Ik heb zn zusje dan alquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Delan het volgende:
[..]
[..]
dat noemt zich vanaf nu een date!
Zucht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ligt ook echt naast de deur he?
Ga je samen naar het zuiden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is dit weekend in de buurt van Heerlen, vriendelijke vriend.
quote:
Hij zit tussen de bank en de verwarming en trekt nu de hele tijd aan de gordijnen, nestje bouwen ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie een kattencomplex opgelopen dan?
props trouwens voor haar gordijnen en de kwaliteit gordijnophanging.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft ie een kattencomplex opgelopen dan?
Geen gordijnen nemen!quote:
Ja die heb ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen gordijnen nemen!
En wel een kat
Stompen dat beest, leer hem wie de baas (bazin) is!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
Hij zit tussen de bank en de verwarming en trekt nu de hele tijd aan de gordijnen, nestje bouwen ofzo
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Stompen dat beest, leer hem wie de baas (bazin) is!
euh schatje... maak maar flink ruimte in je huisjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb zn zusje dan aldie kan helpen sjouwen
Wij zullen nooit zoenenquote:
Voor jou was ik niet bang.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, bang zijn voor het liefste beest in huis, mietje
Ruimte is er zat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Delan het volgende:
[..]
euh schatje... maak maar flink ruimte in je huisje, die komen met de hele IKEA terug!
Ik ben dan ook niet het liefste beest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor jou was ik niet bang.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ruimte is er zat.
Hebben ze ook thuisbioscopen bij de IKEA?
weet je wel wat je zegt, hij zoent hemels hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |