Google-ads doet z'n werk niet goed. In jouw geval had het natuurlijk over een penisvergroter moeten gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom is de reclame van de CUL SC gericht op schaamlip vergrotingen?
hield jij daar van 10 jaar geleden? ik weet niet meer wat ik 10 jaar geleden graag luisterde... oja wel, jody bernalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Heeft hier iemand toevallig ooit het programma Rockstar Supernova gezien?
Ik zie dat Dilana Smith daar aan mee deedheb haar album 10jaar geleden grijs gedraait
Jody was niet helemaal mijn smaakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hield jij daar van 10 jaar geleden? ik weet niet meer wat ik 10 jaar geleden graag luisterde... oja wel, jody bernal
ik was vooral gek van die spaanse danspasjes. ken de latin pasjes van que si que no nog steeds uit mn hoofd van begin tot eind (omdat ik die zó vaak gedaan heb)quote:
Schattigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was vooral gek van die spaanse danspasjes. ken de latin pasjes van que si que no nog steeds uit mn hoofd van begin tot eind (omdat ik die zó vaak gedaan heb)
toch leuke herinneringen zijn dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Schattigik heb ook nog wel een keertje mee staan dansen in een volle ArenA, dat dan wel weer.....
Zeker leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch leuke herinneringen zijn dat?
heb jij ook voor de tv gestaan en clips nagedanst?
Ziet er lekker uit, ik heb ook wel zin in een visje, ik was net bij de visboer; is ie dicht wegens vakantiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
![]()
De erwtjesrisotto was lekker! Heb er ook nog een beetje truffelolie en truffeltapenade doorgedaan.
[ afbeelding ]
Fijn dat het een soort 'eind goed' was. En kadootjes, wat lief!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Al klaar met inpakken, stickers plakken, op tijd naar huis, al gegeten en morgen weer naar het werk voor de telefoontraining. Was een goeie dag, goed afgesloten op de oude werkplek![]()
We kregen van de rest van de 'gang' (longen, interne en MDL poli's) een doos vol leuke kadootjes en lekkers ter afscheid
Verhuizing chaos op de oude werkplek in de 'kast'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(deze statussen gaan niet mee, onze vergelijkbare statussen worden uitgedund en moeten nog mee tot het epd er eindelijk is)
Hee, wat goed!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja he, echt lief, ze gaan ons missen
Mijn frustratie van gisteren is uitgesproken trouwens en vandaag lukte het in 1 keer om een paar van mijn eigen grenzen aan te geven.
Gewoon simpel zeggen : wil je me helpen of nee, dat doe ik niet.![]()
Vast niet zo moeilijk als de mijne. Als ik ooit iets strapless nodig heb, moet ik op zoek naar gewapend beton.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hee, fijne dag dus bluezz! Dat is mooi
Ik heb eindelijk een strapless BH gevonden voor onder het jurkje voor morgen (man, wat heb ik toch een moeilijke borsten); nu even snel eten en dan op naar Nederland!
Grijnsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Vast niet zo moeilijk als de mijne. Als ik ooit iets strapless nodig heb, moet ik op zoek naar gewapend beton.
Mascaraklodder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grijns
Als ik sjiekere BH's pas, heb ik altijd dat ofwel de beugels te smal zijn (viertieteneffect), of de cups te groot (wat vreselijk onstevig zit). Nu kleine cupmaat, grote onderwijdte en dan is 'ie nog niet perfect. Maar in ieder geval perfect van kleur
Welke fokker ga je morgen meeten dan?
Ehm nee, meer ruimte absoluut niet. Maar iedereen zit straks bij elkaar (docs, functieonderzoeken, balie, secretariaat, schonere omgeving en alles lekker nieuw en handyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je kast vast niet missen, BluezzStraks lekker meer ruimte
Wel daglicht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm nee, meer ruimte absoluut niet. Maar iedereen zit straks bij elkaar (docs, functieonderzoeken, balie, secretariaat, schonere omgeving en alles lekker nieuw en handy
Nog minder ruimte??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Ehm nee, meer ruimte absoluut niet. Maar iedereen zit straks bij elkaar (docs, functieonderzoeken, balie, secretariaat, schonere omgeving en alles lekker nieuw en handy
In ons ziekenhuis hebben ze ook zulke balies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog minder ruimte??Ik vind het daar al wat krapjes
Waar je een oudere mevrouw hebt die in het pashokje even aan je borsten komt voelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:50 schreef Bluezz het volgende:
BH's kopen moet je eigenlijk echt in een speciaalzaak doen waar ze er verstand van hebben.
Moeilijke borsten hebben we anders allemaal![]()
Alvast veel plezier CF & Krak ook
Maar dan weet je je maat al van de hema. Die was ik kwijt, wegens wasmerkje weggewassen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar je een oudere mevrouw hebt die in het pashokje even aan je borsten komt voelen
Gek genoeg slaag ik bij de Hema altijd prima. Maar ja, daar hebben ze nou eenmaal geen taupekleurige strapless BH's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |