Dan is het goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga morgen niet huilen om geen seksen ik wil je gewoon niet als breezer zien, wnat dat ben je niet (denk ik
)
je haar is heul niet kort, wat lul jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan is het goed.
En dat ben ik niet nee, goed begrepen.
Die foto's in m'n fobo zijn nog oud.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je haar is heul niet kort, wat lul je
ja ik heb je gestalkt en heb even in US gekekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Die foto's in m'n fobo zijn nog oud.
Het is echt een stuk korter.
NOESS.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik heb je gestalkt en heb even in US gekeken
valt best mee hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
NOESS.
Maar er is echt veel af hoor.
Voor mijn gevoel niet.quote:
als ik naar de kapper ga gaat er minstens 6 cm af, ik zie er nu bijna uit als een corpsbalquote:
Bij mij is er 10cm af. Ik win.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als ik naar de kapper ga gaat er minstens 6 cm af, ik zie er nu bijna uit als een corpsbal![]()
ik heb ook een afspraak, dus komt goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bij mij is er 10cm af. Ik win.
En ik haat corpsballen, dus ga morgenmiddag maar naar de kapper.
Relatief gezien ja, absoluut gezien niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb ook een afspraak, dus komt goed
bij mij gaat er relatief meer af
dat boeit nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Relatief gezien ja, absoluut gezien niet.
Als jij zo blijft doen he...quote:
sorry schatjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als jij zo blijft doen he...
Watje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sorry schatje
maar ik ga tukken, anders ben ik morgen weer niks waardkanker, het is gewoon weer half 6
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Watje.
Maar is goed, slaap lekker hehe.
Wat lieefff. Oke ik ga ook slapen.quote:
Ja hoor. Van 7 tot 11.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Slapen jullie ooit wel, godverdomme zeg.
Je had gewoon niet moeten stoppen met drinken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb het behoorlijk zwaar op dit momentmisschien had ik toch een biertje of 5 moeten afslaan
nee, dronken in de trein zitten is het kutste wat er isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je had gewoon niet moeten stoppen met drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |