Thanksquote:
Ik ken iemand die heeeeeeeel slecht tegen drank kan en dan erg vervelend wordtquote:
Die 2 zinnen, horen die bij elkaar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeeeeeeel slecht tegen drank kan en dan erg vervelend wordt
En ik ken FOK!kers die het met elkaar doen
Wie niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan er dan 2 avatars over elkaar heen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zijn aparte mensenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 2 zinnen, horen die bij elkaar?
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:
O daar zit ik al in. Moest wat dingen doen bij de crew waar ik niet trots op ben maar het scheelt weer een slok op een borrel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SssssssssssssssssssssssssssssssssssstIk wil in [wan] komen
Wie is crew en wat moet ik doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O daar zit ik al in. Moest wat dingen doen bij de crew waar ik niet trots op ben maar het scheelt weer een slok op een borrel.
Eerste regel van WAN:quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie is crew en wat moet ik doen?
Fightclubquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eerste regel van WAN:
We praten niet over de crew.
Tweede regel van WAN:
We praten niet over WAN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |