Omdat mongolen grappig zijn, we weten het allemaal maar durven het niet in het openbaar toe te geven.quote:
DX linkje aub?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
Overigens is mijn DX bestelling half binnen, heb een IP camera besteld (zo'n wifi tilt en pan ding, waar Foscam firmware op kan)
quote:Due to hacker's attacks from 2011-1-29 to 2011-1-31, part of the site is unavailable temporarily , we are really sorry for all the inconveniences and are trying our best to fight against the hacker to make the site gets well soon. Thank you so much for your support for pandawill, your encouragement is the most motivation for us and is highly appreciated. Thank you!!
welke wifi adapter heb je besteldquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:57 schreef W00fer het volgende:
Mijn wifi adapter is vandaag binnengekomen. Huge bubbeltjesplastic zak. Doos beetje gedeukt maar who cares. Via DX, verstuurd op de 19e. Dat is best vlug vind ik.
Op naar de volgende bestellingen. Royal Mail (UK) moet nog 2 dingen afleveren en daar zijn ze ongelofelijk traag mee. 4-7 dagen zeggen ze maar dat worden er meer.
Oja, waarom zijn deze dingen zo duur?
http://www.dealextreme.co(...)l-climbing-car-16528
Bij The Gadget show op Discovery Channel waren ze maar iets van 5 pond ofzo.
Wat hadden ze fout opgestuurd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb de rare vlieger 1 cent ding van merryfine binnen. Iemand een idee hoe dat werkt?
Ook weer een fout ding ontvangen van FP, kunnen ze weer dubbel sturen
De enige manier om te stoppen is met 'wilskracht', dan maakt het eigenlijk niet uit welke methode je gebruikt. Een elektronische sigaret... really? Voor mijn vader werkte het i.i.g. niet, had ik 'em van tevoren kunnen vertellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef Grav1ty het volgende:
Iemand ervaring met die e-cigarette's ?
Ik wil er een bestellen voor mijn vader maar weet niet welke, en welke filters kan ik het beste erbij nemen(nu rookt hij marlboro)?
Die 12 euro doen er niet echt toe, het gaat er om dat ik op papier kan verklaren dat ze daar wegkomen. CE certificaten etc heb ik al gezien op internet dus dat is niet zon probleem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef bergdani het volgende:
Je betaalt dan wel altijd 12 euro inklaringskosten aan TNT, dus goedkoper is het in elk geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |