Thanks, zoiets bedoel ik inderdaad, leuk, wil hem voor een labello verslaafde vriendin maken.. ik snap alleen geen jota van die afkortingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Lyssa het volgende:
Hallo! Welkom!
Iedereen moet ergens beginnen toch? Je maakt iig heel handig gebruik van je haaksels!
Is dit een patroontje wat je zoekt? http://www.kristy-tom.com(...)ck-lip-balm-holders/
Ik ga morgenochtend/middag even kijken. Ik ben heel erg benieuwdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Herfstblad heb je al wol gescoord? Hier waren ze gister ook dicht vanwege balans, maar vandaag hadden ze het!
Ik word nogsteeds gek vn mn poot. Maar ben wel een zelf verzonnen konijn aan t maken....ben benieuwd of t uberhaupt iets wordt, en anders is het zonde van de euroheb nu wel respect voor alle mensen die patroontjes bedenken.
En zebra is verkocht, aan de buurvrouwdie kwam gister dvdtjes voor me brengen, en mn buurmeisje wou m, hij was niet eens af
Klaproos, welkom! Kijk op pagina 1 van dit topic want in elke OP staat de tabel met de US, UK en Nederlandse termen en een paar afkortingen staan daar ook in.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:21 schreef Klaproosje het volgende:
[..]
Thanks, zoiets bedoel ik inderdaad, leuk, wil hem voor een labello verslaafde vriendin maken.. ik snap alleen geen jota van die afkortingen
het zou kunnen, maar als je iets maakt dat wel aan elkaar moet moet je het achteraf toch nog aan elkaar zetten. mogelijk bedoelen ze ook met dat 'niet joinen' dat je spiraalsgewijs door kunt haken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:44 schreef Klaproosje het volgende:
Klopt het dat ik niet rond blijf haken, maar dat ik heen en weer moet? Snap ik het dan goed? (als ik het maar één keer weet, dan haak ik het zo, maar voel me nu een n00bx hierzo)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef trovey het volgende:
En een F-naald was ook alweer wat in ons nummer systeem?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |