Bang is niet het woord. Ik hield er ernstig rekening mee dat ik weer een groot kind zou krijgen dat ikzelf niet zo goed zou kunnen voeden als mijn placenta, zeg maar. Maar ik heb mezelf ook voorgehouden dat het deze keer heel anders zou kunnen zijn. Het is niet alleen een ander kind, maar ik heb ook meer ervaring en zowel praktische als theoretische kennis.quote:
Nathan is dus niet alleen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:11 schreef Orea het volgende:
Leia is echt aan het prutten met drinken steeds.. Eigenlijk alleen de slaapvoeding van een uur of 22:00 drinkt ze goed, maar verder is het steeds maar even drinken, loslaten, miepen, aanhappen, loslaten etc. Ze krijgt genoeg binnen want prima natte luiers.. Maar vervelend is het wel!
Zit er zo'n fase rond de 6 maanden??
Nu pas?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef WupWup het volgende:
volgens mij heb ik andere aventbekertjes, kan dat? hoe groot zijn deze?
ik ben spontaan Aviva-fandie pyjama heeft Emma ook
...
Als je de voeding rond je eigen bedtijd weglaat, wat gebeurt er dan? Je hebt een kans dat hij 's nachts komt omdat zijn nachtrust verstoord is. Toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Nathan is dus niet alleen.
Gisteravond heeft Nathan geslapen van half 8 tot half 10. Dat kost dus nachtrust.![]()
Serieus, dames, hoe doen jullie dat? Een kind dat gaat slapen rond een uur of 8, voor je zelf naar bed gaat nog even voeden en dan pas weer om een uur of 5. Tips zijn welkom.
Hij was uit zichzelf wakker geworden, we hebben zn luier verschoond, gevoed en hem om 10 uur weer in bed gegooid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:36 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Als je de voeding rond je eigen bedtijd weglaat, wat gebeurt er dan? Je hebt een kans dat hij 's nachts komt omdat zijn nachtrust verstoord is. Toch?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Hij was uit zichzelf wakker geworden, we hebben zn luier verschoond, gevoed en hem om 10 uur weer in bed gegooid.
Ik was moe, ik heb manlief er op een gegeven moment uitgetrapt en gezegd dat Nathan pech had omdat ie net had gedronken
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik kolfde gewoon 100cc minder als gister.
Rond de 9 maanden dacht ik... Tenminste dan hoor je vaak dat kindjes opeens heel moeilijk doen aan de borst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef draculettetje het volgende:
hmmm vannacht leek mw wel onverzadigbaar
nou is ze ook wel met een hangnacht bezig
regelen ze nog bij 8 maanden?
Ja... erg he?quote:
Rond de 9 maanden toch? Dan kan 8 maanden toch ook?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef draculettetje het volgende:
hmmm vannacht leek mw wel onverzadigbaar
nou is ze ook wel met een hangnacht bezig
regelen ze nog bij 8 maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |