Ik denk ook dat dat gebeurt.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Mooi potje
Hopelijk zondag ook. Half 10 NL tijd dan weer?
Zozo, wat een opgekropte woede ineensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ik hoop dat murray stikt in zn glas whiskey
Je zou haast zeggen dat hij geld had ingezet op Ferrerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zozo, wat een opgekropte woede ineens![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat hij geld had ingezet op Ferrer
Ik verwacht het ook maar hoop het niet. Hoeveel sets denk je dat het wordt, vier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoe hij serveert. Al zal een goede service helpen natuurlijk. Deze pot gaat gewonnen worden door Djokovic.
3 of 4 voor Djoko.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook maar hoop het niet. Hoeveel sets denk je dat het wordt, vier?
Als Murray goed serveert is hij bijna unreturnable, als hij dat niet doet moet hij werken voor elk punt. Dat is een enorm verschil.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoe hij serveert. Al zal een goede service helpen natuurlijk. Deze pot gaat gewonnen worden door Djokovic.
same here!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
Opvallend dat grote vertrouwen in Djokovic, ik ga voor Murray in 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |