Nee, de ommekeren komen steeds door minder spel van de een of de ander.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is toch niet écht een goeie partij.
Zou best kunnen. Ik ga daar ook mar van uit. Vind er geen peil op te trekken wie dat gaat winnen.quote:Maar ben bang dat de herenfinale ook zal tegenvallen qua niveau.
Gisteren de finale dames dubbel met kirilenko, azarenka, pennetta en dulkoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had toch liever een finale Wozniacki-Kirileknko ofzo gehad.
Ik vind het wel tof dat ze zo'n atypische Chinese is (t.o.v. mijn beeld van de Chinese dan)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef Federer-fan het volgende:
Rebreak: *1-2 Na Li.
Ik vind die tatoeage van Na Li zo ordinair.
Peil?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de ommekeren komen steeds door minder spel van de een of de ander.
[..]
Zou best kunnen. Ik ga daar ook mar van uit. Vind er geen pijl op te trekken wie dat gaat winnen.
Niet gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Gisteren de finale dames dubbel met kirilenko, azarenka, pennetta en dulko
Ja, inderdaad.quote:
Nee, ik vind het ook te riskant.quote:Denk wel Djoko in een wisselvallige wedstrijd, maar geld zou ik er niet op inzetten.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit wisselvallig WTA-tennis zeg, niet te geloven. Nu weer een BP voor Li.
"Wat is WTA-tennis zeg"?quote:
En het woord "dit".quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou die vriend daar nou van denken, vraag ik me soms af.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef franklop het volgende:
Waarom speelt Clijsters met de [ afbeelding ] smiley op haar shirt?
[ afbeelding ]
(C) Wimderon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |