Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En je geeft dus je Hyves?quote:
Ook goed maar dit mag ook:quote:
dan doe ik die welquote:
Al aan de Strongbow begonnen?quote:
Hmm, okeequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wel, maar je moet wel eerst vriendjes worden
Ja, ben nog met de 3e bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al aan de Strongbow begonnen?
Soowquote:
Dank Trevquote:
Nee, ik ga vanavond losquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SoowVroeg vandaag
Op tijd naar bed zeker?
Zie je wel dat ik hem wel doequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dank Trev
Dank zal ik de OP even aanpassen
Byequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Liefjes, een fijne avond allemaal![]()
quote:
Bis Later LLquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Liefjes, een fijne avond allemaal![]()
Hoiquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Gewoon toevoegenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
Stu, deze mag je zeker niet vergeten!
Homo's kunnen ook kinderen hebben hoorquote:
Het is verder ook totaal irrelevant. Zijn liedjes zijn leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Homo's kunnen ook kinderen hebben hoor
Eindelijk goede muziekquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
Stu, deze mag je zeker niet vergeten!
ik mis the endquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
Nog 2 topppers van mij waaronder de 2de een favo nummer van me
Nicequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
Nog 2 topppers van mij waaronder de 2de een favo nummer van me
WATquote:
Dat ken ik dus niet maar vind het nummer gewoon minder, mijn smaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WATdat is het beste nummer van de Doors (vooral als je het achterliggende verhaal kent)
KTP,quote:
Is de vraag van de knuff in het algemeen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KTP,![]()
![]()
Geef me een knuf aub...
Wist werkelijk niet dat hij gay was maar boeit verder ook niet eigenlijkquote:
Of ehm..deze?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
deze doen?
[ afbeelding ]
doe die maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ehm..deze?
[ afbeelding ]
Whisje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KTP,![]()
![]()
Geef me een knuf aub...
Oh dat weet ik ook niet hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist werkelijk niet dat hij gay was maar boeit verder ook niet eigenlijk
Smaken verschillenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik ook niet hoor![]()
maar zijn liedjes zijn gewoon
Dat is waar. Hmmm.. vooruit dan maar...quote:
Fantastisch nummerquote:
Dank je!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Whisje.
* armen om Whis heen slaat en haar stevig tegen zich aan drukt.
Godsamme zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is waar. Hmmm.. vooruit dan maar...
ESTEEEEE!?
Lees jij deze jongen ekkes een verhaaltje voor?
Ze mot WOK voorlezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme zegHeeft iedereen even een sabbeltiet nodig of zo?
Nee, een brede schouder... Mijn dag begint zich ineens te wreken..quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er tweequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Trevland geeft Whis een stevige knuffquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een brede schouder... Mijn dag begint zich ineens te wreken..
Sorry
Waaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet maar eens op tijd naar bed vandaag...
Het mag over van alles gaan hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Gaat het nog steeds over Stu's disco-avond?
Omdat het gister veel te laat werdquote:
Da's lief van je, dank je!quote:
Dan is het wel beter om nu op tijd te gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat het gister veel te laat werd
Je bent een HELD!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Whis een stevige knuff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
psies!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het wel beter om nu op tijd te gaan
Lekker danquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu zijn we wel eckte vriendenquote:
Baasquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu zijn we wel eckte vrienden
Kijk de hele week uit naar 'jou' en dan ga je vroeg slapenquote:
Nog meer ONZ? Uhm... garpig dat we nu eckte bazen vrienden zijnquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog meer ONZ? Uhm... garpig dat we nu eckte bazen vrienden zijn![]()
![]()
Naar de hemelquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga naar boven
Kom zo nog wel ff
Doeg
naar 'mij' ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
Kijk de hele week uit naar 'jou' en dan ga je vroeg slapen
Nope, praat me maar een schuldgevoel aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar 'mij' ?
we hebben er ook niets aan als ik uit elkaar val van de moe he?
Tot zoooquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga naar boven
Kom zo nog wel ff
Doeg
Daar ga jij heen als je 30 Strongbows op hebtquote:
Ik heb hier nog een nummer voor je uit de jaren 80quote:
Hoeveel strongbows hou jij binnen eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tot zooo![]()
[..]
Daar ga jij heen als je 30 Strongbows op hebt
Nee natuurlijk niet. Maar zijn liedjes zijn te zoetsappigquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
Is Lionel Richie echt gay?Wist ik niet
Kurtquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben zo vrolijk, want vandaag heb ik m'n vrienden gevonden. Ze zitten in m'n hoofd
Ik heb een hyvesvriend gevondenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben zo vrolijk, want vandaag heb ik m'n vrienden gevonden. Ze zitten in m'n hoofd
Jij begon hequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
Nope, praat me maar een schuldgevoel aan
Gewoon blond dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
Wisten jullie dat ik zo'n kleur haar heb:![]()
[ afbeelding ]
woeiquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een nummer voor je uit de jaren 80
Ja dat wist ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik denk jij hoeft toch niet te werkenquote:
Bij deze dus welquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Jupquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet de reden wel van STquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik denk jij hoeft toch niet te werken
Ja, wist ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
Wheheequote:
Dat klopt, maar ik moet wel vroeg opquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik denk jij hoeft toch niet te werken
Oja, jij hebt mij ook in het echt gezienquote:
Whoa dat klinkt wel een stuk beter ookquote:
*SMELT*quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik moet wel vroeg op![]()
Vanochtend zei mijn wekkertje: Mamaaaaa? Magge assebliebt uit de bedje? Kom mama mij halen uit de Thijsbedje?![]()
![]()
Fair enough mamsiequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vanochtend zei mijn wekkertje: Mamaaaaa? Magge assebliebt uit de bedje? Kom mama mij halen uit de Thijsbedje?![]()
![]()
Je bent jaloers op mijn gouden lokkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whoa dat klinkt wel een stuk beter ook
Wel lief op de manier hoe hij het zegtquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat lag jij er gisteren in, jongedamequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfsch op den phootoo schtaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, jij hebt mij ook in het echt gezien
Morgen!quote:
Om 9 uur preciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel lief op de manier hoe hij het zegt
hoe laat was dat?
Nee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent jaloers op mijn gouden lokken
om kwavvoordriequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
Hoe laat lag jij er gisteren in, jongedame![]()
?
Okay, morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen!
Dan is de kat van huis en dan dans ik op tafel![]()
Ik werd wakker om 9 uur preciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
Dat is wel een mooie tijd maar ik neem aan dat jij toen ook al wel wakker was
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is wel heel laat jaquote:
Door Thijs dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werd wakker om 9 uur precies
Foei!quote:
Je gebruikt me gewoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een hyvesvriend gevondenEen ECKTE ECKTE
Oh, hoi lieverd!quote:
Toen is er blijkbaar iets belangrijkers dan je haarkleur veranderd?quote:
Neeeeeeeeeeeee!quote:
Nee joh maar ik zou best een operatie kunnen hebben om er wat toonbaarder uit te zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen is er blijkbaar iets belangrijkers dan je haarkleur veranderd?
hoiquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh, hoi lieverd!![]()
![]()
Sorry, ben ook het Kunduz-debat aan het volgen![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee!![]()
![]()
Dat zou ik nooit doen
![]()
Nee, omdat mijn grote teen zeer begon te doenquote:
Uit je hoofd of opgezocht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri en Deuteronomium
Rare grote teen heb jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, omdat mijn grote teen zeer begon te doen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
Hier word ik verdrietig van maar ik luister toch
Uit m'n hoofd, eindelijkquote:
Nee, sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Heeft iemand hier nog Train Simulator liggen voor de PC?
Law?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet echt, ik had ruzie met Murphy
Maar ik heb het weer overleefd
die ene, van die wet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet echt, ik had ruzie met Murphy
Maar ik heb het weer overleefd
Ja echt een hardnekkige rotzakquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die ene, van die wet?
wat een lummel is dat he?
Ken wel al meer hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is nog het begin, nu de rest nog
Ik zelf nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Heeft iemand hier nog Train Simulator liggen voor de PC?
Wil je me daar godverdomme niet meer aan herinnerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri en Deuteronomium
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa en daar zeg ik geen nee tegen
Allebij alleen een naam gebruiken ze niet om uit te sprekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
HUH? Wat een snertboek, is het nou Yaweh of Jahweh
Zullen we hem samen gaan schoppen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt een hardnekkige rotzak
je moet er van houden...quote:
Stoutquote:
Ja absoluutquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh maar ik zou best een operatie kunnen hebben om er wat toonbaarder uit te zien
Mag je daarna niet meer naīef zijn?quote:
I already didquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we hem samen gaan schoppen?
Maar ik trakteer graag een keer op Stout hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet er van houden...
Ik vind het heerlijk maar als je niet van bitter houdt is het ranzig
Mwoa ik meestal niet zo. Porter is prima, maar stout gaat me vaak wat te ver.quote:
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag je daarna niet meer naīef zijn?
Es en de kidsquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja absoluut![]()
Maar daarin sta je niet alleen hoor
Moet ik nu de defenitie noemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Wat is naīef?
Ja, graag, want met jou aan mijn zijde durf ik veel meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
I already did
Maar ik wil nog wel een keer hoor
Het is een smaak apart en je vindt het lekker of niet... Leren drinken is er niet echt bij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik meestal niet zo. Porter is prima, maar stout gaat me vaak wat te ver.
Doe dan op z'n minst iets van U2quote:
ik bescherm je wel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, graag, want met jou aan mijn zijde durf ik veel meer![]()
Pick me, pick mequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik trakteer graag een keer op Stout hoor
Ken je Enya niet dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst iets van U2
quote:
Ik blijf word gewoon liefquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar nu zou ze dat niet doen
Maar ik hoop voor haar dat ze het nooit doet
Kinderfoto van je gezienquote:
Ik heb olijven leren etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een smaak apart en je vindt het lekker of niet... Leren drinken is er niet echt bij.
Eigenlijk net als met olijven
Nou ja Stout wordt gebrouwen van mout die nog verder doorgeroosterd is dan de mout waarvan Porter gebrouwen wordt. In die zin is het zeker wel aan elkaar verwant natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een smaak apart en je vindt het lekker of niet... Leren drinken is er niet echt bij.
Eigenlijk net als met olijven
Moly's lips?quote:
quote:
Die is leuk!quote:
quote:
Ben ik echt zo schattig?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
En je blijft zeker zo schattig als dat je nu bent
en volgens mij zit er in stout ook meer hopquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja Stout wordt gebrouwen van mout die nog verder doorgeroosterd is dan de mout waarvan Porter gebrouwen wordt. In die zin is het zeker wel aan elkaar verwant natuurlijk
Die zat echt meteeeeen in mijn hoofd na die opmerkingquote:
zulen we een duetje doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeuj
![]()
ik jou ook wel hoor, ik kan heul hard..ehm....gillen
stout, hopquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en volgens mij zit er in stout ook meer hop
Oh ik dacht dat het om het geluid gingquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe dan de Pogues met de knapste zanger ter wereld
Is Stu zijn Strongbows kwijt?quote:
Zeg, als het nog niet opgevallen was: ik word jaloers hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, een stoere sjik die ook nog eens een eckt bazenvriendjen van mij is
Kom maar bij mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg, als het nog niet opgevallen was: ik word jaloers hoor
die gaan janken als ze in Limburg zijn geweestquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
Als er volk kan zuipen zijn het wel de Ieren![]()
nienke bump?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zat echt meteeeeen in mijn hoofd na die opmerking
het klinkt onwijs, alleen visueel is het wat minderquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om het geluid ging
Dat accentquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
Ja, was het zo ergquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die gaan janken als ze in Limburg zijn geweest
Overigens hebben de vakantieparken in NL ontzettend veel overlast gehad van Ieren afgelopen zomer.
Wij hadden ook twee families naast ons en je bent er echt mooi klaar mee
Nou ik moet het nog zien hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Whahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, een stoere sjik die ook nog eens een eckt bazenvriendjen van mij is
Hmm, weet niet of ik daar blij mee moet zijn...quote:
Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg, als het nog niet opgevallen was: ik word jaloers hoor
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik moet het nog zien hoor.Ja, kunnen die er ook wat van? Trouwens, Britse wijven wil je ook niet tegen drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Jajajaja, die ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I love it, as much as the Scottish accent
En de Duitsers dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kunnen die er ook wat van? Trouwens, Britse wijven wil je ook niet tegen drinken![]()
Ja bizar...quote:
Volgens mij drinkt er in Europa niemand meer onder de vrouwen dan de Britse vrouwenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ja, werken moet ze, goddomme!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja bizar...
Als een kind van 8 tegen zijn moeder schreeuwt: You useless fucking fucking fucking useless lazy fat lazy uselss bitch (en dat zo'n 20 x per dag) dan is er iets grondig mis
quote:
Hmmhmmquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die gaan janken als ze in Limburg zijn geweest
Mjaquote:Overigens hebben de vakantieparken in NL ontzettend veel overlast gehad van Ieren afgelopen zomer.
Wij hadden ook twee families naast ons en je bent er echt mooi klaar mee
Woow, geen idee waar het over gaat, maar dat klinkt best ergquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja bizar...
Als een kind van 8 tegen zijn moeder schreeuwt: You useless fucking fucking fucking useless lazy fat lazy uselss bitch (en dat zo'n 20 x per dag) dan is er iets grondig mis
OMGquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja bizar...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik moet het nog zien hoor.Daar ga ik geen wedstrijdjes mee doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, laat ik het zo stellen. Als ik in Krakķw met wat vriendinnen bier zit te drinken in een kroeg, dan vragen zij er een rietje bij. En dan nog moet ik hard opschieten als ik wil bijblijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kunnen die er ook wat van? Trouwens, Britse wijven wil je ook niet tegen drinken![]()
Ik vergeet jou nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Je mag mij niet vergeten hoor
SNEL nu er nog een touw om die vadsige nek kanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja bizar...
quote:English and Irish women are - by a great distance - the biggest binge alcohol drinkers not just in Europe but in the world.
There are ELEVEN times as many women aged 17-30 who binge drink - meaning not drinking just for leisure but drinking far too much in order to get very drunk - than there are in Germany and Italy.
Also, Britain, Ireland and Denmark are the ONLY countries in Europe where consumption of alcohol is RISING.
English women are actually WORSE for binge drinking in England than men - one of the few countries to be like that - whereas English women are at the top of the women's list English men only just make it into their Top 10.
En ik overdrijf serieus niet...quote:
ik heb het overwogen en inderdaad waren de kinderen vadsigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SNEL nu er nog een touw om die vadsige nek kan
Maar whiskey is van mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat hem maar bij nijntje blijven
quote:
Daar zou ik me ook helemaal kapot aan ergeren. Wat vreselijk zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ik overdrijf serieus niet...
Dat ging de hele dag door en dan 3 van die families naast elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |