wat zijn ze schattig!! Tess ziet ze en roept heel hard kwakwakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
duckie 6!
en de andere duckies op de achtergrond
Wat leuk! En dat krullen is inderdaad vervelend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef Daste het volgende:
Wat worden er weer mooie en leuke dingen gemaakt!
Hier een update-tje (?!) van mijn 'loper'. Ik maak hem in tunische steek.
[ afbeelding ]
De bedoeling was om allemaal leuke kleurtjes bij elkaar te doen, maar het wordt nu een beetje jaren '70 psychedelischEn het krult als de neten, dus als het klaar is gaan er een paar rijen halve vasten omheen. Hopelijk helpt dat.
Maar het is heel leuk om te doen en heel makkelijk!
Trouwens, zoals mijn naald nu ligt, krijg je een steek die op een brei-steek lijkt. Ik maak de gewone tunische steek.
Mmm een gehaakte badjas, dat zou nog net kunnen misschien...quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef Whiskers het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben niet helemaal overtuigd...
Welkom in de kneuzenFOK!groep.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zon jas heb ik ooit eens gezien bij een klant, zoiets tenminste.
En nog een brekepoot!(al dan niet gebroken) Gezellig! Kben er helemaal klaar mee af en toe krijg ik een soort kramp in mn kuit. niet van dat hele erge maar toch echt krampachtig en niet fijn
En mn krukloopskills zijn echt belabberd door een grote teen met neppees, en nee je kunt dus blijkbaar echt niet zonder grote teen.
En mn zelfbedachte uit de lossepolsgehaakte konijn gaat gruwelijk mislukken waarschijnlijk.
Test test...ja dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Kun je ook als er tegendruk wordt gegeven m omhoog of omlaag doen?
Haken doe ik vrij weinig, omdat ik niet lekker kan zitten met dat gipsen tientonner van een poot.
http://www.ravelry.com/patterns/library/train-7 een trein, je zal maar een jongetje hebben, dan is t toch wel erg leuk!
Leuke dekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:06 schreef Eska het volgende:
Hoothoot, je deken is mooi geworden!
En die lippenbalsemhouder van Klaproosje is lollig.
Oi, en al die manke pootjes hier!Sterkte!
Mijn deken is af! Jawel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is ca. 1.10 breed en 1.60 lang.
Met cotton 8en naald 4.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Eska het volgende:
Oh, en mijn 12-(bijna 13-)jarige zoon wilde ook zo graag leren haken.![]()
Het viel niet mee, maar hij zette door.
![]()
![]()
En zie hier zijn eerste haakseltje![]()
[ afbeelding ]
En hij oefent dapper door!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |