Dankjewel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik ja
Veel plezier alvast!
Ik vier het pas 3/4 jaar. Voor die tijd kon ik er wel om janken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nog maar een ruim maandje tot carnaval, gaan we dan eindelijk eens meemaken als inwoners van Oeteldonk.
Heb het vorig jaar ook hier gevierd, en tot die tijd regelmatig in Mestreech. Maar limburgs carnaval is toch weer anders dan brabants..
Toch jammer dat we dat niet hebben boven de rivieren, had wel leuk geweest.
Maar jullie vieren het natuurlijk al je hele leven, dus vinden er natuurlijk niks meer aan
Ik kan er nog steeds om jankenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik vier het pas 3/4 jaar. Voor die tijd kon ik er wel om janken.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds om janken
Waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dus ik, als import zonder zachte G, ben de enige die het een beetje leuk vind?
Het is net als een nieuwe auto; in het begin is het wel leuk maar later wordt het vies en heb je alleen nog maar de kutherinneringen over.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
24/7 seks had jij zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vroegah was het nog leuk, tegenwoordig kan het me gestolen worden.
Ik heb anders prima herinneringen aan de auto's die ik vroeger mijn huidige auto had hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is net als een nieuwe auto; in het begin is het wel leuk maar later wordt het vies en heb je alleen nog maar de kutherinneringen over.
Hoezo dat nou weer?quote:
Dan zou ik 't ook leuk vindenquote:
quote:
nee hoor, hier een raseckte brabo die helemaal naar de tyfus gaat met carnavalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je liegt.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:48 schreef kutkabouter het volgende:
en FTS, ik helemaal naar helmond, naar het parkje, is er niemand
kloptquote:
Ik was in Eindhoven sorryyyyyyyquote:Op zondag 30 januari 2011 01:48 schreef kutkabouter het volgende:
en FTS, ik helemaal naar helmond, naar het parkje, is er niemand
quote:Op zondag 30 januari 2011 04:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven sorryyyyyyy
Yeahquote:
quote:
Hij zegt dat maar 'to get into your pants', dat snap je wel toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |