Dat wordt alleen moeilijk als blijkt dat het kind hoger dan havo niet aan kan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daarbij zou ik ten allen tijden willen voorkomen dat mijn kind bij VMBO-tuig in de klas komt.
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat hij beter beïnvloed kan worden door vwo/gymnasium leerlingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daarbij zou ik ten allen tijden willen voorkomen dat mijn kind bij VMBO-tuig in de klas komt.
Goed, vooral het tweede gesprek wat ik had. Waar ws een 3e gesprek op volgt.quote:
Neem maar aan van iemand die atheneum gedaan heeft en op de mavo terechtkwam dat dat zo is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja niet lullig bedoeld hoor, maar ik denk dat hij beter beïnvloed kan worden door vwo/gymnasium leerlingen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed, vooral het tweede gesprek wat ik had. Waar ws een 3e gesprek op volgt.
Hele leuke functie, echt perfect voor mij op dit moment. Projectsecretaresse dus een combi van secretaresse en projectassistent.
Hij kan HAVO. En als HAVO-kind moet je niet tussen de VMBO-ers zitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt alleen moeilijk als blijkt dat het kind hoger dan havo niet aan kan.
Ik werd daar voor gek verklaard omdat ik een krant las en het nieuws keek bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neem maar aan van iemand die atheneum gedaan heeft en op de mavo terechtkwam dat dat zo is.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed, vooral het tweede gesprek wat ik had. Waar ws een 3e gesprek op volgt.
Hele leuke functie, echt perfect voor mij op dit moment. Projectsecretaresse dus een combi van secretaresse en projectassistent.
Ik doel ook niet op minipuber maar op kinderen in het algemeenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij kan HAVO. En als HAVO-kind moet je niet tussen de VMBO-ers zitten.
Ik kwam zelf van het VWO op de MAVO terecht en die cultuurclash maakte dat ik helemaal ben gekapt met school.
Niks ten nadele van VMBO-ers. Mijn broertje en zusje hebben dat beide gedaan. Maar mijn broertje was net als ik een HAVOkind en dat pakte dus ongeveer net zo uit.
Ja dit soort dingen ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd daar voor gek verklaard omdat ik een krant las en het nieuws keek bijvoorbeeld.
Begin volgende week!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goedWanneer hoor je of er een derde gesprek komt?
Het gaat over minipuber, en ik denk dat dit voor ALLE kinderen die HAVO kunnen opgaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op minipuber maar op kinderen in het algemeen
Ik dacht dat jouw mededeling betrekking had op alle kinderen, misinterpretatie van mij dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat over minipuber, en ik denk dat dit voor ALLE kinderen die HAVO kunnen opgaat.
Bier, goed idee! Eens kijken of ik genoeg voorraad in huis heb voor vanavond.quote:
Nee, want ik generaliseer toch noooooooooooit Sam.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw mededeling betrekking had op alle kinderen, misinterpretatie van mij dus
Oude leraren snappen nog steeds niet wat er is misgegaan bij mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij kan HAVO. En als HAVO-kind moet je niet tussen de VMBO-ers zitten.
Ik kwam zelf van het VWO op de MAVO terecht en die cultuurclash maakte dat ik helemaal ben gekapt met school.
Niks ten nadele van VMBO-ers. Mijn broertje en zusje hebben dat beide gedaan. Maar mijn broertje was net als ik een HAVOkind en dat pakte dus ongeveer net zo uit.
Jij werkt toch in dat verrekijkergebouw?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier, goed idee! Eens kijken of ik genoeg voorraad in huis heb voor vanavond.
Story of my life.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oude leraren snappen nog steeds niet wat er is misgegaan bij me![]()
Ik had zoveel potentie, altijd beste van de klas, maximale cito score.
Moet ik nog zo vaak aanhoren
Silly mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik generaliseer toch noooooooooooit Sam.
Nee, die gaat pas eind dit jaar open, ik werk in het oude gebouw wat er tegen aan zit. Dat spiegelding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij werkt toch in dat verrekijkergebouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |