Google-ads doet z'n werk niet goed. In jouw geval had het natuurlijk over een penisvergroter moeten gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom is de reclame van de CUL SC gericht op schaamlip vergrotingen?
hield jij daar van 10 jaar geleden? ik weet niet meer wat ik 10 jaar geleden graag luisterde... oja wel, jody bernalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Heeft hier iemand toevallig ooit het programma Rockstar Supernova gezien?
Ik zie dat Dilana Smith daar aan mee deedheb haar album 10jaar geleden grijs gedraait
Jody was niet helemaal mijn smaakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hield jij daar van 10 jaar geleden? ik weet niet meer wat ik 10 jaar geleden graag luisterde... oja wel, jody bernal
ik was vooral gek van die spaanse danspasjes. ken de latin pasjes van que si que no nog steeds uit mn hoofd van begin tot eind (omdat ik die zó vaak gedaan heb)quote:
Schattigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was vooral gek van die spaanse danspasjes. ken de latin pasjes van que si que no nog steeds uit mn hoofd van begin tot eind (omdat ik die zó vaak gedaan heb)
toch leuke herinneringen zijn dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Schattigik heb ook nog wel een keertje mee staan dansen in een volle ArenA, dat dan wel weer.....
Zeker leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch leuke herinneringen zijn dat?
heb jij ook voor de tv gestaan en clips nagedanst?
Ziet er lekker uit, ik heb ook wel zin in een visje, ik was net bij de visboer; is ie dicht wegens vakantiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
![]()
De erwtjesrisotto was lekker! Heb er ook nog een beetje truffelolie en truffeltapenade doorgedaan.
[ afbeelding ]
Fijn dat het een soort 'eind goed' was. En kadootjes, wat lief!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Al klaar met inpakken, stickers plakken, op tijd naar huis, al gegeten en morgen weer naar het werk voor de telefoontraining. Was een goeie dag, goed afgesloten op de oude werkplek![]()
We kregen van de rest van de 'gang' (longen, interne en MDL poli's) een doos vol leuke kadootjes en lekkers ter afscheid
Verhuizing chaos op de oude werkplek in de 'kast'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(deze statussen gaan niet mee, onze vergelijkbare statussen worden uitgedund en moeten nog mee tot het epd er eindelijk is)
Hee, wat goed!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja he, echt lief, ze gaan ons missen
Mijn frustratie van gisteren is uitgesproken trouwens en vandaag lukte het in 1 keer om een paar van mijn eigen grenzen aan te geven.
Gewoon simpel zeggen : wil je me helpen of nee, dat doe ik niet.![]()
Vast niet zo moeilijk als de mijne. Als ik ooit iets strapless nodig heb, moet ik op zoek naar gewapend beton.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hee, fijne dag dus bluezz! Dat is mooi
Ik heb eindelijk een strapless BH gevonden voor onder het jurkje voor morgen (man, wat heb ik toch een moeilijke borsten); nu even snel eten en dan op naar Nederland!
Grijnsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Vast niet zo moeilijk als de mijne. Als ik ooit iets strapless nodig heb, moet ik op zoek naar gewapend beton.
Mascaraklodder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grijns
Als ik sjiekere BH's pas, heb ik altijd dat ofwel de beugels te smal zijn (viertieteneffect), of de cups te groot (wat vreselijk onstevig zit). Nu kleine cupmaat, grote onderwijdte en dan is 'ie nog niet perfect. Maar in ieder geval perfect van kleur
Welke fokker ga je morgen meeten dan?
Ehm nee, meer ruimte absoluut niet. Maar iedereen zit straks bij elkaar (docs, functieonderzoeken, balie, secretariaat, schonere omgeving en alles lekker nieuw en handyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je kast vast niet missen, BluezzStraks lekker meer ruimte
Wel daglicht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm nee, meer ruimte absoluut niet. Maar iedereen zit straks bij elkaar (docs, functieonderzoeken, balie, secretariaat, schonere omgeving en alles lekker nieuw en handy
Nog minder ruimte??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Ehm nee, meer ruimte absoluut niet. Maar iedereen zit straks bij elkaar (docs, functieonderzoeken, balie, secretariaat, schonere omgeving en alles lekker nieuw en handy
In ons ziekenhuis hebben ze ook zulke balies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog minder ruimte??Ik vind het daar al wat krapjes
Waar je een oudere mevrouw hebt die in het pashokje even aan je borsten komt voelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:50 schreef Bluezz het volgende:
BH's kopen moet je eigenlijk echt in een speciaalzaak doen waar ze er verstand van hebben.
Moeilijke borsten hebben we anders allemaal![]()
Alvast veel plezier CF & Krak ook
Maar dan weet je je maat al van de hema. Die was ik kwijt, wegens wasmerkje weggewassen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar je een oudere mevrouw hebt die in het pashokje even aan je borsten komt voelen
Gek genoeg slaag ik bij de Hema altijd prima. Maar ja, daar hebben ze nou eenmaal geen taupekleurige strapless BH's
Maar dat is dan wel lekker huilen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga vnv denk naar 'Sonny Boy'!
dat wordt huileeeen!
Hahaha das waarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke rekent even vanaf 5 uur
Vast wel leuk!
Drie tassen met kleding?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, wat moeten we veel spullen meeKado is een enorme doos, drie tassen met kleding, twee paar extra schoenen in dozen... En dan nog slaapzakken enzo.
Eet je genoeg of is het gewoon weekend-stress?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff... heb een beetje veel gesnoept vandaagHeb er door de week absoluut geen moeite mee.. behalve de vrijdag op mijn werk
![]()
Denk dat ik zo maar even op mijn stepapparaatje ga staan (niet stil natuurlijk, dan heeft het geen zin) en een en ander met gewichtjes ga doen
![]()
Whut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eet je genoeg of is het gewoon weekend-stress?
Goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja he, echt lief, ze gaan ons missen
Mijn frustratie van gisteren is uitgesproken trouwens en vandaag lukte het in 1 keer om een paar van mijn eigen grenzen aan te geven.
Gewoon simpel zeggen : wil je me helpen of nee, dat doe ik niet.![]()
Misschien drukker op vrijdag ofzo? Dat je minder eet?quote:
Ik zeg toch juist dat ik op vrijdag snoep? Snap niet waar je vandaan haal dat ik weinig eet.. was dat maar waarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien drukker op vrijdag ofzo? Dat je minder eet?
Tof dat je steeds meer leert, ook over jezelf. En tof dat je zo open staat voor die vriend.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
GoedZou mij niet lukken.
Aardige scandag gehad, over een drempel heen gestapt van een bepaald imaging pakket aanleren (wat is dat toch, uitstelgedrag), vanaf nu gaat dat goed.
Ook koffie gedronken met de vriend van me die van geslacht wil wisselen. Begrijp hem/haar weer een stuk beter en vind het allemaal maar erg moedig.
Blijkbaar wordt de buitenhuid van je oude jeweetwel gebruikt om de binnenkant van je nieuwe dinges te makenDus als het niet veel soeps was, kun je ook niet veel soeps ontvangen
Oh, voor mij is minder eten, meer snoepen. Vandaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat ik op vrijdag snoep? Snap niet waar je vandaan haal dat ik weinig eet.. was dat maar waar![]()
Bij mij dus nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, voor mij is minder eten, meer snoepen. Vandaar.
En meer stress is meer snoepen.
Ja en bedenken waarom het juist vrijdag moeilijk is misschien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij dus nietIk snoep er gewoon bovenop!
Maar goed, ben normaal dus helemaal niet zo'n snoeper, maar de laatste tijd heb ik er op vrijdag echt moeite mee traktaties en chocolaatjes te laten liggen
Ik ga dus maar eens worteltjes of zo mee nemen als extraatje, misschien helpt dat.
Dat is niet zo moeilijk: omdat ik dan 2,5 dag veel energie heb gebruikt voor de klasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja en bedenken waarom het juist vrijdag moeilijk is misschien?
ga ik niet eens aan beginnen... VOH heeft precies lang genoeg geduurd.. ben blij dat het nu ff klaar isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
Tukkie gedaan.
Is dat Voice of Holland net afgelopen begint meteen weer daarna X-factor.
Beetje veel van het goede.
Borreligquote:
ZonnigeZonquote:
Mijn gemiddelde ligt boven de 5+ km/uquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
Pee, je had toch soms last van je heupen? Ik weet niet hoe snel je wandelt. Maar bij mij hielp het om door te lopen, niet op winkelsnelheid.
Ik dacht eraan omdat je ook aan een verkeerde matras dacht.En als ik op een harde ondergrond sliep, dacht ik ook dat mijn heupen pijn deden. Maar dat waren mijn SI gewrichten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde ligt boven de 5+ km/u
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik dacht eraan omdat je ook aan een verkeerde matras dacht.En als ik op een harde ondergrond sliep, dacht ik ook dat mijn heupen pijn deden. Maar dat waren mijn SI gewrichten.
Toen ik na de hernia ging lopen, deden mijn SI gewrichten ook pijn. Iets sneller lopen hielp veel.
Zou kunnen. Te hard voor je huidige gewicht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik denk dat het echt het matras is
Neh....gewoon versleten denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zou kunnen. Te hard voor je huidige gewicht?
Ligt aan het soort matras ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh....gewoon versleten denk ikLig er al bijna 10 jaar op.
Lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BorreligEn wat kaasjes en worstjes
Geef es meer details?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef rijsttafel het volgende:
Ben ik weer ff snel! Alles goed hier? Met mij top, alleen 1 ding niet..
ik zoek namelijk dat ene filmpje van die man die honger bestrijdt in India. Die is hier eens of vaker gepost. Volgens mij had Isa die gepost een keer.
weet iemand 'm ?![]()
Tsja, wat valt er meer over te zeggen.quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Hee rijst, tof dat je je hebt aangemeld voor het theater!
En veel plezier gewenst!
Wat heeft leeftijd ermee te maken? Ik heb tijd over, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
idd Rijst; hoe tof dat je vrijwilligerswerk gaat doen! en dat al op zo'n jonge leeftijd
Ze zijn gek als ze je niet aannemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bedankt, maar hoho, het is nog niet definitief, hoor. Ze gaan dinsdag in de vergadering bespreken wat ik voor ze zou kunnen doen.
Maar als dit het niet wordt, dan valt er ongetwijfeld iets anders te vinden wat me bevalt.
[..]
Wat heeft leeftijd ermee te maken? Ik heb tijd over, dat is het probleem.
Het moet natuurlijk wel in hun systeem passen en ik heb geen enkele ervaring in dat soort werk, dus wie weet loop ik alleen maar in de wegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze zijn gek als ze je niet aannemen.
Met jou motivatie.
Nietes gekkie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel in hun systeem passen en ik heb geen enkele ervaring in dat soort werk, dus wie weet loop ik alleen maar in de weg
Iets met ei, omelet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef rijsttafel het volgende:
verlept.. Ik had dolma's in de pan voor een etentje met vrienden morgen, maar door het koken zijn ze helemaal uitelkaar gevallen.Vorige keer was het wel gewoon gelukt.
![]()
Hmm.. wat nu?
Iemand tips voor veganistische recepten die binnen een half uur klaar zijn en waar je niet voor naar de winkel hoeft?![]()
Zoek op cassoulet. Dat kan volgens mij ook vegetarisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef rijsttafel het volgende:
verlept.. Ik had dolma's in de pan voor een etentje met vrienden morgen, maar door het koken zijn ze helemaal uitelkaar gevallen.Vorige keer was het wel gewoon gelukt.
![]()
Hmm.. wat nu?
Iemand tips voor veganistische recepten die binnen een half uur klaar zijn en waar je niet voor naar de winkel hoeft?![]()
Ei is natuurlijk niet veganistisch he schat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets met ei, omelet?
Bonenschotel?
Fruit wat ui en knoflook.
Doe daar witte bonen in tomatensaus bij. Doe er eventueel vleesvervanger bij.
Ja dat ken ik wel. Lekker scheet-laat voerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoek op cassoulet. Dat kan volgens mij ook vegetarisch.
Idee voor de volgende keer! Want het bleek dat alleen de bovenste laag helemaal uit elkaar was gevallen. De onderste laag was nog intactquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
Rijsttafel:
Dan witte bonen in tomatensaus, ui en knoflook fruiten.
Snufje tijm .
?quote:
Weet ik, maar het probleem is al half opgelostquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Riist: het lijkt alsof je veganistisch wil koken en daar heb ik heel weinig tips voor.
Paddestoelen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet ik, maar het probleem is al half opgelost
Ja, ik stop in bed, wie dat verdient.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
Ach Krakke, stop jij zij dan weer allemaal in bed met een knuffel ?
Dan ga ik zelf ook.
Morgen 2e dag normaal doen met boodschappen doen en zo na dik twee weken.
Truste.
Nou ... moeilijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik stop in bed, wie dat verdient.
En AnneX , ik stop je ook in bed hoor. Maar waarom heb je het moeilijk met werken? Dat hoor ik ik al even van je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cutequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
Een advertising slogan generator gevonden op internetVul je naam en hij bedenkt wat
"Better Ingredients, Better Peter"
En het klopt ook nog
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
Gek genoeg vind ik gekruid eten een tip.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef AnneX het volgende:
Nou ... moeilijk.HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
Gek genoeg vind ik gekruid eten een tip.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Smelt ze!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef Sarabi het volgende:
Melts in Your Saskia, Not in Your Hand
Okay.....ik ga maar slapen geloof ik
Een jurkjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan vertel ik ook lekker niet wat ik kreeg
Dag tante.quote:
Deze is nog leuker qua herinneringen:quote:
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze is nog leuker qua herinneringen:
[ afbeelding ]
Een vrij geavanceerd GPS systeem voor de betere wandelingenquote:
Ow dat is wel heel erg zondequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een vrij geavanceerd GPS systeem voor de betere wandelingenWe hadden soortgelijk ding (een iets ouder model) maar die zijn we in Schotland kwijt geraakt
en we zijn niet snugger genoeg geweest dat aan te geven en te claimen bij de verzekering terwijl dat makkelijk had gekund
Zo eentje heb ik onlangs nog verkocht!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze is nog leuker qua herinneringen:
[ afbeelding ]
quote:
Leverde die nog wat op?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef Duderella het volgende:
Zo eentje heb ik onlangs nog verkocht!
Ik verkocht er meteen vier, allemaal verschillende camera's, met een zooi lenzen. Heb geoon een totaalprijs gevraagd, iets van 150 piek of zo.quote:
Ja. Je moet nu gewoon stoppen met posten en je postaantal op 95159 houden.quote:
Jammer! Zitten best wat mooie films tussen weerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Duderella het volgende:
Toen ik nog in Rotterdam en later Den Haag woonde, ging ik wel naar het festival. Ik ben er ook wel voor de krant geweest. met name de afterparty's vond ik toen geweldig.
Nu is het me te ver weg. Ik zou er dan vrij voor willen nemen, maar dat kan in mijn baan helaas niet.
Moggel, je had een leuk feessie dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:18 schreef borisz het volgende:
Zo iedereen is het huis uit.
Was gezellig vanavond.
Mogge
Hoe is dit afgelopen Leinie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, de inspectie komt binnenkort langs bij mij op de afdeling. Aanleiding: mevrouw met de gebroken elleboog
Welkom terug Braam!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef Braamyo het volgende:
IK BEN THUIS !!!!! Feescht en fijne avond !!!
Welkom terugquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef Braamyo het volgende:
Altijd lekker. Visschotels van Waasdorp.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:25 schreef borisz het volgende:
De visschotel was trouwens een succes. Had een visschotel bij waasdorp gehaald en is redelijk op gegaan
.
Vroegah zat er een slager van vd Valkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Waasdorp is ok Boor![]()
Zo eeuwig zonde van die rij winkelpanden ernaast dat het maar zo leeg blijft staan
Neuh. Ben in augustus jarig, en omdat ik in de zomer jarig ben en altijd de helft in het land is heb ik het vandaag gevierd voor de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:31 schreef Duderella het volgende:
Was je jarig of zo borisz? Dan heb ik dat gemist.
We vonden het ook heel gezellig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef borisz het volgende:
Neuh. Ben in augustus jarig, en omdat ik in de zomer jarig ben en altijd de helft in het land is heb ik het vandaag gevierd voor de afgelopen jaren. Had mijn verjaardag al in geen jaren gevierd
Slim van je!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Ben in augustus jarig, en omdat ik in de zomer jarig ben en altijd de helft in het land is heb ik het vandaag gevierd voor de afgelopen jaren. Had mijn verjaardag al in geen jaren gevierd
Bluezzlieffiequote:
Oh, dat kan ik ook wel eens gaan doen, als bijna kerstkindje gewoon het een keer hartje zomer gaan vieren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:41 schreef Duderella het volgende:
Grappig: ik ben in de winter jarig en neem me steeds voor om het ooit in de zomer groots te gaan vieren!
Ja, handig gekozen inderdaad. En goed te lezen dat het geslaagd was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:46 schreef borisz het volgende:
Heb voor eind januari gekozen omdat dan de verjaardagskalender een beetje leeg is. Omdat iedereen nu een andere master doet is het sowieso leuk elkaar weer eens te zien
.
O dat fragment zag je overal op TV al en ik hou zo níet van dat soort grappen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:49 schreef golfer het volgende:
Donald Sutherland heeft nog geheel andere talenten dan acteren:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik ook wel eens gaan doen, als bijna kerstkindje gewoon het een keer hartje zomer gaan vieren.
Doe ik wel over een jaar of 3 of 4 dan als de big 6 opeens vooraan staat.
Beetje ordinair is het wel. Categorie pies en poep humor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:55 schreef Duderella het volgende:
O dat fragment zag je overal op TV al en ik hou zo níet van dat soort grappen.
Ik zet hem alvast in de agenda en ga sparen voor een toepasselijk midlife-cadeau.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Duderella het volgende:
![]()
Ik heb een feestje voor de zomer van 2012 in de planning. Dan ben ik 40,5 en dat wil ik groots gaan vieren.
Dan zouden jullie inderdaad absoluut zijn uitgenodigd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet hem alvast in de agenda en ga sparen voor een toepasselijk midlife-cadeau.
MeMo is gewoon veel gaver dan ze zelf wist en wij dus konden deduceren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zooo terug van bowlen en Salsa![]()
Eerst: tienwerf hulde aan Memo![]()
![]()
die met beide mee was geweest samen met mijn dansvrienden, **ENNN** behoorlijke aanleg voor salsa blijkt te hebben. Pasjes zonder moeite aangeleerd.
![]()
En ze kan nog opschieten met L. ook![]()
![]()
Speaking of which, ze komt hier morgenavond eten. Help. Goede recepten?
Ricotta. Ooit heb ik een recept voor een ricottatoetje gevolgd van Muck (met kaneel en suiker) en daarna heb ik 3 dagen geen honger meer gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:15 schreef Duderella het volgende:
Recepten: Nou steer, ik zou iets met ricottakoekjes doen.
Ik zag het, slijmerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
Wel even je koekjes geliked op Feestboek.
Als je dat in een boek weet te vatten, heb je een dieet-hit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ricotta. Ooit heb ik een recept voor een ricottatoetje gevolgd van Muck (met kaneel en suiker) en daarna heb ik 3 dagen geen honger meer gehad.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als je dat in een boek weet te vatten, heb je een dieet-hit.
Iemand was me voor.quote:South Beach Diet Ricotta Recipe :: South Beach Diet 101
Is dat zo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Facebook is één groot ik-ontvlooi-jou-opdat-jij-mij-ontvlooit bende.
JIJ bent tof, echt super dat je mee bent geweest en hebt gedanst.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo thuis, nog ff crackertjes op en zo slapen, erg gezellige avond gehad.en L. is tof.
Mooie uitspraak Dude! Like!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb slechts een beperkt gezelschap onder mijn hoede en heb de illusie dat het dan wel meevalt.
ik vond t leuk dat ik uitgenodigd werd en mee mochtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JIJ bent tof, echt super dat je mee bent geweest en hebt gedanst.![]()
Ok. Dacht ik alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, valt eigenlijk wel mee. Twitter. Dát is pas erg.
Zoals?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:26 schreef Duderella het volgende:
MeMo is wel echt een superstoer wijffie he? Ze was altijd al wel een voorbeeld in veel dingen, maar het wordt nu wel steeds duidelijker. Ik durf de helft van wat zij doet.
Piercings.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zoals?stoerheid valt echt wel mee
parachute springen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Piercings.
Verhuizen.
Rechten studeren als dat niet gebruikelijk is in jouw milieu.
![]()
!
Welkom terug!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef Braamyo het volgende:
Sam?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat hij zegt, al vrees ik dat toch íemand de boodschappen moet doen
Nja, we zouden het kunnen proberen.. maar ik weet niet of hij de winkel haalt. Al die spannende geurtjes onderweg..quote:
wat is er?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Veel liggen piekeren vannacht maar heb er nu ook maar meteen iets meegedaan
Veel mensen gemaild en hopelijk begrijpen zij het ook allemaal en gaat het vanaf nu allemaal beter
Stress op stage vooral dus heb nu mijn docent gemaild om er over te kunnen praten en laten zien dat ik echt wel mijn best doe. In ons groepje zijn ze allemaal nogal extravert en ik niet dus vind het moeilijk om in de gewone bijeenkomsten dat te tonen (moet ik wel leren hoor).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is er?
en fijn dat jullie niet meegaan naar Egypte nu he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stress op stage vooral dus heb nu mijn docent gemaild om er over te kunnen praten en laten zien dat ik echt wel mijn best doe. In ons groepje zijn ze allemaal nogal extravert en ik niet dus vind het moeilijk om in de gewone bijeenkomsten dat te tonen (moet ik wel leren hoor).
En ook stage proberen te verzetten naar een andere dag zodat ik niet hoef te haasten naar mijn werk.
Verder ook mijn buikdansmeiden gemaild dat ik over 2 weken eindelijk weer kom dansen en hoe het nu allemaal met hun gaat. + dat ik gevraagd heb of een groepje tijd heeft om mij te leren wat ik allemaal gemist heb.huh waarom moet je lachen dan? en goed dat je in ieder geval mailt, dan laat je toch van je horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh waarom moet je lachen dan? en goed dat je in ieder geval mailt, dan laat je toch van je horen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]Waar gaan ze precies naartoe Sarabi? En wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat daar op het moment helemaal niet goed.
'Ik had nog zo gezegd: géén bommetje!!!'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
tot nu toe zit je in een resort in de badplaatsen Hurghada en Sharm el Sheikh veilig
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Veel liggen piekeren vannacht maar heb er nu ook maar meteen iets meegedaan
Veel mensen gemaild en hopelijk begrijpen zij het ook allemaal en gaat het vanaf nu allemaal beter
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
'Ik had nog zo gezegd: géén bommetje!!!'
Goeiemoggel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je nog niet genoeg gefietst dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ontbijtje en een vers sapje genoten en nu maar naar de gym
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
En Mubarak blijft zitten waar ie zit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Regering Egypte staptmoet vanmiddag opstappen!![]()
ja dus de protesten blijven vast doorgaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
En Mubarak blijft zitten waar ie zit.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Doe daar eens wat aan danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Chirurgen luiden noodklok over prothesen
Verbaast me niet![]()
![]()
![]()
geen idee! mn familie eet bij mn jarige zus en ze gaat rosbief makenquote:ik kan helaas niet mee-eten want moet op tijd naar de Achterhoek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Hier staat ossenstaartsoep op het menu en de vis die over was van gisteravond.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Ik moet de rest van de middag boven of in de keuken doorbrengen. De woonkamer is nog onbegaanbaar door de olie op de vloer![]()
Dus ik heb wel tijd om te prutten in de keuken, maar weinig inspiratie.
En pitabroodjes kan ik nu wel, en tortilla's.
Wie weet nog iets nieuws om te leren in de keuken?![]()
![]()
zelfgemaakte ravioli?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef LieLie het volgende:
Ik moet de rest van de middag boven of in de keuken doorbrengen. De woonkamer is nog onbegaanbaar door de olie op de vloer![]()
Dus ik heb wel tijd om te prutten in de keuken, maar weinig inspiratie.
En pitabroodjes kan ik nu wel, en tortilla's.
Wie weet nog iets nieuws om te leren in de keuken?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Klaar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Confidence through competence![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kiiiiiiiiiiiiiim![]()
Confidence through competence![]()
Kim![]()
Na Li was in de laatste set meer met randzaken bezig dan met tennis
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
Ik heb het zo druk, dat ik alvast even een nieuwe bikini aan het uitzoeken ben voor over een kilo of 5
[ Bericht 1% gewijzigd door LieLie op 29-01-2011 11:55:52 ]![]()
Hier wordt het een lamsstoofpot-achtig ietsquote:
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
De P-mobiel is weer terugEn zo tijdens het eerste ritje lijkt-ie soepeler te rijden dan voor deze operatie
Zouden dan nu misschien ook mijn probs met de stuurbekrachtiging over zijn?
Zou wel fijn zijn he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
WowVanmorgen 3.1 km in 30 minuten
Schoenen lopen best prettig. Ik had wel last van mijn rug maar dat had ik al toen ik op stond. Echt heerlijk loopweer dit ook
Een of andere badplaats en pas over 2 maanden dus dat zal wel goedkomenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waar gaan ze precies naartoe Sarabi? En wanneer?
Het gaat daar op het moment helemaal niet goed.![]()
Zo, wij hebben er ook een kleine 10k op zittenPrachtig was het in het bos en op de hei met de rijp en het zonnetje
![]()
Alleen nu heb ik kramp in mijn voetdoet echt heel veel pijn, nooit eerder gehad na het lopen
![]()
![]()
En ik hoorde net dat een vriend van ons op de zaterdag op Paaspop staat (in april) als mashup DJDus daar moeten we dan maar eens naar toe he
![]()
![]()
Ik zie meteen een paashaas achter zo'n tafel voor mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik hoorde net dat een vriend van ons op de zaterdag op Paaspop staat (in april) als mashup DJDus daar moeten we dan maar eens naar toe he
![]()
![]()
dat zou op zich nog wel iets voor hem zijn ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zie meteen een paashaas achter zo'n tafel voor me![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: