En wil je dan flinke armen en een buikje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat juist verschrikkelijk zo'n heel gespierd lichaamAlsof je met een baksteen knuffelt
Nee, doe mij maar een man met een beetje een buikje
Nee het moet wel in proportie zijn, dus als ie een buikje heeft mag ook de rest wel wat 'dikker'. Niet té dik natuurlijk, want dat is niet mooi.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
En wil je dan flinke armen en een buikje?
Of alleen het buikje?
Verder is er een mate van gespierdheid.
Je hebt van die sportschool jongens, of gewoon jongens/mannen die een iets gespierdere bouw hebben, maar niet afgetraind zijn.
Inderdaad. Door exen heb ik echt een hekel gekregen aan dun.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef K.Weenie het volgende:
Ja het lichaam is belangrijk, maar dat betekent niet dat ik op een bodybuilder zit te wachten, juist niet, ik vind slank en lang juist mooi.(zo lang het niet zielig schriel is natuurlijk!)
Ik denk dat je daar de kern te pakken hebt waarom veel vrouwen niet op superafgetrained vallenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
misschien ook omdat ik me daarnaast zelf al gauw zo dikkig/groot voel.
Ja, maar wat dat betreft spreekt ze zichzelf wel een beetje tegen, naast een getraind en gespierd lichaam liggen, dan voel je je toch ook snel "dikkig/groot"..?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar de kern te pakken hebt waarom veel vrouwen niet op superafgetrained vallen
Ik snap dat je dat zo doortrekt maar voor mij is dat toch anders. Groot voel ik me dan zeker niet, omdat hij breder is, en dik ook niet maar dat baseer ik dan meer op gewicht denk ik, hij weegt dan x kg zwaarder (aan spiermassaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Ja, maar wat dat betreft spreekt ze zichzelf wel een beetje tegen, naast een getraind en gespierd lichaam liggen, dan voel je je toch ook snel "dikkig/groot"..?
Dat zou ik ook wel eens willen weten. En wat ze vinden van een pénis van 23 centimeter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Bij sommige gespierde mannen zijn ook wat aderen zichtbaar.. wat vinden de dames daarvan?
Het was puur uit nieuwsgierigheid hoor, ik doelde niet op mezelf. Je hoeft niet meteen zo bijdehand te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten. En wat ze vinden van een pénis van 23 centimeter.![]()
...en het salaris hè. Niet te vergeten...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:48 schreef Ripley het volgende:
die aderen vind ik lelijk. Verder boeit het dus niet zo. Ik vind een gespierde man niet per se lelijk, maar ook niet per se interessanter. Ik vind qua uiterlijk gezicht, haar en ogen gewoon veel belangrijker.
Helaas voor mezelf val ik over het algemeen op mannen met een lager salaris dan ikzelfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en het salaris hè. Niet te vergeten...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:48 schreef Ripley het volgende:
die aderen vind ik lelijk. Verder boeit het dus niet zo. Ik vind een gespierde man niet per se lelijk, maar ook niet per se interessanter. Ik vind qua uiterlijk gezicht, haar en ogen gewoon veel belangrijker.
Ik vind uitstraling ook nog belangrijk. Nee, dat is geen cliché, ik vind mannen niet sexy als ze alleen maar een keihard lijf hebben en verder niks uitstralen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef FokR het volgende:
Is een gespierd mannenlichaam nu echt een must.
Veel dames geilen daar zo op he.
Maar waarom, en geen sexy lichaam kan dat niet?
Kijk dat is nou 's een eerlijk antwoord.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik vind uitstraling ook nog belangrijk. Nee, dat is geen cliché, ik vind mannen niet sexy als ze alleen maar een keihard lijf hebben en verder niks uitstralen.
Natuurlijk vind ik een goed gevormd lijf prettig om naar te kijken, ik zou dat een gezond gevormd lichaam willen noemen. Dat is niet hetzelfde als opgepompt.
Ik houd van een mooie buik met een bescheiden wasbordje, wel een goedgespierde borst, maar ook niet zo overdreven getraind dat het bijna dikke tieten zijn.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:50 schreef rubje het volgende:
Wat een idote vraag van de ts,alsof hij niet weet wat onder zijn hoofd zit.![]()
is hetzelde als je vraagt aan een model wat haar lichaam voor haar is.
Dat van de rest was niet eerlijk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef FokR het volgende:
[..]
Kijk dat is nou 's een eerlijk antwoord.
Dus alle andere vrouwen liegen dus volgens jou.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef FokR het volgende:
[..]
Hoezo is dit een eerlijk antwoord en de rest niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef FokR het volgende:
[..]
Omdat ze toegeeft dat ze toch wel een beetje op gespierd valt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo is dit een eerlijk antwoord en de rest niet?
Kom je nu iets tekort bij je vriendje dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou van die lekkere gespierde negers.
Met een lul van 23> cm.
Jij legt links die mijn ingewikkelde brein nog niet eens legt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Kom je nu iets tekort bij je vriendje dan?![]()
Tussen gespierd en een klein buikje zit nietsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef FokR het volgende:
[..]
Omdat ze toegeeft dat ze toch wel een beetje op gespierd valt.
En niet een klein buikje, zoals de meeste vrouwen hier beweren.
Maar dat geeft aan dat je maar een antwoord eerlijk vindt. Terwijl smaken verschillen en soms het antwoord wat jij verwacht niet aan ieders smaak voldoet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef FokR het volgende:
[..]
Haha omdat het het eerste antwoord is wat overeenkomt met jou veronderstellingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef FokR het volgende:
[..]
Spieren in ontspannen toestand zijn gewoon zacht hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:53 schreef RianaLuna het volgende:
Ik slaap liever niet op een baksteen.. alhoewel een beetje spier wel mag.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef FokR het volgende:
[..]
En wat is "een beetje een buikje" voor jou?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat juist verschrikkelijk zo'n heel gespierd lichaamAlsof je met een baksteen knuffelt
Nee, doe mij maar een man met een beetje een buikje
Dus alle mannen die op kleine of enorm grote borsten zeggen te vallen, die liegen allemaal ook omdat jij een kleine C-cup perfect vindt? Ik val eigenlijk op slank en gespierd ook al was 80% van mijn vriendjes dik?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef FokR het volgende:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Tamashii het volgende:
Spieren zijn een must, maar gewoon genoeg dat hij mij op kan tillen enzo. Het moet geen watje zijn en ook geen bodybuilder.
Je stelt een vraag. Je bedenkt kennelijk vooraf al welk antwoord je wil hebben. Vervolgens krijg je veel antwoorden, maar slechts 1 voldoet aan wat jij vooraf als wenselijk hebt benoemd voor jezelf...quote:
Dat geldt dan kennelijk voor de meeste heren hier ook, want in een vergelijkbaar draadje, waar de voorkeur van de fok man werd gepeild viel op dat het merendeel voor de dikkere dame gaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef VeniVidiViciV het volgende:
vrouwen op fok hebben niet echt bepaald keuze in overvloed
Wat een wonder conclusie ja dat mannen vielen op een zandloper figuur; grote boezen, fors achterwerk en een aanwezige taillequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat geldt dan kennelijk voor de meeste heren hier ook, want in een vergelijkbaar draadje, waar de voorkeur van de fok man werd gepeild viel op dat het merendeel voor de dikkere dame gaat.
Tot mijn stomme verbazing...
O well.
Voor mij zijn dit soort buikjes geen probleem.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat is "een beetje een buikje" voor jou?
Playboy kan kennelijk nog heel wat van jou leren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef Frag_adder het volgende:
Wat een wonder conclusie ja dat mannen vielen op een zandloper figuur; grote boezen, fors achterwerk en een aanwezige taille
Gezellig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:01 schreef Countess het volgende:
OMG ik had die reacties op het profiel van FokR nog nooit gelezen![]()
Het is inderdaad de combinatie. Genoeg foto's van mannen die dan zogenaamd een perfect gespierd lichaam zouden hebben maar die me qua uitstraling niets doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:23 schreef Countess het volgende:
Dat vind ik nou juist een moeilijke vraag. Fotos doen mij minder dan iemand IRL zien.
Alleen een perfect lichaam op een foto zonder de uitstraling van de persoon in kwestie, daar kan ik niet zoveel mee.
We hebben het nu alleen even over lichaam,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is inderdaad de combinatie. Genoeg foto's van mannen die dan zogenaamd een perfect gespierd lichaam zouden hebben maar die me qua uitstraling niets doenterwijl er mannen zijn die er absoluut niet aan voldoen maar waarvan ik denk
.
![]()
Bij mij is het altijd de combinatie uitstraling en lichaam waarbij de uitstraling duidelijk voorrang heeft boven het lichaam...sorry , kan ik ook niet aan doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:34 schreef noksala het volgende:
[..]
We hebben het nu alleen even over lichaam,
Niet alles is zo sec te stellen hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:34 schreef noksala het volgende:
[..]
We hebben het nu alleen even over lichaam,
OP geschreven door een manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:49 schreef noksala het volgende:
Hebben jullie de topicvraag wel gelezen
Ja doe maar alsof..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef trovey het volgende:
[..]
OP geschreven door een man...het is niet zo eenvoudig voor vrouwen zoals mannen het wel willen hebben, deal with it.
Jij was 14 of daaromtrent hè.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef noksala het volgende:
[..]
Ja doe maar alsof..
Als je moest kiezen tussen een kleine bleke pussy met een goeie uistraling, of uit een lange mooi gebouwde goedkleurene man, waarvan enigzins de uitstraling wat minder is. Dat uitstraling slaat sowieso nergens op, want je kan uitstralen wat je wilt. Met een beetje oefening heb ik over 2uurtjes een andere uitstraling dan nu.
Nee hoor, ik werk me niet te blubber in de sportschool.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:57 schreef trovey het volgende:
TS heeft zich de blubber gewerkt in de sportschool om spieren te kweken en peilt even of alle moeite en tijd welke hij daarvoor nodig had ook zijn uitwerking zal hebben. Blijkt dat hij het allemaal voor Jan Joker heeft gedaan en hij wil dat nu niet accepteren.
Dat is bepaald geen bijzondere eigenschap overigens...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:55 schreef Countess het volgende:
Dat hij sterk genoeg is om een vrouw op te tillen vind ik inderdaad prettig
Of sterk genoeg om op te gooien...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:55 schreef Countess het volgende:
Dat hij sterk genoeg is om een vrouw op te tillen vind ik inderdaad prettig
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:20 schreef noksala het volgende:
Oke mang, tijd voor duidelijkheid. Dames post is wat afbeeldingen van mannen die het lichaam hebben die jullie supergeil vinden.
Hoe kom je daarbij, ik ben 48quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij was 14 of daaromtrent hè.Jij denkt al te weten hoe vrouwen denken....verrassing!
en ik kan het weten want ik ben oud.
Met uitstraling bedoel ik dus charisma...dat heb je of dat heb je niet.![]()
En jij bent 48quote:Op zondag 30 januari 2011 00:17 schreef noksala het volgende:
Mijn vriendin vind het juist geil dat ik een sixpack heb, het bewijs van een sportieve jongen.
Tussen elke dag vroeg opstaan, en een dikke vetklep zit nog wel wat tussen. Volgensmij is jullie man gewoon dik, daaromquote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Dipkip het volgende:
Bweuh, sportieve jongens, die staan me veel te vroeg op hoor. Daar hou ik niet van, dat ze op zondagochtend om half negen je wakkerdrammen WANT DAN HEB JE NOG WAT AAN JE DAG.
Omdat je zo hardnekkig zit vast te houden aan die spieren en vrouwen moeten daar wel van houden terwijl nagenoeg elke vrouw je hier zegt dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef FokR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk me niet te blubber in de sportschool.
En spieren kweken, die heb ik niet zo veel.
Weet niet hoe je hier bij komt?
Een beetje okay lichaam vind ik toch wel belangrijk, hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat je zo hardnekkig zit vast te houden aan die spieren en vrouwen moeten daar wel van houden terwijl nagenoeg elke vrouw je hier zegt dat het niet zo is.
Daar zit heel veel tussen.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Een beetje okay lichaam vind ik toch wel belangrijk, hoor.
Niet perse sportschool enzo, maar ook geen vette bierbuik.
Au naturel prefereer ik eigenlijk. Gewoon iemand die voor zijn lijf zorgt en er op let niet echt dik te worden.. En zeker geen sportschool-billy..daar val ik dus echt niet op. Dat komt bij mij over als ijdel en geen hersens hebben. Ik wil graag een man waar ik ook mee kan pratenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 03:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Au naturel prefereer ik eigenlijk. Gewoon iemand die voor zijn lijf zorgt en er op let niet echt dik te worden.. En zeker geen sportschool-billy..daar val ik dus echt niet op.
Qua lijf maak het me verder niet echt uit of het net iets te dun is, of dat hij een klein buikje heeft. Alles daartussen is okay. Gaat me meer om zijn uitstraling. Zelf houd ik wel van mannen die wat langer zijn, 1.80+.
En ik hou wel van een fris gezicht. Dus geen echte puisten enzo. Maar dat lijkt me logisch.
En ik hou van hygiene. Dus geen zweetlucht, en ook zijn private parts moeten gewoon schoon zijn.
Geen overdadige aftershaves..ik ruik liever zijn eigen mannen geur. Ik houd van de geur van een man!
Ja, idd. Dat geldt natuurlijk voor mannen en vrouwen. Ik ben zelf ook geen 20 meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:26 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Kleine buikjes zijn uiteindelijk op een bepaalde leeftijd bij mannen ook niet echt te vermijden (de zwaartekracht werkt ook bij hen) en meestal is dat dan ook geen echte buik zoals van echt te dik zijn maar gewoon een feit dat alles naar het Zuiden trekt...helemaal niet erg. Ik zit op die leeftijd dat alles bij mannen ook nog zelden strak is en als die man een gewoon normaal gewicht heeft is dat toch prima. Als je altijd aan het beeld blijft vasthouden wat je had van toen je 18 was ga je een teleurstelling krijgen bij het ouder worden en dat gaat op voor vrouwen én mannen.
Helemaal goed.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, idd. Dat geldt natuurlijk voor mannen en vrouwen. Ik ben zelf ook geen 20 meer.
Eigenlijk houd ik gewoon van de energie die mannen uitstralen en hebben. Die is zo anders dan dat van een vrouw.
En uiterlijk is onderdeel van die energie die een man uitstraalt. Gewoon zoals je als man bent, zonder extreem overgewicht of sportschool-uiterlijk.
Niet te gecompliceerd, maar gewoon zoals mannen zijn.
Ik vind bijv. de mannenvriendschappen heel anders dan vrouwenvrienschappen onderling. Ik hou er wel van hoe mannen met elkaar omgaan. Niet zo moeilijk en gecompliceerd als vrouwen..even generaliserend gedacht...
Ik ben eigenlijk ook vrouwen meer zo gaan zien. Dat het niet zozeer letterlijk om haar uiterlijk gaat..ja, iemand moet gewoon niet super vet of extreem lelijk of zo zijn..gewoon goed verzorgd dus, en met een 'normaal' lichaam.quote:
Jij wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef noksala het volgende:
[..]
Ja doe maar alsof..
Als je moest kiezen tussen een kleine bleke pussy met een goeie uistraling, of uit een lange mooi gebouwde goedkleurene man, waarvan enigzins de uitstraling wat minder is. Dat uitstraling slaat sowieso nergens op, want je kan uitstralen wat je wilt. Met een beetje oefening heb ik over 2uurtjes een andere uitstraling dan nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |