zulen we een duetje doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeuj
![]()
ik jou ook wel hoor, ik kan heul hard..ehm....gillen
stout, hopquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en volgens mij zit er in stout ook meer hop
Oh ik dacht dat het om het geluid gingquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe dan de Pogues met de knapste zanger ter wereld
Is Stu zijn Strongbows kwijt?quote:
Zeg, als het nog niet opgevallen was: ik word jaloers hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, een stoere sjik die ook nog eens een eckt bazenvriendjen van mij is
Kom maar bij mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg, als het nog niet opgevallen was: ik word jaloers hoor
die gaan janken als ze in Limburg zijn geweestquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
Als er volk kan zuipen zijn het wel de Ieren![]()
nienke bump?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zat echt meteeeeen in mijn hoofd na die opmerking
het klinkt onwijs, alleen visueel is het wat minderquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om het geluid ging
Dat accentquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
Ja, was het zo ergquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die gaan janken als ze in Limburg zijn geweest
Overigens hebben de vakantieparken in NL ontzettend veel overlast gehad van Ieren afgelopen zomer.
Wij hadden ook twee families naast ons en je bent er echt mooi klaar mee
Nou ik moet het nog zien hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Whahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, een stoere sjik die ook nog eens een eckt bazenvriendjen van mij is
Hmm, weet niet of ik daar blij mee moet zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |