Ken je klassiekers. Google een van de twee maar.quote:
Doom.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Google een van de twee maar.
Huppel TTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
HAHAHA FIPO GEMACHT!
En goede TT ook wel.
Nepgitaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoor ik dat goed? Gitaren? In koelkast zn random tracks lijst?
Ik ben dan ook heel baasquote:
Spamsletquote:
Schandalig!!quote:
Het is nog te vroeg voor dit soort shitquote:
8-bit rickroll zelfsquote:
Volgens mij is koelkast zn pc gehacktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:13 schreef Watertornado het volgende:
Wat een hoog gitaarmuziekgehalte.
10 uurquote:
Pak Pokémon of Zelfda er maar weer is bij danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:18 schreef Driepink het volgende:
ik wil een leuk spel spelen, maar ik heb al mn games al uitgespeeld
Hoooooooooooi knettertjeeeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeedesmorgens
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef Roburtt het volgende:
eigenlijk wel
ik had een 6.8 voor scheikunde tentamen terwijl ik een 3 had verwacht, en nu sta ik gemiddeld 5.6
Omdat iTunesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef Roburtt het volgende:
waarom zijn al m'n liedjes opeens uit itunes verwijderd?
Ik ben al een uur onderweg naar de douchequote:
hallonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb me verslapen, dus nu doe ik maar gelijk helemaal langzaam
hoiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb me verslapen, dus nu doe ik maar gelijk helemaal langzaam
Startkabels en de buurmanquote:
auto is van de buurman.. startkabels niet aanwezigquote:
ja diequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die jou wilde schenken, die buurman?
is een gas auto die start op benzine normaal.. alleen doet hij dat de laatste weken niet.. dus dan moet je op het knopje drukken en doorstarten.. en stopte een x halverwege.. ergo het is mijn schuldquote:
Ah dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:56 schreef djkoelkast het volgende:
moest even een nieuwe lijst inladen hoor, even stilte
quote:
Wat ik heb staat er inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Verzoekjens :
Clouseau- Passie
Beegees Staying alive
Billy joel- Shes always a woman
Blondie- denis
Jacksons blame it on the boogie
Meat loaf you took the words right out of my mouth
Godly& Crème- an Englishman in new york
Rick james- super freak
Drukwerk wat dom
12 sec nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef Roburtt het volgende:
ik doe de radio aan, en ik mute hem gelijk weer
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ik heb staat er in![]()
En Englishman is van Sting, die heb ik die ander niet.
okee ik luister weerquote:
Moet ik weer het topic opzoeken waar ik heel veel pics had geplaatst?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:02 schreef Watertornado het volgende:
Die Yvonne Coldeweijer is best okay trouwens
[ afbeelding ]
Mooi lijntje hoor.
Die is epischquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die versie van Snuf. waar hij nog "haalon" zegt ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik hoorde dat hij faalde en haalon zeiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die versie van Snuf. waar hij nog "haalon" zegt ook![]()
![]()
![]()
![]()
Rare vraag; maar hoezo ga jij met de buurmans auto naar schoolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De buurman heeft iemand gevonden die gaat helpen met de auto
arme student.. woon achteraf en hij heeft 3 auto'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Rare vraag; maar hoezo ga jij met de buurmans auto naar school
3 auto'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
arme student.. woon achteraf en hij heeft 3 auto's
Hij knutselt veel aan auto's en vroeger was hij importeur ofzoiets.quote:
3 uur lang fappen, da's lastigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
roosterwijziging 3 uur wapvandaag
was het maar fappen.. dat was nog leuk geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
3 uur lang fappen, da's lastig
Komt u maar hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was het maar fappen.. dat was nog leuk geweest
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef Beach het volgende:
wat een verschrikkelijk liedje vind ik dit toch
En welke moge dat dan zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoop dat mijn ultieme lievelings liedje ook nog komtiig voordat ik naar school moet
dankjequote:
Wat voor een opleiding doe je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De auto doet het![]()
met 10 min naar school
doei meidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De auto doet het![]()
met 10 min naar school
Sociaal agogisch werker niveau 4 mboquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding doe je?
* SperzieboonToon zoekt even opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Sociaal agogisch werker niveau 4 mbo
Hahaha iedereen vraagt altijd al.. en dat isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
* SperzieboonToon zoekt even op
Ach, wat leuk
Billen wassen dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hahaha iedereen vraagt altijd al.. en dat is![]()
maar vandaag heb ik vooral een zelfstandige studie dag.. en 2 uur verpleegtechnische handelingen
Tsja, het is niet de meest voorkomende studie, ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar vandaag heb ik vooral een zelfstandige studie dag.. en 2 uur verpleegtechnische handelingen
op school nietquote:
Ik las suikerspinnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op school nietkatheters en suikerprikken enzo
Anders bedenk je zelf een jip-en-janneke vertaling voor wat de studie inhoudt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan op school geen onz radio luisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tsja, het is niet de meest voorkomende studie, ik had er nog nooit van gehoord
Lekker rustig dagje dus.. Ik zit nu bij informatica![]()
quote:
dat is de billen wassen van gehandicapten.. komt lange niet zo slim overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders bedenk je zelf een jip-en-janneke vertaling voor wat de studie inhoudt.
Kontschrobber klinkt misschien beter?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat is de billen wassen van gehandicapten.. komt lange niet zo slim over
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kontschrobber klinkt misschien beter?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
MOET JIJ NIET NAAR SCHOOL?!
Om half 11 dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaanog 3 minuten
Dan moet jij naar school als kale kano komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaanog 3 minuten
Goede timingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet jij naar school als kale kano komt
Hij was voor jou en dat heb ik gezegd ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom praten mensen altijd hard als ik naar de radio wil luisteren
Zit er geen volumeknop op je versterker bij jou?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom praten mensen altijd hard als ik naar de radio wil luisteren
Kon ik niet horen.. die stomme buurman is in discussie met merelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij was voor jou en dat heb ik gezegd ook
Ik moet nog 1 week lief doen tegen mijn huisgenootje.. dus kan hem niet knoepershard zettenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit er geen volumeknop op je versterker bij jou?
doeiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doeeeeeeeeeeei tot vanmiddag!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:28-01-2011 - 4 nieuwe namen!
KORN, DISTURBED, CRADLE OF FILTH en PAIN hebben hun komst naar het festival bevestigd.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doeeeeeeeeeeei tot vanmiddag!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grrrquote:
Kom je doen hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Op naar emmen.. kijken of ik nog een bekeuring kan ophalen
Gokje: graspopquote:
Correctquote:
Wat heb ik nu gewonnen?quote:
Laat de radio dan nog maar even uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef dragems het volgende:
een hele langzame goedemorgen iedereen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef dragems het volgende:
een hele langzame goedemorgen iedereen
quote:
Bij de Mediamarkt, wel hard rennen als je hem hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Waar kan ik die ophalen? Die heb ik ook nog nodig voor in mn nieuwe crib namelijk
Welke kleurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen![]()
boenk boenk boenk
Even mn nagels lakken hoor
Ik vind die foto niet zo fijn, wil je die aub niet meer posten?quote:
Je lijkt wh welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind die foto niet zo fijn, wil je die aub niet meer posten?
nee te laat staat al aah. en nee is niet prettigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat de radio dan nog maar even uit
Geen geld voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij de Mediamarkt, wel hard rennen als je hem hebt.
Dan pas worden die epic boobs epic forever
ga is iets beters maken met een betere foto van mequote:
Paarsquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:36 schreef dragems het volgende:
[..]
nee te laat staat al aah. en nee is niet prettig
zucht van mijquote:
Ja sorry, hij is niet bepaald prettig om naar te kijkenquote:
Ik zou je schenkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naatje wordt uitgelachen op schoolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
Op school kennen ze nu ook mijn ondertitel en zijn ze bekend met fok
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
Joyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
Hoezo? Heeft hij wat gezegd dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij vindt Paul het niet zo leuk dat er weinig luisteraars zijn 's nachts
Reclamequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
En ze zijn bekend met ONZ Radio, dat is beter nieuws
Volgens mij heb ik de oorzaak voor dat laatste gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de oorzaak voor dat laatste gevondenhoe kom je er bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wegrennenquote:
Naisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Goedemorgen
Net rijles gehad, krijg volgende week te horen wanneer ik mag afrijden
Ik maak een biertje voor je open vanavond.quote:
1 maar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik maak een biertje voor je open vanavond.
Ja, een krat.quote:
Naisquote:
Kon hem ook alquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is geniaal
Kon hem al, via FOK! natuurlijk
jaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
3 luisteraars kwijt in de tussentijdMaar het was gezellig
waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een filmpje gevonden van sharr
Is ze daar nog dik?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef Pizzalucht het volgende:
zeker die over dat dik zijn programmaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef Pizzalucht het volgende:
link?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef Pizzalucht het volgende:
ohjaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar zometeen krijg ik op me dak omdat ik de link geef
aidsremmers voor me strot en neusquote:
dan ga je maar zoekenquote:
Klonk wel sexy hoor hoe jij de aids uit je keel werktequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:09 schreef dragems het volgende:
[..]
aidsremmers voor me strot en neus
3 doors down - kryptonitequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het woord mumford komt helemaal niet voor in de database
Ik heb de monsterhit nog niet gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het woord mumford komt helemaal niet voor in de database
Dat draai ik niet hoor, die komt al 10x per dag en dat is echt zo slecht. Niet-gitaarmuziek gaarne.quote:
Is wel gedraaid, 10:30u nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de monsterhit nog niet gehoord
Mooi dit uur nog niet dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat draai ik niet hoor, die komt al 10x per dag en dat is echt zo slecht. Niet-gitaarmuziek gaarne.
[..]
Is wel gedraaid, 10:30u nog
First rebirth dan maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
Doe eens niet gitaarplaten aanvragen in mijn programma
Allemaal gitaarplaten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Busted - Year 3000
The Monkees - Im a Believer
Good Charlotte - I Just Wanna Live
Blijf maar liggen dan, want je show gaat niet door.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Snuf. het volgende:
JA HOOR DAAR IS DIE SNUF. ZOMAAR BAM OP JE SCHERMPJE HIJ IS NET WAKKER EN LIGT NOG IN BED BAM.
Hmm ik wil ook nog in bed liggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Snuf. het volgende:
JA HOOR DAAR IS DIE SNUF. ZOMAAR BAM OP JE SCHERMPJE HIJ IS NET WAKKER EN LIGT NOG IN BED BAM.
haha lol zat ff iets heel erg vastquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klonk wel sexy hoor hoe jij de aids uit je keel werkte
In vrije uurtjes draai ik ze graag voor je, maar niet in mijn ochtendshow, dan word ik chagrijnigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen
Ze zijn geniaal
Wut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijf maar liggen dan, want je show gaat niet door.
Ja maar jij hebt je eigen huisje en dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik wil ook nog in bed liggen
Minder roken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef dragems het volgende:
[..]
haha lol zat ff iets heel erg vast
Ik doe ze wel een keer als ik ga draaienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In vrije uurtjes draai ik ze graag voor je, maar niet in mijn ochtendshow, dan word ik chagrijnig
Ook echt zeer motiverend om zoiets te postenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef utopie het volgende:
laat maar dan. zet radio 538 wel weer op
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef utopie het volgende:
Ging die mattie van Paul niet van 12 -> 13?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
Is er al iemand die vanaf 12u gaat?
gast rook nu al bijna niksquote:
Dus nog geen weekend, dus dit liedje is voor jouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:17 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb 2 tussenuren, dan 1 uurtje school en dan weekend
ohja, met zijn hollandse hits. Naja hij heeft nog 43 minuten om zich te melden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ging die mattie van Paul niet van 12 -> 13?
mag je wel op de laptop van pa en ma?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:17 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb 2 tussenuren, dan 1 uurtje school en dan weekend
12 uur ga ik denk ik niet halen want ik moet nog uit bed rollen en douchen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ohja, met zijn hollandse hits. Naja hij heeft nog 43 minuten om zich te melden.
ja, tis vrijdagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:18 schreef dragems het volgende:
[..]
mag je wel op de laptop van pa en ma?
Je show is gecanceld, doe geen moeite.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
12 uur ga ik denk ik niet halen want ik moet nog uit bed rollen en douchen.
Ik ga wel gitaarplaatjes draaien
http://stream01.platform02.true.nl:8000/qdance-hardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef utopie het volgende:
dankuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://stream01.platform02.true.nl:8000/qdance-hard
hardstyle boven radio ONZquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar hoor je ook geen gitaren hoor.
koelkast mag ik van jou: Does It Offend You, Yeah? - We are rockstarsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ohja, met zijn hollandse hits. Naja hij heeft nog 43 minuten om zich te melden.
Zonder bedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je eigen huisje en dat is ook wat waard
mijn sjo is niet gecanceld waarom zeg je danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je show is gecanceld, doe geen moeite.
Why eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je show is gecanceld, doe geen moeite.
George is leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |