Omdat kutshow.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
mijn sjo is niet gecanceld waarom zeg je dan
Smells like teenspiritquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
Geen gitaarplaten meer aanvragen, anders ga ik de rest van het uur hakkuh draaien
Nou, vooruit. Ik zat je te plagen. Maar niet van die kansloze "humor" svp.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want nu ga ik dezen gitaarplaatjes draaien en niet alleen maar Lekkere Lau
Nou er zijn eigenlijk best veel mensen die HALLON leuk vondenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Ik zat je te plagen. Maar niet van die kansloze "humor" svp.
die vandat meisje en dan zegt ze zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
Wie nog? Want ik ga ze zo in de mix plempen
Je zingt niet eens HALLON maar HAALONquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou er zijn eigenlijk best veel mensen die HALLON leuk vondenIk heb zelfs aanvraagjes gekregen of ik hem wilde uploaden want dan kon het de ONZINRADIO monsterhit worden
YOU WIN ---- THE INTERWEBquote:
Ja oke ik begrijp dat je mijn Hitler grappen niet leuk vindt, het is natuurlijk anders als je in die tijd heb geleefd, zoals jijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je zingt niet eens HALLON maar HAALON
En 1x is leuk, maar je verkracht het hele nummer.
Ik heb het meer over je Hitlergrappen, ik vind dat echt er over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja oke ik begrijp dat je mijn Hitler grappen niet leuk vindt, het is natuurlijk anders als je in die tijd heb geleefd, zoals jijJe zou kunnen probéren wat rekening te houden met bepaalde dingen en dat er best grenzen zijn. Ook al is het Onzin radio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja oke ik begrijp dat je mijn Hitler grappen niet leuk vindt, het is natuurlijk anders als je in die tijd heb geleefd, zoals jijniet grappig (als hij nou 40 was of zo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan had ik het toch nog niet meegemaakt, oetlulquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef dragems het volgende:
[..]
niet grappig (als hij nou 40 was of zo)
jaa maar dan wat het net iets grappiger. een 30er oud noemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan had ik het toch nog niet meegemaakt, oetlul
Ik ben geen 30erquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef dragems het volgende:
[..]
jaa maar dan wat het net iets grappiger. een 30er oud noemen
Dus nu is het een Spartamet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef Snuf. het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat Sparta net een nieuwe speler heeft gekocht?
HUH. wattan?quote:
Goeden IDquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ik misschien over een tijdje (2 weken) wel een weekendprimetime show wil hebben: Serieus op ONZ Radio, een uurtje de nederlandse polikliniek besproken en het overige nieuws dat er toe doet.
Toen 14 was werd ik geborenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanaf 31 ben je een 30er en ik ben gelukkig nog geen 31.
Heb je je al bewezen als goeden dj? De mannen die er over beslissen of je prime mag zijn streng en luisteren altijd. Een soort zwarte pieten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ik misschien over een tijdje (2 weken) wel een weekendprimetime show wil hebben: Serieus op ONZ Radio, een uurtje de nederlandse polikliniek besproken en het overige nieuws dat er toe doet.
Mensen die spartamet niet kennenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oei, daar hebben we wel een generatiekloof.
ooh sorry 20erquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanaf 31 ben je een 30er en ik ben gelukkig nog geen 31.
Noem het hoe je het noemt, ik ben géén 30er.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
Dus iemand die 10 jaar is, is nog geen tiener?
jij luistert altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je je al bewezen als goeden dj? De mannen die er over beslissen of je prime mag zijn streng en luisteren altijd. Een soort zwarte pieten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn vriendin heeft een tattoo van een schelp - aan de binnenkant van haar dijbeen. Als je je oor d'r tegenaan legt, ruik je de zee.
Daarom zeg ik ook, over een tijdjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je je al bewezen als goeden dj? De mannen die er over beslissen of je prime mag zijn streng en luisteren altijd. Een soort zwarte pieten.
Was genen fipoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
Even mijn fipo uit het andere topic quoten:
[..]
Wacht tot 8 uur dan is Sparta - Rbcquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar kan ik de wedstrijd van Ajax van gisteren terug zien?
En was het een goede wedstrijd?
echt wel dat jij invloed hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik bepaal niet wie er prime wordt
lijkt me een kutwedstrijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem gevolgd vanuit de Melkwegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar kan ik de wedstrijd van Ajax van gisteren terug zien?
En was het een goede wedstrijd?
Geen iPhone?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb hem gevolgd vanuit de Melkweg
Teletekst app
Ik bemoei me er niet mee hoor, ik tip alleen wel mensen als ik ze buiten de prime heel goed vind, maar ik beslis niks en ik doe niet mee in het overleg.quote:
Hey naatjuh, wat draai jij dan zoalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef naatje_1 het volgende:
Vannacht weer vanaf een uur of 2, Muziek uit de naat!
Gelukkig niet zeg.quote:
Je kan ook een gmail accountje maken en dan de smtp van gmail gebruikenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet mee hoor, ik tip alleen wel mensen als ik ze buiten de prime heel goed vind, maar ik beslis niks en ik doe niet mee in het overleg.
Ik doe de wikiwww.onzinradio.nl/wiki
Vanmiddag verder aan werken, mail wil nog niet
Ik heb smtp van mijn provider maar ddat swiftmailscript wil niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je kan ook een gmail accountje maken en dan de smtp van gmail gebruiken
requests, waarvan ik de muziek leuk vindquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hey naatjuh, wat draai jij dan zoal
Vast iets met de authenticatiemethodequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb smtp van mijn provider maar ddat swiftmailscript wil niet.
Geen. Dat is het stomme.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vast iets met de authenticatiemethode
quote:
Kusje voor je vriendin/moeder/zusje.quote:
Ik heb geen vriendinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Kusje voor je vriendin/moeder/zusje.
Doe gmail danquote:
Johnny cashquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Nummers van vorige uitzending:
Prodigy - Firestarter
Johnny Cash - ring of fire
C-Mon & Kypski - Burning Hot
De Staat - We're gonna die
zoals je ziet, allemaal platen rond het thema vuur, brank ed...
En ze is zo groot, die kan je niet over het hoofd zienquote:
Bloodhound gang - The roof is on firequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Nummers van vorige uitzending:
Prodigy - Firestarter
Johnny Cash - ring of fire
C-Mon & Kypski - Burning Hot
De Staat - We're gonna die
zoals je ziet, allemaal platen rond het thema vuur, brank ed...
Die was toen al gedraaid het uurtje voor mij ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bloodhound gang - The roof is on fire
Wat is het thema vannacht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die was toen al gedraaid het uurtje voor mij ofzoMaar, is dit een aanvraag? Want het thema van vannacht is anders...
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die was toen al gedraaid het uurtje voor mij ofzoMaar, is dit een aanvraag? Want het thema van vannacht is anders...
Belgische accent is er wel vanaf te horen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ken ik maar gedeeltelijk.
De 1e was Extince, dit is ABN.
Kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand even kijken of ie zo bij een schermpje aankomt, waarbij je een PM stuurt naar mij met als onderwerp: Top 3 van '11...
http://messages.fok.nl/co(...)ect=Top%203%20van%20'11
Ik sta er maar weinig op en ik raad je aan niets van mij te posten want daar kan ik errug slecht tegen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef dragems het volgende:
jaaaaa ik ben je op internet aan het zoeken
Lol dat heb je toch zo gevonden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef dragems het volgende:
jaaaaa ik ben je op internet aan het zoeken
Accentquote:
lol daarom wil ik wel ff zoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik sta er maar weinig op en ik raad je aan niets van mij te posten want daar kan ik errug slecht tegen.
bahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dat heb je toch zo gevonden?
MI van dragems die zit te fappen op koelkast en darcli![]()
Gun hem zn momentjequote:
Oh, zo klinkt het hierquote:
quote:Hun debuutalbum "ABnormaal" werd door de pers goed ontvangen en hun single "Algemeen Beskaafd Nederlandz" (een samenwerking met de Nederlandse Nederhop-formatie Osdorp Posse)
Klopt, ze hebben samen 1 single gehad op dat album.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, zo klinkt het hier
Oh, en dit:
[..]
Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn god ik ben zo blij dat ik straks in de auto zit
waar ga je heen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn god ik ben zo blij dat ik straks in de auto zit
Ik lees het net jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben samen 1 single gehad op dat album.
ABN is Vlaams
Que?quote:Topic van de dag: Een topic dat opgevallen is en waar iedereen over praat op FOK!/Faalhaasactie van de dag, © Huppelmuts: Actie die faalt.
Haarlem en dan Purmerendquote:
Op al hun albums staan wel een paar pareltjes. Ik ben niet zo'n hiphopper maar kan dat zeker waarderen.quote:
Oh okay ik dacht alquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had jij bedacht, een week geleden ofzo
Ik ben ook niet echt een hiphopliefhebber, maar bepaalde Nederlandstalige artiesten moet ik toch van tijd tot tijd weer eens luisteren:Pquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op al hun albums staan wel een paar pareltjes. Ik ben niet zo'n hiphopper maar kan dat zeker waarderen.
Wie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je onderweg Sita tegenkomt, graag hier afleveren![]()
Ik lever haar schoon en droog weer in.
Ik heb ze ook gehad "minimaal 2 cijfers, maar niet dezelfde, aaneengesloten, tussen letters in"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Pizzalucht het volgende:
WtfMijn werk heeft een nieuw wachtwoordbeleid:
Minstens 10 tekens lang, 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 leesteken
doe de groeten aan de zeequote:
Wat denken die systeembeheerders wel niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gehad "minimaal 2 cijfers, maar niet dezelfde, aaneengesloten, tussen letters in"
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Daar wou jij de credits voor hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh okay ik dacht al![]()
Maar ik ga nu echt craptop opbergen
ik heb altijd sterke wachtwoorden en overal zijn ze net anders (dus soms is het gokkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat denken die systeembeheerders wel niet?
Kun je leuk creatief mee zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb ook wel een sterk wachtwoord, maar voor werk gebruik ik altijd dezelfde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik heb altijd sterke wachtwoorden en overal zijn ze net anders (dus soms is het gokken) maar dat soort dingen pffff
Zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou haar nog steeds schenken
Ja, begint wel een beetje de nieuwe monsterhit te worden hier.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, is dit dubstep animale ofzo?
ah, okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, begint wel een beetje de nieuwe monsterhit te worden hier.
Ja. Ik vind het wel tof gedaan, beter dan het origineel ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar wou jij de credits voor hebben![]()
dubstep animale?
haha, lekker makkelijk te onthoudenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SHarrrrrrrrrr111!!!!
Lijkt me wel wat
zeker welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het wel tof gedaan, beter dan het origineel ook.
ik vind het op zich niet verkeerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, begint wel een beetje de nieuwe monsterhit te worden hier.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sharr, zullen we dansen op Akcent?
Eigenlijk altijd zo hier, 1x openen en blijven zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wut, hoe kan dit topic 150 reacties hebben en maar 88 views? :'D Epic.
blijft vreemdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd zo hier, 1x openen en blijven zitten
ik weet dat je die had, want je zei toen "anders draai ik em wel voor je"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even importeren, staat er nog niet in (maar ik heb hem wel)
Niet echt hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al ja. Dat was heel normaal
Hij staat nergens tussen, ik download 'm wel even opnieuwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet dat je die had, want je zei toen "anders draai ik em wel voor je"
primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat nergens tussen, ik download 'm wel even opnieuw
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oke, maar het zag er niet echt normaal uit![]()
Nog een beetje oefenen
Goed man!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, goed, jwz. Net lekker gelunched![]()
Fawaka ?
September stond erquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat sowiesoNah, 't was al weer een jaar geleden gelukkig
ongeveer. denk ik.
nee maar bij volgen van url zie ik mijn lpquote:
yupquote:
Is goed. Zal later op de middag skype op mijn laptop gooien, post hier wel mijn usernamequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed man!
Jij moet ook eens op de radio man, dat we je bellen/skypen ofzo
mobile versie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef Furdinand het volgende:
http://m.youtube.com/inde(...)blazer&v=NBOVvQoivSk
Dezen nummer is een super leuken.
Moetje is draaien
Tof, dan ga ik je binnenkort bellen in mijn showquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Is goed. Zal later op de middag skype op mijn laptop gooien, post hier wel mijn username
Whahaha komt wel goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tof, dan ga ik je binnenkort bellen in mijn show
wat dit gewoon een oude grap of heb je deze foto zelf gemaakt?quote:
www.sharr.mkvquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
Sharr, geef mij eens die URL van je filmpje
LinkedIn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:07 schreef Pizzalucht het volgende:
Voor de websitebouwers, als je baas vraagt om Linkedin support, DOE HET NIETT
Had ik ook niet, maar ik werk en doe freelance, heb liever 1 dag per week gegarandeerd 12 uur per uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
LinkedIn.
Ik heb niet eens mijn huidige (nieuwe) baas en leidinggevenden
12 uur per uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Had ik ook niet, maar ik werk en doe freelance, heb liever 1 dag per week gegarandeerd 12 uur per uur
Oh, euro bedoel je?quote:
Niet leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.onz-radio.nl/downloads/sharr.avi
Alsof het serieus iets opzienbarends zal zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja weet ik, dacht echt tieten van sharr gemist te hebben gisteren. Blijkbaar is dat niet zo
Omg, IIS, watsdisz?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Nog meer verzoekjes? Het is verzoekuurtje.
Heatzone - Undonequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, maar die post ik na het roken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Grenade - Bruno Marsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
gastquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ga niet dissen Mattie anders verliezen jullie een luisteraar.
http://m.youtube.com/inde(...)blazer&v=NBOVvQoivSkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
heb je mijn verzoekje wel gehad?: does it offend you, yeah - we are rockstarsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Artiest - Titel posten, ik draai geen joeptoepquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/inde(...)blazer&v=NBOVvQoivSk
Heb ik alleen nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef dragems het volgende:
[..]
heb je mijn verzoekje wel gehad?: does it offend you, yeah - we are rockstars
Om de middag lekker te beginnen:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
is dat gitaar? Want dat doet koelkast niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Om de middag lekker te beginnen:
Damian Marley - Welcome to jamrock
had jij geen school?quote:
Pauze.. hoor ook geen radio nu.. maar dacht kom jullie toch even vervelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Moest jij niet toch 4 uur naar school?
Nope reggaequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat gitaar? Want dat doet koelkast niet...
Ik stop om 2 uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pauze.. hoor ook geen radio nu.. maar dacht kom jullie toch even vervelen
En ben om 2 uur vrijde leraar heeft geen zin tot 4 uur
wat een kutleraarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pauze.. hoor ook geen radio nu.. maar dacht kom jullie toch even vervelen
En ben om 2 uur vrijde leraar heeft geen zin tot 4 uur
Ja dat heb ik dus nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Artiest - Titel posten, ik draai geen joeptoep
Het is nu verzoekuur (niemand ingepland) dus verplicht verzoekjes (voor zover beschikbaar) zie nieuwe regelement: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/regelsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat gitaar? Want dat doet koelkast niet...
DAVIE AAN KOELKAST PRRRRRTTTTTTRRRRRquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:15 schreef Daviehhh het volgende:
mensen dj daviehhh is er klaarvoor is koelkast ergens/?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef sharr het volgende:
[..]
KnetterIs 't gelukt met de auto enzo?
ook lekker optijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:15 schreef Daviehhh het volgende:
Beetje laat, ik heb nog 1 verzoekje staan, dan mag jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:15 schreef Daviehhh het volgende:
Hij gaat straks door de stof heen rammenquote:
wat een toetsenbord?quote:
Omdat het account voor AdSense gebanned is/wordt bij nieuwe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom heeft onz-radio.nl eigenlijk adbrite? Je krijgt bijna niks per click en je krijgt een cheque
HALLON JOU MOET IK HEBBENquote:
Die heb jij net gemaakt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef Pizzalucht het volgende:
Check deze bazensite:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar alle gegevens zijn veranderd sinds zijn laatste show, dus ik moet zeker weten dat het klopt.quote:
lekker nummer he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goeie vroeg op de middag muziekIk hou hem er in!
Wat wil je uploaden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HALLON JOU MOET IK HEBBEN
hoe kan ik iets uploaden naar de site want de uploot knop doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |