Bedankt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef mijsje het volgende:
[..]dat is een 3.75...
Wow Esse, dat ziet er mooi uit!lekker warm!
Vette schaafwond en zo te zien krijg ik blauwe schenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef mijsje het volgende:
bah, dat is pijnlijk!
wel een goed excuus, niet een fijn excuus...
wat ga je maken met een F?
Ik heb wel slechter gezien hoor..... mijn haakwerk namelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Klaproosje het volgende:
Ahum... ik moet nog wel ff oefenen...
[ afbeelding ]
En het is zeeman acryl, geen katoen.. en met katoen wordt ie ook vast mooier.. deze is dus nog maar even niet voor mijn labelloverslaafde vriendin, maar voor mezelf..
Bedankt voro jullie hulp, want ik snap nu wel de bedoeling en ga er verder op los haken.
Goed als ik mee blijf lezen?
Ik haak de eerste rij lossen altijd heel losjes met een naald groter dan de rest van het project. Nooit geen gewurm! Is dat een tip die het proberen waard is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:52 schreef Ilske het volgende:
Was van plan om in plaats van eerst een hele rij lossen en dan dat gewurm () gewoon een foundation single crochet-ketting te maken.
Ik heb gisteren ook zo'n labellohouder zitten maken. Snapte alleen niks van het patroon dus heb 'm zelf verzonnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Klaproosje het volgende:
Ahum... ik moet nog wel ff oefenen...
[ afbeelding ]
En het is zeeman acryl, geen katoen.. en met katoen wordt ie ook vast mooier.. deze is dus nog maar even niet voor mijn labelloverslaafde vriendin, maar voor mezelf..
Bedankt voro jullie hulp, want ik snap nu wel de bedoeling en ga er verder op los haken.
Goed als ik mee blijf lezen?
Nee, daar heb je helemaal gelijk in. Waar ik aan twijfel (als ik het goed uit kan leggen) is dat ik na het maken van die fsc-ketting ik moet draaien en dan aan de clusters double crochet begin, en ik bang ben dat ik daarmee niet uitkom.....denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef trui het volgende:
ilske, dat laatste kun je inderdaad ook altijd doen. best handig! maar waarom twijfel je over het totaal aantal steken? dat verandert toch niet met de beslissing om een fsc te maken in plaats van een gewone ketting lossen?
mooi geworden hoothoot!
Wat een narigheid bij iedereen hier! Ik heb net gehoord dat mijn teen toch gebroken is ipv gekneusdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Kom net van de bank weer af...gevallen op de galerij...de ijzel was er sneller dan ik dacht.Nu doet mijn linkerscheenbeen ontzettend pijn
...ach het kan nog slechter, ooit mijn enkel gebroken met zo'n val.
Wel een excuus om veel te haken als ik de komende dagen moet hinken.
Die in De Bilt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef trui het volgende:
mmascha toch!ik beloof bij deze niet meer van die ongeluk-uitlokkende topictitels te verzinnen!
![]()
welke wibra is 'de jouwe' herfstblad?
Ik heb het vallen vanmorgen nog even dunnetjes overgedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:33 schreef mmascha het volgende:
[..]
Wat een narigheid bij iedereen hier! Ik heb net gehoord dat mijn teen toch gebroken is ipv gekneusd![]()
Lief dekentje Hoothoot!
Leuke kleurencombinatie, mijn deken moet wat groter worden maar het motief wat ik heb haakt lekker door als je het eenmaal in de vingers hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef Hoothoot het volgende:
Wat een lieve Labello-houder!
Bijou: wat een prachtige deken zag ik voorbij komen, wow!
Mijn GrannyStripeBabyDeken is afhij is uiteindelijk 60x100 geworden, iets smaller dan ik ingeschat had, ik vind het nogal lastig om te bedenken hoeveel lossen ik moet opzetten om de juiste breedte te halen... proeflapjes hebben me daarbij nooit geholpen.
Helemaal:
(note to self: dat stuk muur had je er wel vanaf kunnen knippen Hoot...)
[ afbeelding ]
En sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
Die ziet er inderdaad wat "strakker"uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Klaproosje het volgende:
Een ietwat gefinetunede versie van de labellohouder:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |