Jij denkt alleen maar aan hosselen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het werkt zeker als je wil hosselen, maar er zit een bepaald maximum aan waarop het niet meer werkt
Jongens.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij denkt alleen maar aan hosselen.![]()
Ja afschaffen die handel!quote:
A-humquote:
Eensch.quote:
Komt wel goed schatje.quote:
quote:
Dan hebben we er geen last meer van.quote:
O ja? Wie zet het vuilnis dan buiten? Wie houdt jou warm tijdens het slapen? Met wie heb je seks?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan hebben we er geen last meer van.
M'n moeder, niemand, mezelf.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja? Wie zet het vuilnis dan buiten? Wie houdt jou warm tijdens het slapen? Met wie heb je seks?
Bestaat de mensheid over een jaar of honderd niet meer.quote:
Ikzelf, niemand en niemand.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja? Wie zet het vuilnis dan buiten? Wie houdt jou warm tijdens het slapen? Met wie heb je seks?
Mensen die nog afhankelijk zijn van hun moederquote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
M'n moeder, niemand, mezelf.
Het vuilnis wordt nu door mijn mama buiten gezet, seks heb ik al een tijd niet en warm word ik ook al niet gehouden. Dus wat dat betreft zal er niet veel veranderen.
Ik mag dat, ik woon nog thuis.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mensen die nog afhankelijk zijn van hun moeder
En dat gaat toch aardig vervelen na een tijdje lijkt me hoor, als jullie nog de enigen zijn op aarde.
Als ik sommige dames soms zie bitchen, dan zijn jullie ook echt niet de makkelijkste voor elkaar
QFTquote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mensen die nog afhankelijk zijn van hun moeder
Ja dat is het enige wat nog lastig wordt, ik kan beter met mannen overweg dan met vrouwen.quote:En dat gaat toch aardig vervelen na een tijdje lijkt me hoor, als jullie nog de enigen zijn op aarde.
Als ik sommige dames soms zie bitchen, dan zijn jullie ook echt niet de makkelijkste voor elkaar
Hm ja ik ook. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat nog lastig wordt, ik kan beter met mannen overweg dan met vrouwen.
Dat dus. Volgens mij zitten we redelijk op 1 lijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En sommigen ja, niet generaliseren.Ik bitch nooit, als ik iemand niet mag, negeer ik diegene gewoon.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef fairytalessuck het volgende:
En sommigen ja, niet generaliseren.
Dat idee krijg ik ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dus. Volgens mij zitten we redelijk op 1 lijn.
quote:
Ja mevrouwtje, dat noemen we in Nederland hypocrietquote:
Ik hoopte dat niemand het door zou hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja mevrouwtje, dat noemen we in Nederland hypocriet![]()
tegen andere zeggen: niet generaliseren!
even daarvoor heeft ze het zelf nog gedaan
ik ben immer scherpquote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand het door zou hebben.
/carequote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja mevrouwtje, dat noemen we in Nederland hypocriet![]()
tegen andere zeggen: niet generaliseren!
even daarvoor heeft ze het zelf nog gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |