abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2011 @ 12:10:39 #176
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_92071159
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij zegt dat maar 'to get into your pants', dat snap je wel toch? :P
Ja ik word ineens vanuit alle kanten gehosseld, toch gek. :') Ligt het aan het weer ofzo. :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_92071372
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja ik word ineens vanuit alle kanten gehosseld, toch gek. :') Ligt het aan het weer ofzo. :?
Als ik een tijdje niemand gehad heb dan lijken ook alle vrouwen een stukje knapper.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_92071761
Goedemorgen :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:31:55 #179
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_92072028
Van alcohol krijg je trouwens wel heel nieuwe inzichten. :') Toen ik gisteren nuchter een computerspelletje speelde liep ik op een gegeven moment vast, maar toen ik het vannacht met m'n zatte hersenpan nogeens probeerde ging het ineens een stuk beter. _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_92072272
quote:
Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van alcohol krijg je trouwens wel heel nieuwe inzichten. :') Toen ik gisteren nuchter een computerspelletje speelde liep ik op een gegeven moment vast, maar toen ik het vannacht met m'n zatte hersenpan nogeens probeerde ging het ineens een stuk beter. _O-
Handig _O- _O-
  zondag 30 januari 2011 @ 12:42:34 #181
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_92072363
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Handig _O- _O-
Ja he. :') Ik was zelf ook wel verbaasd eigenlijk. :')
pi_92072641
quote:
Op zondag 30 januari 2011 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja he. :') Ik was zelf ook wel verbaasd eigenlijk. :')
Je weet nu wel wat je in het vervolg moet doen. :P
  zondag 30 januari 2011 @ 12:55:01 #183
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_92072802
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Je weet nu wel wat je in het vervolg moet doen. :P
:Y

Misschien werkt het bij anderen ook wel, dus bij deze de tip van de dag! (8>
pi_92072963
quote:
Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jammer dat mn toetsweek eral op zit. :P Maar de tip zal ik zeker onthouden.
pi_92073149
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
:D
~Si vis amari, ama~
pi_92073430
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jammer dat mn toetsweek eral op zit. :P Maar de tip zal ik zeker onthouden.
Wat tequila voor een presentatie werkt ook :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_92074753
quote:
Op zondag 30 januari 2011 13:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat tequila voor een presentatie werkt ook :')
Totdat je er teveel van neemt. :P
  zondag 30 januari 2011 @ 13:53:38 #188
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_92075054
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee teveel is ook niet goed. o|O
pi_92075223
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ach dan krijg je de lachers wel op je hand :D
pi_92075858
quote:
Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach dan krijg je de lachers wel op je hand :D
Dat had ik vorige week ook. Ik zat bij een presentatie tegen mn klas te vertellen dat mn hobby's basketballen, piano spelen en zingen zijn. Door de stress gewoon een lulverhaal verzonnen. :') En ik had niet een gedronken. ;( Lachende mensen werken dan tegen je..
pi_92075911
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dat had ik vorige week ook. Ik zat bij een presentatie tegen mn klas te vertellen dat mn hobby's basketballen, piano spelen en zingen zijn. Door de stress gewoon een lulverhaal verzonnen. :') En ik had niet een gedronken. ;( Lachende mensen werken dan tegen je..
Moet je zeggen dat je het leuk vind om dieren af te maken, op te zetten en leuke pakjes aan te trekken :')
pi_92076001
quote:
Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Moet je zeggen dat je het leuk vind om dieren af te maken, op te zetten en leuke pakjes aan te trekken :')
_O-
pi_92076303
pi_92076312
als je die kan zien :@
  zondag 30 januari 2011 @ 14:24:20 #195
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_92076519
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

_O-

Verrek, ik kan een plaatje zien die bdh post. :')
  zondag 30 januari 2011 @ 14:39:44 #196
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_92077095
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

het werkt zeker als je wil hosselen, maar er zit een bepaald maximum aan waarop het niet meer werkt :')

quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik zie m, dat zijn die disney detective muizen :') of bedoelde je dat niet?

er is trouwens eergister bij dat feest op mijn vereniging een gast van 8 meter hoog op een natuurstenen vloer gevallen -O- ik snapte al niet waarom iedereen op een gegeven moment de andere kant op werd gestuurd
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_92077168
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

_O-
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Film dan aub de gezichten van je publiek, zeker als je dat plaatje ook laat zien _O-
~Si vis amari, ama~
pi_92080446
Shit dat plaatje is mooi gemaakt inclusief skyline. :o
pi_92080591

'Ik ben ook religieus'
pi_92080614
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Yeah :D

En KK wordt afgescheept! :') FTS: awesome :D
:7
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')