Vind dat ding dus echt spuuglelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat zeggen...
[ afbeelding ]
Zoeentje, maar dan knalroze
IK ZEG TOCH: VRAAG ME NIET WAAROM?!quote:
Heb ik een whatsappje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moest jij niet lachen om mijn whatsappje?
Werkt goed zeg, die gratis meukquote:
Het 1 sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huh, en van de week was ik nog van de dick on dick oid.
Gekregen toen ik stond te douchen, dan hoor ik hem nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt goed zeg, die gratis meuk.
Lachen, gieren, brullen met STINGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Het enige sapje waar je mobiel niet kapot van gaat.
Of: Wil hij jou ook altijd in je gezicht zeiken? Ja he? En die 12 cm, hihihihihihihi.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, geen van die twee exen (eigenlijk geen van al mijn exen) lijken me de persoon die gaat denken over een geslachtsverandering.
Ws. hebben die exen het vooral met mijn huidige vriendin erover hoe gelukkig zij wel niet is dat ze nu mij heeft en dat de andere het met een minderwaardig exemplaar moeten doen
Dat prikkelt mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH: VRAAG ME NIET WAAROM?!.
Het spijt me, ik kan er niks aan doen of het goedmakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet toch wat, ik sta in de wacht bij Philips E-Carequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen met STING
Ik vond eigenlijk vooral de kleur coolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Als je daar geen klapperende eierstokken van kreeg
Het is zo'n kliekje hier, die elkaar de hele dag lopen te whatsappen ofzoiets. Kan me niet voorstellen dat je elkaar nog wat nieuws te vertellen hebt tussen 20 uur fok per dag en 3000 pm's, chats en whatapps.quote:
true, true, maar als jij dan ook..... hmmzzz.... is die Angel toch besmettelijk, met een lange incubatietijd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander toch niet uit?
Ja daar moeten we toch aubergines eten! Een restaurant met tipi's in de tuinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
MISSB WANNEER GAAN WE UIT ETEN DAN!!!!
Verdommequote:
Bedoel je dit niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet toch wat, ik sta in de wacht bij Philips E/-Care
Tof!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat zeggen...
[ afbeelding ]
Zoeentje, maar dan knalroze
In het gezicht heeft nog nooit gemogenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of: Wil hij jou ook altijd in je gezicht zeiken? Ja he? En die 12 cm, hihihihihihihi.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Het spijt me, ik kan er niks aan doen of het goedmakenJa eigenlijk wel, maar nu je het zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar moeten we toch aubergines eten! Een restaurant met tipi's in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |