Ken je klassiekers. Google een van de twee maar.quote:
Doom.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Google een van de twee maar.
Huppel TTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
HAHAHA FIPO GEMACHT!
En goede TT ook wel.
Nepgitaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoor ik dat goed? Gitaren? In koelkast zn random tracks lijst?
Ik ben dan ook heel baasquote:
Spamsletquote:
Schandalig!!quote:
Het is nog te vroeg voor dit soort shitquote:
8-bit rickroll zelfsquote:
Volgens mij is koelkast zn pc gehacktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:13 schreef Watertornado het volgende:
Wat een hoog gitaarmuziekgehalte.
10 uurquote:
Pak Pokémon of Zelfda er maar weer is bij danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:18 schreef Driepink het volgende:
ik wil een leuk spel spelen, maar ik heb al mn games al uitgespeeld
Hoooooooooooi knettertjeeeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeedesmorgens
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef Roburtt het volgende:
eigenlijk wel
ik had een 6.8 voor scheikunde tentamen terwijl ik een 3 had verwacht, en nu sta ik gemiddeld 5.6
Omdat iTunesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef Roburtt het volgende:
waarom zijn al m'n liedjes opeens uit itunes verwijderd?
Ik ben al een uur onderweg naar de douchequote:
hallonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb me verslapen, dus nu doe ik maar gelijk helemaal langzaam
hoiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:46 schreef sharr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb me verslapen, dus nu doe ik maar gelijk helemaal langzaam
Startkabels en de buurmanquote:
auto is van de buurman.. startkabels niet aanwezigquote:
ja diequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die jou wilde schenken, die buurman?
is een gas auto die start op benzine normaal.. alleen doet hij dat de laatste weken niet.. dus dan moet je op het knopje drukken en doorstarten.. en stopte een x halverwege.. ergo het is mijn schuldquote:
Ah dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:56 schreef djkoelkast het volgende:
moest even een nieuwe lijst inladen hoor, even stilte
quote:
Wat ik heb staat er inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Verzoekjens :
Clouseau- Passie
Beegees Staying alive
Billy joel- Shes always a woman
Blondie- denis
Jacksons blame it on the boogie
Meat loaf you took the words right out of my mouth
Godly& Crème- an Englishman in new york
Rick james- super freak
Drukwerk wat dom
12 sec nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef Roburtt het volgende:
ik doe de radio aan, en ik mute hem gelijk weer
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ik heb staat er in![]()
En Englishman is van Sting, die heb ik die ander niet.
okee ik luister weerquote:
Moet ik weer het topic opzoeken waar ik heel veel pics had geplaatst?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:02 schreef Watertornado het volgende:
Die Yvonne Coldeweijer is best okay trouwens
[ afbeelding ]
Mooi lijntje hoor.
Die is epischquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die versie van Snuf. waar hij nog "haalon" zegt ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik hoorde dat hij faalde en haalon zeiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die versie van Snuf. waar hij nog "haalon" zegt ook![]()
![]()
![]()
![]()
Rare vraag; maar hoezo ga jij met de buurmans auto naar schoolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De buurman heeft iemand gevonden die gaat helpen met de auto
arme student.. woon achteraf en hij heeft 3 auto'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Rare vraag; maar hoezo ga jij met de buurmans auto naar school
3 auto'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
arme student.. woon achteraf en hij heeft 3 auto's
Hij knutselt veel aan auto's en vroeger was hij importeur ofzoiets.quote:
3 uur lang fappen, da's lastigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
roosterwijziging 3 uur wapvandaag
was het maar fappen.. dat was nog leuk geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
3 uur lang fappen, da's lastig
Komt u maar hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was het maar fappen.. dat was nog leuk geweest
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef Beach het volgende:
wat een verschrikkelijk liedje vind ik dit toch
En welke moge dat dan zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoop dat mijn ultieme lievelings liedje ook nog komtiig voordat ik naar school moet
dankjequote:
Wat voor een opleiding doe je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De auto doet het![]()
met 10 min naar school
doei meidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De auto doet het![]()
met 10 min naar school
Sociaal agogisch werker niveau 4 mboquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding doe je?
* SperzieboonToon zoekt even opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Sociaal agogisch werker niveau 4 mbo
Hahaha iedereen vraagt altijd al.. en dat isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
* SperzieboonToon zoekt even op
Ach, wat leuk
Billen wassen dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hahaha iedereen vraagt altijd al.. en dat is![]()
maar vandaag heb ik vooral een zelfstandige studie dag.. en 2 uur verpleegtechnische handelingen
Tsja, het is niet de meest voorkomende studie, ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar vandaag heb ik vooral een zelfstandige studie dag.. en 2 uur verpleegtechnische handelingen
op school nietquote:
Ik las suikerspinnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op school nietkatheters en suikerprikken enzo
Anders bedenk je zelf een jip-en-janneke vertaling voor wat de studie inhoudt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan op school geen onz radio luisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tsja, het is niet de meest voorkomende studie, ik had er nog nooit van gehoord
Lekker rustig dagje dus.. Ik zit nu bij informatica![]()
quote:
dat is de billen wassen van gehandicapten.. komt lange niet zo slim overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders bedenk je zelf een jip-en-janneke vertaling voor wat de studie inhoudt.
Kontschrobber klinkt misschien beter?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat is de billen wassen van gehandicapten.. komt lange niet zo slim over
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kontschrobber klinkt misschien beter?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
MOET JIJ NIET NAAR SCHOOL?!
Om half 11 dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaanog 3 minuten
Dan moet jij naar school als kale kano komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaanog 3 minuten
Goede timingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet jij naar school als kale kano komt
Hij was voor jou en dat heb ik gezegd ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom praten mensen altijd hard als ik naar de radio wil luisteren
Zit er geen volumeknop op je versterker bij jou?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom praten mensen altijd hard als ik naar de radio wil luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |