Google-ads doet z'n werk niet goed. In jouw geval had het natuurlijk over een penisvergroter moeten gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom is de reclame van de CUL SC gericht op schaamlip vergrotingen?
hield jij daar van 10 jaar geleden? ik weet niet meer wat ik 10 jaar geleden graag luisterde... oja wel, jody bernalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Heeft hier iemand toevallig ooit het programma Rockstar Supernova gezien?
Ik zie dat Dilana Smith daar aan mee deedheb haar album 10jaar geleden grijs gedraait
Jody was niet helemaal mijn smaakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hield jij daar van 10 jaar geleden? ik weet niet meer wat ik 10 jaar geleden graag luisterde... oja wel, jody bernal
ik was vooral gek van die spaanse danspasjes. ken de latin pasjes van que si que no nog steeds uit mn hoofd van begin tot eind (omdat ik die zó vaak gedaan heb)quote:
Schattigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was vooral gek van die spaanse danspasjes. ken de latin pasjes van que si que no nog steeds uit mn hoofd van begin tot eind (omdat ik die zó vaak gedaan heb)
toch leuke herinneringen zijn dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Schattigik heb ook nog wel een keertje mee staan dansen in een volle ArenA, dat dan wel weer.....
Zeker leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch leuke herinneringen zijn dat?
heb jij ook voor de tv gestaan en clips nagedanst?
Ziet er lekker uit, ik heb ook wel zin in een visje, ik was net bij de visboer; is ie dicht wegens vakantiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
![]()
De erwtjesrisotto was lekker! Heb er ook nog een beetje truffelolie en truffeltapenade doorgedaan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |