Thanksquote:
Ik ken iemand die heeeeeeeel slecht tegen drank kan en dan erg vervelend wordtquote:
Die 2 zinnen, horen die bij elkaar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeeeeeeel slecht tegen drank kan en dan erg vervelend wordt
En ik ken FOK!kers die het met elkaar doen
Wie niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan er dan 2 avatars over elkaar heen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zijn aparte mensenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 2 zinnen, horen die bij elkaar?
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:
O daar zit ik al in. Moest wat dingen doen bij de crew waar ik niet trots op ben maar het scheelt weer een slok op een borrel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SssssssssssssssssssssssssssssssssssstIk wil in [wan] komen
Wie is crew en wat moet ik doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O daar zit ik al in. Moest wat dingen doen bij de crew waar ik niet trots op ben maar het scheelt weer een slok op een borrel.
Eerste regel van WAN:quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie is crew en wat moet ik doen?
Fightclubquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eerste regel van WAN:
We praten niet over de crew.
Tweede regel van WAN:
We praten niet over WAN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht The GameI just lost the gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is dat een van de films die je dit jaar hebt gezien?
Hebquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een aantal films gekregen van een vriendin op m'n harde schijf
morgen als we naar de film gaan krijg ik er nog een paar, allemaal oude disneys
Dat jaquote:
Echt nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
als ik dat nu doe jaag ik d'r alleen maar weg
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
wat moest ik ook alweer sms'en dan
zonder hartje, tenzij ze op FOK! zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het ging om die andere vrienden: dat je liever met haar alleen bent dan met anderen erbij.
En anders gewoon dat je heel veel zin hebt om haar vrijdag weer te zien zonder anderen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik wil je. Ontmoet me naast Slager Wilhemsen, op de hoek. Ik zal een witte anjer op mijn Nine Inch Nails shirt dragen.''
Zo'n spiegeltje staat ook best nerdy hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zonder hartje, tenzij ze op FOK! zit
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo'n spiegeltje staat ook best nerdy hoor.
Goquote:
''Ik wil je. Ontmoet me naast Slager Wilhemsen, op de hoek. Ik zal een witte anjer op mijn Nine Inch Nails shirt dragen.''
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
wat moest ik ook alweer sms'en dan
Gadver, nu zie ik beelden van tartaartjes met stukjes neus of snot erinquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Slager Wilhelmsen. De man die het puntje van zijn neus mist, maar de tartaartjes prima op smaak maakt.
hij heeft maar een neus, dus zolang die niet steeds kleiner wordt als je vlees komt halen zit je relatief veiligquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gadver, nu zie ik beelden van tartaartjes met stukjes neus of snot erin
Hij lekt wel meer snot als t puntje weg is gok ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij heeft maar een neus, dus zolang die niet steeds kleiner wordt als je vlees komt halen zit je relatief veilig
exotische marinades moeten ergens vandaan komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij lekt wel meer snot als t puntje weg is gok ik
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
exotische marinades moeten ergens vandaan komen
Een stierquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
hint, het smaakt naar koe, maar is het niet
Behalve als je wat slagroom bij de stiersouffle wil.quote:
Hio Vadushkaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wel de eerste van de week!
Hoe dan ook, fijn.
Hio allemaal.
Oh ik dacht meteen aan de foto met het vest, maar je bedoelt de trui die je hier aan had laatst, ik snap hemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Piscie!
Ik heb mijn mooie knoopjestrui aan, vond ik het een geschikte dag voor.
Ja foto met borduurwerkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ik hier laatst aan had, woei. Ik denk dat je meteen aan het goede dacht. Ik vind het toch meer trui, die grijze. (slechte foto met borduurwerkje op achtergrond)
Hup, pak je waterpas achter je oor vandaanquote:
Is dat Tombo met de pannekoeken?quote:
Ik ben niet blondquote:
Had gekund met TomPonyquote:
Toen was ik 2x zo oudquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als 6-jarig knulletje was ik toen echt een partycrasher.
Toen misschien wel nog!quote:
Minstens heel 1984quote:
Jij was in 1990 12 jaar?quote:
Toen ik geboren werd was het siewosie feest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als 6-jarig knulletje was ik toen echt een partycrasher.
Oh ik kan niet rekenenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij was in 1990 12 jaar?
Das toch apart als je jonger dan mij bent en ik toen 10 was
fixedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Tombo is van slag, dus verliefdliefdesverdriet.
quote:
Denk eens na wakkere Harryquote:
Ook niet Tombo & the gang spotten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ohhh, het NSF. Nee, vorig jaar ook niet gekeken. Misschien het ESF ff, dat was vorig jaar nog wel lachen. Combinatie van mooie vrouweneen hoop rare pulp en zo af en toe een liedje wat nog wel aardig is. Maar nee, ik heb niks met die 3J's, dus hoef het niet te zien.
Neuh, ik hoor later wel of (en zo ja, wanneer) ze in beeld waren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook niet Tombo & the gang spotten?
Dat wordt een zonnebril op, of shinet die groep amper?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook niet Tombo & the gang spotten?
Ze willen niet herkend worden, maar wij weten beterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt een zonnebril op, of shinet die groep amper?
Goedemiddag!
Wil je haar beterschap van mij wensen als je haar spreekt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ons Miauwtje is geveld door bronchitis (brongieters in haar taal) Koorts was gelukkig weg, het hoesten en slijmen (wat ze al goed kon zonder vieze illustratie) was nog niet voorbij.
Ahw..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ons Miauwtje is geveld door bronchitis (brongieters in haar taal) Koorts was gelukkig weg, het hoesten en slijmen (wat ze al goed kon zonder vieze illustratie) was nog niet voorbij.
Thanksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, zal ik doen.Ik had haar een sms gestuurd.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan ook nog voor m'n club twitteren.Wel apart, geen idee hebben of je knoppen aanraakt en dan maar hopen dat woorden in beeld verschijnen.
Het meisje achter de bar was eigenlijk best leuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Maar bewegen is dan nog je enige redmiddel, eigenlijk had je een Brammetje moeten doen
Geen nummer gevraagd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het meisje achter de bar was eigenlijk best leuk.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, wel een Snicker en een Nuts bij haar gekocht, is al op het randje zat.
Pic, dan kan ik het vrouwelijk schoon beoordelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je leest het goed, jij medebarspotter.
Ze was wel wat voor jou, maar je moet het doen met mijn observatie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pic, dan kan ik het vrouwelijk schoon beoordelen
En dat was?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze was wel wat voor jou, maar je moet het doen met mijn observatie.
Ik lees niks over jou observatie, hoe zag ze eruit dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze was wel wat voor jou, maar je moet het doen met mijn observatie.
Frisse uitstraling, blond halflang haar, egale huid, mooie zoete stem.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lees niks over jou observatie, hoe zag ze eruit dan?
Mooie zoete stem, blond haar, ook nog in de regio van Bella, ik zie nu Bella voor mequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Frisse uitstraling, blond halflang haar, egale huid, mooie zoete stem.
Bedankt he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder was ze wat te jong, dus heb ik niet verder gedacht. En als ze daar woont is ze screwed. Is wel net zo als waar Bella woont.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Maar jammer dat je haar niet gehit hebt, ik zie nu een schone Belgische deerne voor me, die met een ietwat doorrookte stem zegt: Ik zie u graag.
Ik heb de harde kern van PSV overleefd. Ik zit geramd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat het de harde kern van FC Zutphen niet horen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb de harde kern van PSV overleefd. Ik zit geramd.
Sorry ik zie alleen een buigend kontje linksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kousjes, hot or not?
AS ROMAAAAAAAAAAA sokjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kousjes, hot or not?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik kon hier ook niet omheen, het gaf innerlijke rust.
[ afbeelding ]
Ja he. Er kwam nog een man met een kruiwagen langs, de deur van het schuurtje ging ook nog open. Stond een klein tractortje. Later reed de man ermee weg, hij had een dikke wollen snor en een Mart Smeets trui aan.quote:
Mijn fout, ik zal een edit plaats laten vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
Wij komen niet los, Vaduz. Wij komen loesoe.
quote:
Ik zit nu 5 hoog in de Bijlmer met je Loesoequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
Wij komen niet los, Vaduz. Wij komen loesoe.
FC Zutphen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, echte Ultra sokken![]()
Welke club is dat met die sokkies Dushi?
Ga wegquote:
Nee het zijn gewoon AS Roma sokken, maar in 4 laagjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk Zuurstok Vooruit van maken.
Pics willen wequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het rode tenue, zelfde als van die buigende speler, stond mij altijd wel kek.
Zo niet bij de hand, zitten in een foto-album wel denk ik.quote:
Iedereen heeft dat. Heeft ook wel iets.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Vaak stond ik vrij idioot op sportfoto's, ik trek rare gezichten als ik vol overgave bezig ben.
Ik heb altijd een overtreffende trap.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat. Heeft ook wel iets.
Hoe voelde dat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had even een doordenkmomentje Dushka.
Ik had meteen een herinnering op m'n netvliesquote:
Lekker rustig gehouden na een drukke weekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij vandaag gedaan pisces?
Mooizoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker rustig gehouden na een drukke week
Haha, grappig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had meteen een herinnering op m'n netvlies
Wasda?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een ouderwets spelletje Triominos.
Coolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een ouderwets spelletje Triominos.
Slaap lekkerquote:
jawel.... de vrouw reed naar huis terug, dat zegt al genoeg...quote:Op zondag 30 januari 2011 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Vaak fijne momenten, feestjes.Je hebt het dus naar je zin gehad.
Nog wat alcohol in je huig gemikt?
zekers, een vriend van m'n zwager had z'n gitaar bij zich, die gast kan echt heel goed zingen,quote:Op zondag 30 januari 2011 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi gecombineerd, dat kennen we bij ons in de familie ook wel.
Maar een leuke tijd hebben, volgens mij is dat wel gelukt!
Gezelligheid.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, een vriend van m'n zwager had z'n gitaar bij zich, die gast kan echt heel goed zingen,
hij zou in XFactor zeker de 1e ronde overleven
zeker, kids lagen daardoor pas om 0:30 op bedquote:Op zondag 30 januari 2011 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gezelligheid.![]()
Iemand die gitaar kan spelen erbij is vaak stoer.
Net terug van etentjequote:
Hmmm lastige klusquote:Op zondag 30 januari 2011 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een cijfer voor het eten en een cijfer voor het gezelschap graag.
What ever happened?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
zeg hallo tegen de man die net 300GB aan data is kwijtgeraakt in 5 minuten
9 en 9quote:Op zondag 30 januari 2011 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een cijfer voor het eten en een cijfer voor het gezelschap graag.
Goed om te lezen.quote:
ik wilde linux naast m'n windows installeren, en toen vinkte ik het verkeerde vinkje aan zonder er bij na te denkenquote:
Ja, dat is erg dom.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wilde linux naast m'n windows installeren, en toen vinkte ik het verkeerde vinkje aan zonder er bij na te denken
nu heb ik allen nog maar linux, en geen windows meer
Restaurant waar mn zwager werkt had 4 eten=2 betalen actie, dus met mn familie geweestquote:
oh bah, nee, niet gelezenquote:Al gelezen dat Miauw met bronchitis kampt? Ik heb haar een sms gestuurd vanmiddag. De koorts was gelukkig verdwenen, maar hoest/derrie kwam er nog flink uit.
Inderdaad. Het zit haar zo niet mee. Ik stuur morgen een sms namens ons allen.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Restaurant waar mn zwager werkt had 4 eten=2 betalen actie, dus met mn familie geweest
da's knap kut manquote:Op zondag 30 januari 2011 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wilde linux naast m'n windows installeren, en toen vinkte ik het verkeerde vinkje aan zonder er bij na te denken
nu heb ik allen nog maar linux, en geen windows meer
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor mij des te interessanter, omdat ik bij grote porties de borden van anderen ook altijd leeg maak.
owww Nouvelle Cuisinequote:Op zondag 30 januari 2011 02:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een erg luxe restaurant hoor, das niks met grote porties(daarom is zo'n actie leuk, kunnen we daar ook eens eten
)
ik moet alleen maar een hoop opnieuw installeren en downloaden, en ach er is wat verloren gegaan maar dat overleef ik wel, de echt belangrijke dingen had ik gebackuppedquote:
dat ook weer nietquote:Op zondag 30 januari 2011 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww Nouvelle CuisineMega groot bord met een erwtje erop
2x ganzelever en 2x kwartelpootje dus?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat ook weer niet
maar als voorgerecht een ganzenlever-creme brulee, ganzenleverpate met zure-appelmoes, kwartelpootje met zuurkool en kwartelpootje met zuurkool en rode biet
Slim, tof!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een erg luxe restaurant hoor, das niks met grote porties(daarom is zo'n actie leuk, kunnen we daar ook eens eten
)
Ok, je mag blij zijn dat je zo'n backupper bent.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet alleen maar een hoop opnieuw installeren en downloaden, en ach er is wat verloren gegaan maar dat overleef ik wel, de echt belangrijke dingen had ik gebackupped
Ik ook niet, uit principe.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
ganzelever is echt zo iets dat ik nooit zou willen eten
Ok.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat ook weer niet
maar als voorgerecht een ganzenlever-creme brulee, ganzenleverpate met zure-appelmoes, kwartelpootje met zuurkool en kwartelpootje met zuurkool en rode biet
Oh, dat ene moet kwartelborst zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2x ganzelever en 2x kwartelpootje dus?
Mja, ik ook liever nietquote:Op zondag 30 januari 2011 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
ganzelever is echt zo iets dat ik nooit zou willen eten
We zaten allemaal wel vol hoor!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Slim, tof!
Ik vind dat vaak vreselijk, van die karigheid. Ik ben daar teveel boer voor denk ik.
inderdaad, dat dusquote:Op zondag 30 januari 2011 02:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, als je eenmaal weet wat er met die beesten gebeurt...
ja, je zal het niet zeggen maar I'm a nerdquote:Op zondag 30 januari 2011 02:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, je mag blij zijn dat je zo'n backupper bent.
Normaal eet ik ook graag gewoon patat enzoquote:Op zondag 30 januari 2011 02:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok.Dit is zo niet aan mij besteed.
Dat zijn mijn restaurants. Aardappelschijfjes/patat/friet en heerlijk vlees. Meer hoef ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Normaal eet ik ook graag gewoon patat enzoMaar voor soms is het wel leuk
Ja dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zijn mijn restaurants. Aardappelschijfjes/patat/friet en heerlijk vlees. Meer hoef ik niet.
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat.En dan nog een leuk sfeertje, en niet zo'n restaurant waar je je in 3015 waant.
Jan des Bouvrie stijl.
Ik laat altijd wel wat liggen, heb veel te grote ogen!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]We gaan ook nog uit eten dus ooit. Hopelijk laat je nog wat liggen omdat je niet meer op kunt.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk jaquote:Op zondag 30 januari 2011 02:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zijn mijn restaurants. Aardappelschijfjes/patat/friet en heerlijk vlees. Meer hoef ik niet.
Heerlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ja
Maar gewoon eens op chique vind ik ook leuk
Nee, ik heb geen idee. Heerlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een dooddoener. Maar jij leest geen Harry Potter dus dat weet je dan weer niet.
ik ook nietquote:Op zondag 30 januari 2011 02:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik zie mn taakbalk niet meer onderin beeld als ik op internet zit
Ik welquote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! (het kan nog)
Ik heb het niet gered om op te staan voor de tennisfinale.
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Een heroïsch gevecht zal het niet worden.
Ik heb er al 8 uur op zittenquote:
Nou met je Prodentsmile kun je me best imiteren hoorquote:
quote:
Mijn warme choco is op, I'm in NEEDquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn warme choco is op, I'm in NEED
Lekker gedronken gister?quote:
Was je Bob of had je blauwe waters?quote:
Water met gerstemout en hopquote:Op zondag 30 januari 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was je Bob of had je blauwe waters?
Moggehquote:
NSF of bedoel je echt ESF in Duitsland?quote:
NSF is vanavond na Boer zoekt vrouwquote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
ESF is weer bezig?Hoelaat en waarop en zulks?
O ga ik zeker kieken!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NSF is vanavond na Boer zoekt vrouw21:20 Ned 1
Goed dat je gaat kieken, kusjes van het kuikenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ga ik zeker kieken!
Hihi kieken, kuiken.
Awquote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had trouwens nog een leuk plaatje voor als jij en Miauw er samen waren!
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het NSF iddquote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NSF of bedoel je echt ESF in Duitsland?
Als NSF dichterbij was gehouden was ik misschien wel gegaan
En als je het wel begrijpt?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je Twitter niet begrijpt vindt je het ook niks!
Dat was mijn tweede vraagquote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het dan nog gewoon kut vindt?
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
Er zal ook wel een kutfilm gemaakt worden over Twitter, over een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |