Ja, heb je daar wat tegen ofzo?quote:
Dan had je dat wel gedachtquote:
TS begintquote:
Nee. Je kunt véél van me zeggen, en dan heb je waarschijnlijk nog gelijk ook, maar niet dát. Een béétje respect voor de dames heb ik wel. Nog wel. Een béétjequote:
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?quote:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'rquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je kunt véél van me zeggen, en dan heb je waarschijnlijk nog gelijk ook, maar niet dát. Een béétje respect voor de dames heb ik wel. Nog wel. Een béétje
You wishquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag gewoon in een NSFW spoiler toch?
Ik haat mijzelf toch ook niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heb je daar wat tegen ofzo?
Voor sommige dames heb ik véél respect. Voor dames in z'n algemeenheid gewoon een beetjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'r
Soms wel dacht ik net te begrijpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik haat mijzelf toch ook niet?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor sommige dames heb ik véél respect. Voor dames in z'n algemeenheid gewoon een beetje
quote:21:10:02: Heeeeeeeeeeeeele grote respect
Dat klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor Samzz. Net nog tegen d'r gezegd. Vraag maar aan d'r
Ah, je zag d'r tieten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |