ook wel eens voor de zaterdag. Was wel lekker werken eigenlijk op de zaterdag.. Maar best wel zwaar als je de hele week al gewerkt hebt. Toen werkte ik nog fulltime en waren mijn psychische klachten lang niet zo zwaar als nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die begint voor mij morgen pas om 2 uur
pics van jouw frietjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je vandaag en morgen verwarden
net frietjes gehad
oh..wel jammer dat je moest stoppen danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik ooit wel eens soms gehad. Toen ik bij de Peijnenburg werkte vroegen ze me ook wel eens voor de zaterdag. Was wel lekker werken eigenlijk op de zaterdag.. Maar best wel zwaar als je de hele week al gewerkt hebt. Toen werkte ik nog fulltime en waren mijn psychische klachten lang niet zo zwaar als nu.
Ik was al weg bij de Peijnenburg toen, werkte er als uitzendkracht en werkte er te lang om er nog als uitzendkracht te kunnen werken. Contract zat er ook niet in, want ik werkte er al niet fulltime (had op 2 dagen ander , onbetaald, werk).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh..wel jammer dat je moest stoppen dan
ja het is nu echt een rottijd om een vast contract te krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was al weg bij de Peijnenburg toen, werkte er als uitzendkracht en werkte er te lang om er nog als uitzendkracht te kunnen werken. Contract zat er ook niet in, want ik werkte er al niet fulltime (had op 2 dagen ander , onbetaald, werk).
Maar was inderdaad wel jammer, woonde erg dichtbij het werk en lag best wel goed bij de collega's. Ik was geen perfecte medewerker, maar werkte wel hard en zeurde niet zo snel..
Zeker als je zoals ik mede door mijn beperkingen niet echt een fulltime of volledige functie kan bekledne.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja het is nu echt een rottijd om een vast contract te krijgen
hihiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
pfff ik ben blij als lutte weer terug is om je in toom te houden
Heb je het nieuws überhaupt wel gevolgd?quote:
Heujquote:
maar dan krijg ik klapjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga Lutte PMen dat ze zo snel mogelijk terug moet komen
ja dat wel maar waarom staat het dan niet als subforum bij NWS om daar een heel forum aan te weidenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je het nieuws überhaupt wel gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |