quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ai dat is wel heel dichtbij, veel lastiger om rotzooi te trappen
en blijkbaar in zijn geval ook nog even extra lief doen tegen de juf. Zodat niet hetzelfde als bij mi gebeurd, ik kon HAVO aan, maar doordat ik nogal rustig ben eindig ik soms in tijdnood en kreeg ik MAVO advies, en de school waar ikw ilde gaan had geen MAVOquote:
Is de school wat dichterbij misschien wel beter ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, dat hij op zich het niveau van havo wel aan zou kunnen, maar ze wil hem geloof ik liever op een andere school hebben, havo/theoretische leerweg (dat was vroeger mavo D), maar voor die school moet hij de halve stad doorfietsen en daar zit ook heel het vmbo, dan heb ik hem eerlijk gezegd liever hier in de buurt enzo.
Ja maar ik ga nog wel met juf in discussie indien nodig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
en blijkbaar in zijn geval ook nog even extra lief doen tegen de juf. Zodat niet hetzelfde als bij mi gebeurd, ik kon HAVO aan, maar doordat ik nogal rustig ben eindig ik soms in tijdnood en kreeg ik MAVO advies, en de school waar ikw ilde gaan had geen MAVO![]()
Dus een jaar verspild op een klote school
Waarom wil ze dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, dat hij op zich het niveau van havo wel aan zou kunnen, maar ze wil hem geloof ik liever op een andere school hebben, havo/theoretische leerweg (dat was vroeger mavo D), maar voor die school moet hij de halve stad doorfietsen en daar zit ook heel het vmbo, dan heb ik hem eerlijk gezegd liever hier in de buurt enzo.
Ja want hij is nog zo jong he, dat speelt voor mij ook erg mee. En mocht het echt niet lukken, zou hij altijd nog naar die andere school kunnen. De school kwam ook fijn over, best gemoedelijk, niet belachelijk groot. Die andere is veel groter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is de school wat dichterbij misschien wel beter ja.
Tegenwoordig? As opposed to? 10 jaar terug? 100 jaar terug?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ongeveer 35Maar dat is zeldzaam tegenwoordig.
Dat had ik vroeger ook, woonde amper 200 meter van m,'n school. Zat ik met vrienden in een bushokje en iedereen daar rookte, liep m'n moeder langs met de hondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ai dat is wel heel dichtbij, veel lastiger om rotzooi te trappen
hebben we ook gedaan, zijn zelf met de directeur gaan praten die mij goed kende. Maar nee hoor..ik kreeg MAVO adviesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik ga nog wel met juf in discussie indien nodig.
Omdat zij vindt dat hij, omdat hij zo jong is, daar ms beter op zijn plek is. Ook omdat ie zo'n rottijd heeft gehad..quote:
Nee. Er zijn gevallen bekend van paarden die 40 of 45 jaar worden. Maar tegenwoordig is het al veel als ze 25 jaar halenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegenwoordig? As opposed to? 10 jaar terug? 100 jaar terug?
Dat kreeg ik ook. Havo/VWO gaan doen, kutklas, uiteindelijk Havo gaan doen. Qua gedrag paste ik beter op de Mavo en de Havo van die school.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
hebben we ook gedaan, zijn zelf met de directeur gaan praten die mij goed kende. Maar nee hoor..ik kreeg MAVO advies
Ze kan wel meer vinden. Luisteren naar wat de leerling wil is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat zij vindt dat hij, omdat hij zo jong is, daar ms beter op zijn plek is. Ook omdat ie zo'n rottijd heeft gehad..
Mjah, geen idee hoe 'hard' zij het zou spelen eigenlijk...Ook die vervloekte cito toets maar afwachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
hebben we ook gedaan, zijn zelf met de directeur gaan praten die mij goed kende. Maar nee hoor..ik kreeg MAVO advies
En waarom zou hij daar beter op zijn plek zijn dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat zij vindt dat hij, omdat hij zo jong is, daar ms beter op zijn plek is. Ook omdat ie zo'n rottijd heeft gehad..
Van die types zoals mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
Ja en ik weet hoe beïnvloedbaar hij is, dan heb ik hem liever op een wat kleinere, 'serieuzere' school, dan zo'n hele grote school waar ook die vmbo schoffies rondlopen
Nou ja, dat zou dan dus havo/theoretische leerweg zijn, ipv havo/vwo. Zij denkt dat hij daar niet serieus genoeg voor is en ik vind dat als hij dat zelf graag wil, hij de kans wel verdient het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zou hij daar beter op zijn plek zijn dan?
Omdat eventueel een stap terug wat makkelijker te maken is dan ofzo?
quote:
quote:
Vind dat je daar wel gelijk in hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou dan dus havo/theoretische leerweg zijn, ipv havo/vwo. Zij denkt dat hij daar niet serieus genoeg voor is en ik vind dat als hij dat zelf graag wil, hij de kans wel verdient het tegendeel te bewijzen.
Helemaal mee eens. Daarbij zou ik ten allen tijden willen voorkomen dat mijn kind bij VMBO-tuig in de klas komt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou dan dus havo/theoretische leerweg zijn, ipv havo/vwo. Zij denkt dat hij daar niet serieus genoeg voor is en ik vind dat als hij dat zelf graag wil, hij de kans wel verdient het tegendeel te bewijzen.
Dat wordt alleen moeilijk als blijkt dat het kind hoger dan havo niet aan kan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daarbij zou ik ten allen tijden willen voorkomen dat mijn kind bij VMBO-tuig in de klas komt.
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat hij beter beïnvloed kan worden door vwo/gymnasium leerlingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daarbij zou ik ten allen tijden willen voorkomen dat mijn kind bij VMBO-tuig in de klas komt.
Goed, vooral het tweede gesprek wat ik had. Waar ws een 3e gesprek op volgt.quote:
Neem maar aan van iemand die atheneum gedaan heeft en op de mavo terechtkwam dat dat zo is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat hij beter beïnvloed kan worden door vwo/gymnasium leerlingen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed, vooral het tweede gesprek wat ik had. Waar ws een 3e gesprek op volgt.
Hele leuke functie, echt perfect voor mij op dit moment. Projectsecretaresse dus een combi van secretaresse en projectassistent.
Hij kan HAVO. En als HAVO-kind moet je niet tussen de VMBO-ers zitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt alleen moeilijk als blijkt dat het kind hoger dan havo niet aan kan.
Ik werd daar voor gek verklaard omdat ik een krant las en het nieuws keek bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neem maar aan van iemand die atheneum gedaan heeft en op de mavo terechtkwam dat dat zo is.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed, vooral het tweede gesprek wat ik had. Waar ws een 3e gesprek op volgt.
Hele leuke functie, echt perfect voor mij op dit moment. Projectsecretaresse dus een combi van secretaresse en projectassistent.
Ik doel ook niet op minipuber maar op kinderen in het algemeenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij kan HAVO. En als HAVO-kind moet je niet tussen de VMBO-ers zitten.
Ik kwam zelf van het VWO op de MAVO terecht en die cultuurclash maakte dat ik helemaal ben gekapt met school.
Niks ten nadele van VMBO-ers. Mijn broertje en zusje hebben dat beide gedaan. Maar mijn broertje was net als ik een HAVOkind en dat pakte dus ongeveer net zo uit.
Ja dit soort dingen ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd daar voor gek verklaard omdat ik een krant las en het nieuws keek bijvoorbeeld.
Begin volgende week!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goedWanneer hoor je of er een derde gesprek komt?
Het gaat over minipuber, en ik denk dat dit voor ALLE kinderen die HAVO kunnen opgaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op minipuber maar op kinderen in het algemeen
Ik dacht dat jouw mededeling betrekking had op alle kinderen, misinterpretatie van mij dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat over minipuber, en ik denk dat dit voor ALLE kinderen die HAVO kunnen opgaat.
Bier, goed idee! Eens kijken of ik genoeg voorraad in huis heb voor vanavond.quote:
Nee, want ik generaliseer toch noooooooooooit Sam.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw mededeling betrekking had op alle kinderen, misinterpretatie van mij dus
Oude leraren snappen nog steeds niet wat er is misgegaan bij mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij kan HAVO. En als HAVO-kind moet je niet tussen de VMBO-ers zitten.
Ik kwam zelf van het VWO op de MAVO terecht en die cultuurclash maakte dat ik helemaal ben gekapt met school.
Niks ten nadele van VMBO-ers. Mijn broertje en zusje hebben dat beide gedaan. Maar mijn broertje was net als ik een HAVOkind en dat pakte dus ongeveer net zo uit.
Jij werkt toch in dat verrekijkergebouw?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier, goed idee! Eens kijken of ik genoeg voorraad in huis heb voor vanavond.
Story of my life.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oude leraren snappen nog steeds niet wat er is misgegaan bij me![]()
Ik had zoveel potentie, altijd beste van de klas, maximale cito score.
Moet ik nog zo vaak aanhoren
Silly mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik generaliseer toch noooooooooooit Sam.
Nee, die gaat pas eind dit jaar open, ik werk in het oude gebouw wat er tegen aan zit. Dat spiegelding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij werkt toch in dat verrekijkergebouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |