Die zou ik nooit nemen. Veel te oncomfortabel en genezing en zo. Maar toch, vind het wel mooi.quote:
Wat, dat je schaamlippen ineens een stuk langer zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
christina's zijn alleen een bitch qua genezen/uitgroeikans
flabber flabberquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat, dat je schaamlippen ineens een stuk langer zijn?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin zucht Nou vooruit dan maar
Huid groeit, dus die piercing zal, net als een navelpiercing, in verloop van tijd eruit groeien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat, dat je schaamlippen ineens een stuk langer zijn?
Ik heb een uitgegroeide oorbel en nu is d'r een hap uit m'n oorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huid groeit, dus die piercing zal, net als een navelpiercing, in verloop van tijd eruit groeien.
Ook al?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt ik wilde eerst die nemen maar na alle horror is t toch n VCH geworden
Nou, datzelfde kan dus ook gebeuren bij Christina's en bij navelpiercings.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een uitgegroeide oorbel en nu is d'r een hap uit m'n oor
Niets wat een beetje rum niet op kan lossenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
Oj, de CITO-zenuwen hebben toegeslagen hier, hij spookt nog rond...
Dus extra lange flappen tussen je benenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, datzelfde kan dus ook gebeuren bij Christina's en bij navelpiercings.
Nee, want een Christina zit niet tussen je benenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus extra lange flappen tussen je benen
Dat CITO nog steeds bestaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
Oj, de CITO-zenuwen hebben toegeslagen hier, hij spookt nog rond...
Nee, maar als je flappen 'uitscheuren' tot aan de bovenkant van die piercing...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want een Christina zit niet tussen je benen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik je dat vertel dan weet jij het ook. En dan is het niet leuk meer
Horrorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar als je flappen 'uitscheuren' tot aan de bovenkant van die piercing...
Volgende week di, wo en do.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets wat een beetje rum niet op kan lossen
wanneer moet hij?
Ik bedoel maarquote:
3 dagen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende week di, wo en do.
Gelukkigquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, die heb ik dan ook niet
Surequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig
Maar doe je'em dan wel uit als ik het niks vind?
Geen idee, damn we worden echt oudquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
3 dagen?
was dat vroeger ook al zo? kan het me niet herinneren
Des te erger dat je maar niet langs wilt komenquote:
Clubje oprichten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, damn we worden echt oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |