Waarom zou de opvoeding van je kinderen vergoed moeten worden? Jij bent wel aardig van het afwentelen van kosten op de maatschappij imoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:13 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds gek dat het belangerijkste in de maatschappij niet vergoed wordt.
Het zelf opvoeden van je kinderen.
Tijd voor mij om dit topic te verlaten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:23 schreef xenobinol het volgende:
Waarom zou de opvoeding van je kinderen vergoed moeten worden? Jij bent wel aardig van het afwentelen van kosten op de maatschappij imo![]()
Leer je eigen broek eens op te houden, kinderen zijn een keuze en daar moet je dan ook je eigen verantwoording in nemen.
Gewoon wat ambtenaren eruit trappen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uitwringen die handel... als ze geen geld meer uitgeven aan te dure grond dan verhogen we toch gewoon de belasting op hun woningen. Waar kunnen ze immers nog heen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tijd voor mij om dit topic te verlaten.
Ik ben het met Xeno eens.![]()
Ja... maar..... hoe moeten die dan hun tophypotheek blijven betalenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:29 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Gewoon wat ambtenaren eruit trappen...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tijd voor mij om dit topic te verlaten.
Ik ben het met Xeno eens.![]()
ik hoef geen geldelijke vergoeding, tis mijn eigen keuze om kinderen te hebben, net zo goed als dat het mijn eigen keuze is om alles zelf te doen. maar lul niet dat ik geen werk verricht, niet meedoe aan de maatschappij, zonde van mijn opleiding en meer van dergelijke prutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom zou de opvoeding van je kinderen vergoed moeten worden? Jij bent wel aardig van het afwentelen van kosten op de maatschappij imo![]()
Leer je eigen broek eens op te houden, kinderen zijn een keuze en daar moet je dan ook je eigen verantwoording in nemen.
Zie ze eens bang zijn.. Te hoge hypotheekschulden en te grote bancaire sector zijn een dodelijke cocktail. Misschien wil Duitsland ons ook wel redden...quote:Huizenmarkt krijgt een steuntje in 2011
De Overheid hecht veel waarde aan een stabiele huizenmarkt. Om de waarde van onroerend goed een steuntje in de rug te geven, wordt de mogelijkheid voor vrijstelling van overdrachtsbelasting verruimd van een half jaar naar één jaar.
Dat heeft toch ook helemaal niemand gezegd? Ja.. jij nu zelfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef simmu het volgende:
maar lul niet dat ik geen werk verricht, niet meedoe aan de maatschappij, zonde van mijn opleiding en meer van dergelijke prut
je wil niet weten hoe vaak ik zulke dingen naar mijn hoofd geslingerd krijgquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook helemaal niemand gezegd? Ja.. jij nu zelf
Als die waardedaling niet doorzet sta jij in je hemd. Kan je alsnog duur kopen terwijl je net al je geld aan de coöperatie hebt gegeven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zeker... leenkneuzen speculeren op een waardestijging en inflatie... ik speculeer op een waardedaling en deflatie
Wat boeit jou dat nou. Als mensen zeggen dat jij maar thuis zit met je kind en zij zelf zo hard werken en het wel kunnen combineren met hun kind dan zeg jij gewoon tja.. dat is een keuze he? Ik kies er gewoon voor om bij het opgroeien van mijn kinderen aanwezig te zijn, ik vind het belangrijk dat ze een stabiele thuissitauatie hebben met een moeder die er voor ze is.Het kan voorlopig prima van het salaris van Pieter trouwens. Maar eh.. dat jullie dat anders doen is natuurlijk ook best hoor, jullie keuze.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef simmu het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe vaak ik zulke dingen naar mijn hoofd geslingerd krijg
Zonder kinderen geen maatschappij knurft!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het is ook echt aan de handrem trekken he met die maatregelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Zie ze eens bang zijn.. Te hoge hypotheekschulden en te grote bancaire sector zijn een dodelijke cocktail. Misschien wil Duitsland ons ook wel redden...
Tja, het zijn je eigen woorden:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef simmu het volgende:
[..]
Maar lul niet dat ik geen werk verricht, niet meedoe aan de maatschappij, zonde van mijn opleiding en meer van dergelijke prut
6 poepluiers per dag lijkt wel op werk, lopende band werk...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef simmu het volgende:
want ik ben huisvrouw. ik doe niet mee, ik sta buiten de maatschappij en heb geen werk![]()
sorrie. oud zeer. het blijft. wat nou geen werk. fucking 6 poepluiers per dag. minstens.
doe ik ook wel hoor: "gelukkig kunnen wij op een salaris rondkomen"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou. Als mensen zeggen dat jij maar thuis zit met je kind en zij zelf zo hard werken en het wel kunnen combineren met hun kind dan zeg jij gewoon tja.. dat is een keuze he? Ik kies er gewoon voor om bij het opgroeien van mijn kinderen aanwezig te zijn, ik vind het belangrijk dat ze een stabiele thuissituatie hebben met een moeder die er voor ze is.Het kan voorlopig prima van het salaris van Pieter trouwens. Maar eh.. dat jullie dat anders doen is natuurlijk ook best hoor, jullie keuze.
Gewoon terugkaatsen dat soort onzin hoor
6 poepluiers per dag, 2 slaapjes (boven) voor kind 1, eentje voor kind 2. 4 flesjes, 2 bordjes pap, avondeten, fruithapjes, groentehapjes. zalfjes voor de luieruitslag (want 6 poepluiers per dag levert.... je raadt het al). peuterspeelzaal en kinderyoga voor kind 2. kinderarts en consultatieburo voor kind 1.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef HansvD het volgende:
[..]
Tja, het zijn je eigen woorden:
[..]
6 poepluiers per dag lijkt wel op werk, lopende band werk...
en wat zegt dat dan over deze reeks?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:51 schreef Hanoying het volgende:
Topic # 100 en de discussie gaat over luieruitslag en fruithapjes
Wow.... rustig dame.... waar heb ik ooit geroepen dat het moederschap niets voorsteltquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef simmu het volgende:
[..]
ik hoef geen geldelijke vergoeding, tis mijn eigen keuze om kinderen te hebben, net zo goed als dat het mijn eigen keuze is om alles zelf te doen. maar lul niet dat ik geen werk verricht, niet meedoe aan de maatschappij, zonde van mijn opleiding en meer van dergelijke prut
het is allemaal zo dubbel als wat, daar protesteerde ik tegen.
Aah....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef simmu het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe vaak ik zulke dingen naar mijn hoofd geslingerd krijg
In mijn hemd staan? Heb je nooit geleerd dat je op meerder paarden moet weddenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Als die waardedaling niet doorzet sta jij in je hemd. Kan je alsnog duur kopen terwijl je net al je geld aan de coöperatie hebt gegeven.
Oberigens speculeer ik niets. Ik woon ergens.
Grote onzin natuurlijk... 'zonder kinderen geen toekomst' is net zo'n domme kreet. Wat de gevestigde orde wil is dat de bevolking groeit zodat zij hun decadente levensstijl kunnen voortzetten tot aan hun dood. Een flinke bevolkingskrimp is juist goed voor de kwaliteit van het leven op aarde, ga maar eens kijken in welke regio's de grootste problemen zijn op sociaal gebied... allemaal gebieden met een explosieve bevolkingsgroei.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:40 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Zonder kinderen geen maatschappij knurft!
Alleenstaanden zouden ook geen kinderen moeten opvoeden, kinderen neem je in gezinsverband als je er zelf voor kan zorgen. Anders ben je enkel maar een belasting voor de maatschappij imo.quote:Kinder zijn nodig en gelukkig maken mensen die keuze (en lukt het ook want vanzelf sprekend is het niet, je krijgt ze en neemt ze niet). Mensen die dan ervoor kiezen hun kinder zelf goed op te voeden worden in de hoek gezet. Helemaal als ze alleenstaand zijn.
Dat dit topic net geboren is en nog niet eens uit de luiers gekomen is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef simmu het volgende:
[..]
en wat zegt dat dan over deze reeks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |