ik ben oost indisch blindquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
jij leest ook alleen wat je wilt lezen
waar het hart vol van is...quote:
wat doe je dan met je eigen bedrijf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef lipjes het volgende:
ik heb trouwens vanavond eindelijk weer een klusje met mijn eigen bedrijf
ICT support aan huisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat doe je dan met je eigen bedrijf?
zal vooral mond op mond reclame zijn dan..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
ICT support aan huis
http://link.marktplaats.nl/408525683
meestal wel ja, maar als ik met jou praat...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee jouw gedachtes zijn altijd zuivere koffie maleduck
Yup, dus moet deze klus even goed doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
zal vooral mond op mond reclame zijn dan..
dus eigenlijk moet je wat meer op een zonnig warm strand liggen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, dus moet deze klus even goed doen.
Tevens de resultaten van mijn bloedanalyse binnen, tekort aan vitaminen D.
maar betwijfel imho dat dat de oorzaak is van mijn dagelijkse hoofdpijn
zou de zorgverzekering dat vergoedenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet je wat meer op een zonnig warm strand liggen...
blijkbaar, maar kom toch vaak zat buiten, dus vind het wel raar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet je wat meer op een zonnig warm strand liggen...
dat zegt meer iets over jou dan over mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
meestal wel ja, maar als ik met jou praat...
daar zou ik niet zo zeker van zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat zegt meer iets over jou dan over mij
hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar zou ik niet zo zeker van zijn
eenschquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar zou ik niet zo zeker van zijn
idd... dank je t-drone...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt voor je steun joh!!
0quote:
Haiquote:
Haiquote:
aawh moet ik je opwarmen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef tdrone het volgende:
't zonnetje schijnt hier maar het is nog steeds ijskoud
hier binnen is het goed uit te houdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef tdrone het volgende:
't zonnetje schijnt hier maar het is nog steeds ijskoud
je moet er ook niet met een honkbalknuppel tegenaan slaan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Zeroku het volgende:
. Ouders hebben het wéér voor elkaar gekregen om de thuispc te slopen.
uhu maar ik ben wel toe aan de lenten ondertussenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hier binnen is het goed uit te houden
ouders!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Zeroku het volgende:. Ouders hebben het wéér voor elkaar gekregen om de thuispc te slopen.
Ik gebruik m'n eigen laptop gelukkig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ouders!mijn vader wist altijd al mijn nuttige bestanden
ik heb windows vista en mozzarella vuurvosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef Zeroku het volgende:
Als ik hun PC zou gebruik zou ik gek worden. Internet Explorer, Windows Media Player, Zylomgames.
heuh niks tegen zylomgames hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef Zeroku het volgende:
Als ik hun PC zou gebruik zou ik gek worden. Internet Explorer, Windows Media Player, Zylomgames.
vistaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb windows vista en mozzarella vuurvos
Chrome en Spotifyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb windows vista en mozzarella vuurvos
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gebruik je lipjes en ga eten
Lipjesssquote:
Is die FokR nou nog steeds bezigquote:
wil ik wel maar is er nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gebruik je lipjes en ga eten
Ja, kijk maar in min fobo. Ik reageer niet meer omdat ik mn nest ging opzoeken, krijg ik gelik 4 reacties.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is die FokR nou nog steeds bezig..
You can eat mequote:
Ja, ik zag het al jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, kijk maar in min fobo. Ik reageer niet meer omdat ik mn nest ging opzoeken, krijg ik gelik 4 reacties.
Ik krijg honger van equote:
Ik lach me dood om hem.quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
denk niet dat mijn dinnetje dat zo waardeerd
maar miss wil tdrone wel
Fotoboek van DevilsWhorequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dw geef eens een link naar je fobo
OKEEEEE. Too bad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
omdat die alleen wil dat ik haar eet
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat een sukkel is die niet nader te noemen droeftoeter
hij heeft het over die foto in het fobo van DW..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eerst weken zitten te geilen op je buik en nu zeuren over striemen
Op die foto zie je niet eens striemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eerst weken zitten te geilen op je buik en nu zeuren over striemen
welke foto? Ddaar zie je geen striemen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
hij heeft het over die foto in het fobo van DW..
nee in KPD jongeh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja daar gaat het toch ook over? Ik zie het niet zo goed op mn telefoon ga thuis wel kijken
Ja op mijn borsten misschien, maar welke vrouw heeft dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ow die foto vond ik wel mooi, helemaal geen striemen ofzo...
Littekens jongeh, geen striemen.quote:
Dat noem jij striemen?quote:
Vrouwen die geen striemen op hun borsten hebben, hebben geen borstenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik heb ook striemen op mn borsten
Idd, dat heb ik dus ook. Net als mijn heupen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Precies mijn borsten zijn te snel gegroeid waardoor mijn huid niet mee kon komen
quote:
Laat me maar alleenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik ga ook weer batterij is bijna leeg
quote:
he schone zwemsterquote:
wat ga je doen vanmiddag?quote:
net terug bij mijn ouders vandaan, die hadden hulp nodig bij boodschappen, mijn vader mag niet tillen, en zo even de stad in... boodschappen voor vrienden doen die daar geen tijd voor hebbenquote:
Ik doe mijn best liefjequote:
1 | [img]http://img248.imageshack.us/img248/6620/dscn5043id.jpg[/img] |
Vaaag!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:27 schreef Zeroku het volgende:
Als ik het hier preview werkt hij gewoon.
quote:
Jaaa, ben er maar tot kwart voor 3 dan moet ik weer weg..quote:
Jaa gaat prima hier!! zit alleen zonder lekkers in huis, en heb giga trekkkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Ach, hopelijk ben ik dan weer aan het werk. Heb nog niks te doen nu.
met mij gaat het goed hoormet jou?
Tiedrooon!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef tdrone het volgende:
heuh NBT
imageshack doet raar vandaag du misschien als je hem ergens anders upload dat hij het gewoon doet
Ik ben aan het dieeten, al die opmerkingen over mijn striemen hebben me onzeker gemaakt muuhuuuhuuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaa gaat prima hier!! zit alleen zonder lekkers in huis, en heb giga trekkk
jij ben hip!quote:
Sexy bitch!quote:
Johhh iedereen heeft striemen!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben aan het dieeten, al die opmerkingen over mijn striemen hebben me onzeker gemaakt muuhuuuhuu![]()
Echt waar!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
woensdag heb ik trouwens mijn laatste stagedag
tja... het streven naar het perfecte lichaam... ik ben ermee gestoptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Johhh iedereen heeft striemen!!Ik heb zo ook, en je komt er echt niet van af hoor!!
ik ben er wel nog mee bezig, wil zeker nog afvallen, wil onder de 70 wegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... het streven naar het perfecte lichaam... ik ben ermee gestopt
streef is voor mij ook 65! Ik heb striemen op mij heupen en benenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet nog 7 kilo en dan weeg ik 70 en dan ga ik misschien nog voor die 65 kilo ik heb striemen op mn buik en dat vind ik lelijk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet nog 7 kilo en dan weeg ik 70 en dan ga ik misschien nog voor die 65 kilo ik heb striemen op mn buik en dat vind ik lelijk
65 kilo zou ik nooit halenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef NBT het volgende:
[..]
streef is voor mij ook 65! Ik heb striemen op mij heupen en benen
Tja.... wat doen we deraan....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik op mij borsten en buik en die op mijn buik vind ik lelijk maar die worden wel al minder
dan ben je toch al hartstikke goed bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja.... wat doen we deraan....
ben nu druk aan het afvallen.. veel sporten enzo.. ik woog eerst 80, gelukkig is daar al 8 kilo vanaf! Nu nog ff doorgaan!!!
nope moeten we teal even zeggen als hij er eens isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
Het plaatje in de OP doet het niet meer
Ik moet juist ff aankomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:07 schreef tdrone het volgende:
de dames zijn er maar druk mee dat dieten hier op mijn stage is ook iedereen bezig
Precies!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik moet in de zomer weer in bikini he
No thanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga gratis vet weggeven aan jullie !!
Ik kan ook nog wel een beetje kwijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga gratis vet weggeven aan jullie !!
Volgende keer zal ik streamenquote:
5 kilo sowiesoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ook maar is moeilijk... hoeveel wil je aankomen Benny?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat kan het internet niet aan
Weet ikquote:
was je gisteren trouwens nog dronken NBT?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:18 schreef NBT het volgende:
nog een half uurtje en dan de kou weer in, kan mijn handschoenen niet vinden
Nee, heb het bij 2 biertjes gehouden, waarschijnlijk ben ik zaterdag op zondag nacht een keer dronkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
was je gisteren trouwens nog dronken NBT?
ik ook want dan heeft engine me dronken gevoerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, heb het bij 2 biertjes gehouden, waarschijnlijk ben ik zaterdag op zondag nacht een keer dronken
oohwwjaa jullie gaan meeten, spannnendddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ook want dan heeft engine me dronken gevoerd
een complot van de hoge heren om ons monddood te maken net als egyptequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Overal op FOK! Geen idee hoe het komt
Uhu... we gaan eraanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
een complot van de hoge heren om ons monddood te maken net als egypte
Ik blijf doorposten tot het eindquote:
Zij gaat paardje rijden op zijn rugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Vul aan....
Wat gaat er gebeuren?
Dat ligt té voor de hand.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zij gaat paardje rijden op zijn rug
Ze probeert onder hem door te kruipenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ligt té voor de hand.
Is dus fout
Ook foutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze probeert onder hem door te kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij steekt zijn kop in d'er doosquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
is dat een fetish ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
Ooooooh, kinkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik heb geen ideequote:
Wat zoek jij vreemde dingen op eigenlijk Bennyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
http://www.metacafe.com/watch/46058/iqbaal_musthari_9282204648/
SFW. Gebeurd eigenlijk niet meer dan dat er in de spoiler staat
ik zit op stage dus hoef het ook niet perse te zien nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
http://www.metacafe.com/watch/46058/iqbaal_musthari_9282204648/
SFW. Gebeurd eigenlijk niet meer dan dat er in de spoiler staat
dat durfde ik al niet te vragenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zoek jij vreemde dingen op eigenlijk Benny
Ik zocht niks, kwam het tegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zoek jij vreemde dingen op eigenlijk Benny
Ja, logisch. Ik loop daar ook regelmatig tegenaanquote:
valt inderdaad moeilijk te ontwijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, logisch. Ik loop daar ook regelmatig tegenaan
Precies. Ik heb het zelfs dagelijksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
valt inderdaad moeilijk te ontwijken
die is me iets te voor de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het zelfs dagelijks
Even denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
die is me iets te voor de vrijdagmiddag
heb je niet iets waar ik rustig het weekend mee in kan gaan
Deze dan maar om ook Benny blij te makenquote:
Elke keer wordt dat nummer weer net iets leukerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze dan maar om ook Benny blij te maken
Wat een stem heeft ze eigenlijk ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze dan maar om ook Benny blij te maken
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
DJ Pancake gaat voor jullie draaien, JWZ!
dan is het 30 januari!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee man we hebben eerst nog een half weekend te gaan
wat is er dan zondag?
Bijna,quote:
Stuquote:
Waarom heb je dan ook Brussel gekozenquote:
In vergelijking met je download wel jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Zeroku het volgende:
Mijn uploadsnelheid, die is pas zielig.
Wat zit ik hier dan met traag internetquote:
Op de Uni kun je er zo'n 80-100 Mb/s bijrekenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zit ik hier dan met traag internet
Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op de Uni kun je er zo'n 80-100 Mb/s bijrekenen.
Absurd hoe snel die dingen daar gaanquote:
Hier is het vrij traag maar ach, het voldoet voor een beetje internettenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Absurd hoe snel die dingen daar gaan. Ben benieuwd wat die per maand mogen betalen
.
Ik kies niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook Brussel gekozen?
Idd, ik vind dit ook wel prima zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het vrij traag maar ach, het voldoet voor een beetje internetten
Ik krijg er zelfs 'fluizige' handboeien bij, omdat ik meer dan 80,- heb uitgegeven.quote:
Kinkyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg er zelfs 'fluizige' handboeien bij, omdat ik meer dan 80,- heb uitgegeven.
Whehehe ik ga zondag boeien van 125,- ophalen, dus die 'fluizige' gaan waarschijnlik gelijk de prullenbak inquote:
Waarom zo duurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Whehehe ik ga zondag boeien van 125,- ophalen, dus die 'fluizige' gaan waarschijnlik gelijk de prullenbak in
125 euro, wtfoks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Whehehe ik ga zondag boeien van 125,- ophalen, dus die 'fluizige' gaan waarschijnlik gelijk de prullenbak in
quote:
Speciale hequote:
Ah, dan is het nog duurquote:
Je kan ze nergens krijgen bijnaquote:
Ah. Naja, wel tof danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ze nergens krijgen bijna
Ja.quote:
Hanghandboeienquote:
Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik neem aan dat iedereen nu weekend heeft? [ afbeelding ]
Ik om 9 ur pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik neem aan dat iedereen nu weekend heeft? [ afbeelding ]
Da's vrij laatquote:
Klopt. Normaal om 10 uur.quote:
Ik nietquote:
USquote:
Volgens mij ben je de enigequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Las er nog iemand tietloos? ben ik niet meer de enige?
Ik las het ook...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Las er nog iemand tietloos? ben ik niet meer de enige?
quote:
Ja eigenlijk ookquote:
Sexy danser!quote:
hmm oke, ik moest stage lopen en om 1 uur had ik geen zin meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ookslaap je net 10/15 minuten wordt je gewekt door je telefoon omdat iemand tegen je praat op msn en ksliep met oordopjes in
Ik had om 10 uur geen zin meer in school.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm oke, ik moest stage lopen en om 1 uur had ik geen zin meer
Toen ben je naar huis gegaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had om 10 uur geen zin meer in school.
Je hebt tenminste betaald werkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet zeuren jullie, ik ben nog tot 9 aan het werk.
Nee ik bleef tot 12 uur en vroeg aan de meester of ik eerder weg mocht zei die nee, ben ik maar gaan kletsen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen ben je naar huis gegaan?
pff ik moest hard aanpoten en ik krijg niet eens betaaldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik bleef tot 12 uur en vroeg aan de meester of ik eerder weg mocht zei die nee, ben ik maar gaan kletsen.
ik betaal om te gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pff ik moest hard aanpoten en ik krijg niet eens betaald
12 uur.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoelaat moest je beginnen dan?
Alleen als ik klanten heb hequote:
stage als wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik betaal ook om naar school te gaan en stage te lopen
wat doe je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
12 uur.
[..]
Alleen als ik klanten heb he
Ik loop nu in een dierenasiel en doe hetzelfde als de betaalde medewerkers alleen dan gratisquote:
Freelancer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |