Ja ik word ineens vanuit alle kanten gehosseld, toch gek.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij zegt dat maar 'to get into your pants', dat snap je wel toch?
Als ik een tijdje niemand gehad heb dan lijken ook alle vrouwen een stukje knapper.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik word ineens vanuit alle kanten gehosseld, toch gek.Ligt het aan het weer ofzo.
Handigquote:Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van alcohol krijg je trouwens wel heel nieuwe inzichten.Toen ik gisteren nuchter een computerspelletje speelde liep ik op een gegeven moment vast, maar toen ik het vannacht met m'n zatte hersenpan nogeens probeerde ging het ineens een stuk beter.
Ja he.quote:
Je weet nu wel wat je in het vervolg moet doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he.Ik was zelf ook wel verbaasd eigenlijk.
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je weet nu wel wat je in het vervolg moet doen.
Jammer dat mn toetsweek eral op zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Misschien werkt het bij anderen ook wel, dus bij deze de tip van de dag!
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van alcohol krijg je trouwens wel heel nieuwe inzichten.Toen ik gisteren nuchter een computerspelletje speelde liep ik op een gegeven moment vast, maar toen ik het vannacht met m'n zatte hersenpan nogeens probeerde ging het ineens een stuk beter.
Wat tequila voor een presentatie werkt ookquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat mn toetsweek eral op zit.Maar de tip zal ik zeker onthouden.
Totdat je er teveel van neemt.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat tequila voor een presentatie werkt ook
Nee teveel is ook niet goed.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Totdat je er teveel van neemt.
Ach dan krijg je de lachers wel op je handquote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Totdat je er teveel van neemt.
Dat had ik vorige week ook. Ik zat bij een presentatie tegen mn klas te vertellen dat mn hobby's basketballen, piano spelen en zingen zijn. Door de stress gewoon een lulverhaal verzonnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach dan krijg je de lachers wel op je hand
Moet je zeggen dat je het leuk vind om dieren af te maken, op te zetten en leuke pakjes aan te trekkenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook. Ik zat bij een presentatie tegen mn klas te vertellen dat mn hobby's basketballen, piano spelen en zingen zijn. Door de stress gewoon een lulverhaal verzonnen.En ik had niet een gedronken.
Lachende mensen werken dan tegen je..
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat je het leuk vind om dieren af te maken, op te zetten en leuke pakjes aan te trekken
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat je het leuk vind om dieren af te maken, op te zetten en leuke pakjes aan te trekken
het werkt zeker als je wil hosselen, maar er zit een bepaald maximum aan waarop het niet meer werktquote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Misschien werkt het bij anderen ook wel, dus bij deze de tip van de dag!
ja ik zie m, dat zijn die disney detective muizenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook. Ik zat bij een presentatie tegen mn klas te vertellen dat mn hobby's basketballen, piano spelen en zingen zijn. Door de stress gewoon een lulverhaal verzonnen.En ik had niet een gedronken.
Lachende mensen werken dan tegen je..
Film dan aub de gezichten van je publiek, zeker als je dat plaatje ook laat zienquote:Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Yeah![]()
En KK wordt afgescheept!FTS: awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |