Nou ja, ik kijk wel even danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan wordt 't moeilijk, want volgens mij is ie hier nog niet op dvd en nooit in de bios geweest geloof ik.
Wat voor school ben je geweest?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
Zo, terug van de open dag van de middelbare school, hij ziet het wel zitten
en welke school wordt het??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
Zo, terug van de open dag van de middelbare school, hij ziet het wel zitten
Die havo/vwo/gymn. waar hij zo graag heen wil. Wat ook fijn is, is dat ie 3 straten van ons huis af ligt.quote:
We hopen nu dus dezequote:
Duimen dan maar!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die havo/vwo/gymn. waar hij zo graag heen wil. Wat ook fijn is, is dat ie 3 straten van ons huis af ligt.
Hoe jong is jong? En hoe oud moet hij zijn om voorspelbaar te zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik een jong paard heb die op straat nog wel eens onvoorspelbaar is. En ik moet dus over de weg om bij die baan te komen.
Vandaag was ik alleen, dus jammer maar helaas. Morgen is m'n instructrice er en gaan we dus naar de buren.
Wat doet de school? Heel strikt naar CITO-uitslagen kijken? Of in overleg met de juf/meester van groep 8?quote:
Nou, hij is zes, dat is voorbij pubertijd, maar hij kent nog niet zo veel en het gaat tot nu toe echt super, hij gedraagt zich voorbeeldig, maar ik vind het nog té gevaarlijk om in mijn eentje, als er verder helemaal niemand op het land is, de weg op te gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe jong is jong? En hoe oud moet hij zijn om voorspelbaar te zijn?
Het duurde even voor ik doorhad dat dit niet over een kind gingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, hij is zes, dat is voorbij pubertijd, maar hij kent nog niet zo veel en het gaat tot nu toe echt super, hij gedraagt zich voorbeeldig, maar ik vind het nog té gevaarlijk om in mijn eentje, als er verder helemaal niemand op het land is, de weg op te gaan.
Ik weet niet eens hoe oud een paard kan wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, hij is zes, dat is voorbij pubertijd, maar hij kent nog niet zo veel en het gaat tot nu toe echt super, hij gedraagt zich voorbeeldig, maar ik vind het nog té gevaarlijk om in mijn eentje, als er verder helemaal niemand op het land is, de weg op te gaan.
Ja ze gaan vooral op het advies van de juf afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doet de school? Heel strikt naar CITO-uitslagen kijken? Of in overleg met de juf/meester van groep 8?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik doorhad dat dit niet over een kind gingIk dacht al: wtf?
En wat zegt die op dit moment over hem?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze gaan vooral op het advies van de juf af
Halfjaardateneukzequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
preciesgewoon een goede cito maken...
quote:
Ongeveer 35quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud een paard kan worden
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik doorhad dat dit niet over een kind gingIk dacht al: wtf?
Ai dat is wel heel dichtbij, veel lastiger om rotzooi te trappenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die havo/vwo/gymn. waar hij zo graag heen wil. Wat ook fijn is, is dat ie 3 straten van ons huis af ligt.
Mjah, dat hij op zich het niveau van havo wel aan zou kunnen, maar ze wil hem geloof ik liever op een andere school hebben, havo/theoretische leerweg (dat was vroeger mavo D), maar voor die school moet hij de halve stad doorfietsen en daar zit ook heel het vmbo, dan heb ik hem eerlijk gezegd liever hier in de buurt enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat zegt die op dit moment over hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |