Goed punt, ik laat mij ook meeslepen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef druide het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Moebarak is zelf een oudgediende van het leger, en heeft soldaten tijdens zijn bewind in de watten gelegd. Behoud van de status-quo is voordeliger voor hen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Goed punt, ik laat mij ook meeslepen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:17 schreef Doler12 het volgende:
Vader van een oppositie leider is geraakt in zijn hoofd met een steen!
hij dus. de oppositieleider zelfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:18 schreef deleriouz het volgende:
Ayman Nour zwaargewond in het ziekenhuis, IC.
Oja, dus het gaat nu dus beter in irak dan toen? guess again.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja Irak deed het zo goed onder Saddam.Een paar nutteloze kostbare oorlogen voeren, keiharde onderdrukking van Koerden en Sjiieten en het eind resultaat een gebroken arm land.
quote:EgyptTourInfo 20,000 protesters have taken over a main bridge in Cairo. Qasr Al-Nil. #Egypt #Jan25 http://on.fb.me/peacefulegypt
De hele huidige situatie in Irak zou nooit gebeurd zijn als Saddam nooit aan de macht is gekomen. Het is maar de vraag of de Moslim broederschap aan de macht komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oja, dus het gaat nu dus beter in irak dan toen? guess again.
In Joegoslavië ging het daar beter met of zonder Tito,
precies
Nogmaals als moslim broederschap aan de macht komt, dan hebben we er weer een soort van iran bij.
quote:HusseinRugibani: Unconfirmed reports that Mubarak's palace is being surrounded by protesters http://tinyurl.com/66tuyog (expand) #Egypt #Jan25
4 minutes ago via web ·
quote:14.11 uur: Leden veiligheidstroepen lopen over
Al Arabiya meldt dat sommige leden van veiligheidstroepen hun uniform uittrekken uit solidariteit met de demonstranten, en meelopen in de demonstraties.
Tsja vrij sterk. Ook internationaal gezien. Ik verwacht niet dat hij uit zichzelf gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:25 schreef Breekfast het volgende:
Mja zijn er hier mensen die de situatie in Egypte goed kennen?
Hoe sterk zit het regime van Moebarak in het zadel? Qua support van leger/politie?
En hoe standvastig denk je dat Moebarak zijn positie zal proberen vast te houden?
Het kan zo gaan als in Tunesië, maar het kan ook zo aflopen als in Iran....
Nee het ging beter met Irak onder Saddam. Als het aan mij had geleden hadden wij hem nooit verdreven. Ik geloof in zelfbeschikking en had veel liever gezien dat de Irakezen Saddam zelf het land uit geflikkerd hadden. Dat was vele malen beter geweest voor Irak zelf.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oja, dus het gaat nu dus beter in irak dan toen? guess again.
In Joegoslavië ging het daar beter met of zonder Tito,
precies
Als de egyptenaren daar zelf voor kiezen is het voor ons even slikken, maar het is niet anders. Waarom moeten wij met geweld onze waarden aan hun opdringen? mompelt iets over zelfbeschikking.quote:Nogmaals als moslim broederschap aan de macht komt, dan hebben we er weer een soort van iran bij.
Groot deel weet dat ze het niet van moslimbroederschap moeten hebben, want bad for business.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:28 schreef rakotto het volgende:
De Partij van Mubarak, het NDP is op het punt om te vallen. Ze beschuldigen elkaar nu allemaal van dingen en zijn het niet meer eens met elkaar.
En mensen zeuren over de Moslimbroederschap, kappen nou! Men wilt hun niet in Egypte en ze komen niet aan de macht. Ze zijn in de minderheid.
In de hoop dat iedereen nu naar huis gaat en de politie de stellingen weer kan innemen. Wel heel erg doorzichtigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef Drifter__ het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen wilt Mubarak MORGEN(?!!?!?!?) het volk toespreken.
Er is geen morgen meer zwijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |