Ik zal het navragen. Toevallig net vandaag een afspraak gemaakt met een revalidatie expert. Gelukkig niet omdat ik gebroken benen of tenen heb maar heb wel een beetje last van mijn rug. Hij is een beetje nieuwsgierig naar hoe ik er uitzie en deed me een aanbod wat je niet kunt weigerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef EsseEi het volgende:
(ik dacht trouwens dat dat van breken is beter dan kneuzen alleen voor ribben geldt en niet voor benen...maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen).
quote:Throw your heart over the fence and the rest will follow
Bedankt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef Eska het volgende:
Ja, goed hè, van m'n jochie!![]()
En wie weet wat een mooie ontwerpen er idd nog van zijn hand komen.
Hij is iig behoorlijk wiskundig aangelegd. Dus daar zie ik wel mogelijkheden.
Trovey; mijn deken is met cotton 8 gemaakt. Heerlijk spul, vind ik.
Ik zou dit graag nog even willen benadrukken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef Lyssa het volgende:
no offence, het lijkt me heel vervelend voor je Whoop, maar dit is niet echt het topic om dat in te bespreken, ook al zijn de posts wat ingepakt het een haak opmerking. Er zijn genoeg andere topics waar over dat soort dingen gepraat kunnen worden lijkt me![]()
Zo gaan de topics erg snel en zijn ze voor minder actieve fok!sters mogelijk minder leuk om te volgen. Dus wat minder SC lijkt me geen slecht plan?
wow!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Eska het volgende:
Oh, en mijn 12-(bijna 13-)jarige zoon wilde ook zo graag leren haken.![]()
Het viel niet mee, maar hij zette door.
![]()
![]()
En zie hier zijn eerste haakseltje![]()
[ afbeelding ]
En hij oefent dapper door!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef Lyssa het volgende:
Klaproosje. Ik kan vanavond wel even een duidelijke NL versie op schrijven als je wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |