Idd, FOENK!... Was ook al een jongedame overleden daardoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef HyperViper het volgende:
Holy shit zagen jullie die traangas bus op die gast geknald worden?
omg zijn oog ofzo héquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef HyperViper het volgende:
Holy shit zagen jullie die traangas bus op die gast geknald worden?
Echte journalistquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Cubewood. het volgende:
Wat een beelden zeg niet normaal meer.....
Die camera man van Al Jazeera heeft wel lef daar zo tussen blijven staan filmen.
Volgens mij richten zo ook echt gemikt op het hoofd met hun traangas bussenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd, FOENK!... Was ook al een jongedame overleden daardoor.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Brawler het volgende:
Doet die Al Jazeera stream het bij meer mensen niet? Ik hoor alleen geluid, en heb geen beeld. En binnen een paar minuten crasht m'n browser.
doet het bij mij nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
prima beeld en geluid
krijg melding dat de video niet beschikbaar is en dat ik het later nog eens moet proberen.....quote:
zag wel een vrouw aangereden worden op de brug, denk dat zij het was die later werd weg gedragenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd, FOENK!... Was ook al een jongedame overleden daardoor.
Prima geluid ja. Geen beeldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
prima beeld en geluid
sluit eens alles af en daarna alles weer opnieuw???quote:
ja ze hebben dns uitgezet volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef superworm het volgende:
To open the Facebook type 69.63.189.34 and because twitter type 128.242.240.52 and because Google, type 72.14.204.99 Ritoit Belize JAN25 # # Egypt # EGYPT # Cairo # Jan25 6 minutes ago via Facebook
Ze internetten nu via IP-adressen oid?
Democratie != dictatuur van de meerderheid. Democratie behelst ook een rechtstaat. Als Islamisten aan de macht zijn, dan is dat niet democratie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als ze in eerlijke verkiezingen verkozen worden, en na vier jaar netjes weer eerlijke verkiezingen uitschrijven, dan is dat volledig democratisch. Snel nu een dictator steunen omdat je bang bent dat er anders een dictator gaat komen.. dan ben je dus zelf waar je de moslimbroeders van beschuldigt.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Democratie != dictatuur van de meerderheid. Democratie behelst ook een rechtstaat. Als Islamisten aan de macht zijn, dan is dat niet democratie.
Klopt, het eerste wat ze zullen doen is democratie afschaffen en beperken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Democratie != dictatuur van de meerderheid. Democratie behelst ook een rechtstaat. Als Islamisten aan de macht zijn, dan is dat niet democratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |