Nouja, iets met die teleurstelling enzoquote:
Van je laptop?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wel lief
[..]
Nee, hakken zijn nooit te hoogIk struikelde over de kabel
Alleen de eerste twee die andere ben ik vergetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond het anders best leuk bedacht... hoeveel heb je er nu verzameld?
Komt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, iets met die teleurstelling enzo
Fikt het al?quote:
Knienquote:
quote:
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
Nee, hakken zijn nooit te hoogIk struikelde over de kabel
Jij weet heulemaal niet hoe het is om in mijn schoenen te staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmmm.... are you poundering what I'm poundering?![]()
Ik wil ook een andere nick. Zou danny te porren zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.
ik bedenk net een toffe nieuwe nick. maar dan heb ik een hoog id, bijna geen posts en ik post toch niet veel meer.
Gelukkig maar. Ik heb je graag ongeschondenquote:
quote:
Ik ben dus echt geen nerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dacht dat struikelen over kabels voorbehouden was aan nerds.
ik bedenk net een toffe nieuwe nick. maar dan heb ik een hoog id, bijna geen posts en ik post toch niet veel meer.
weet niet. welke dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere nick. Zou danny te porren zijn?
Zeg we gaan toch geen veldhuis-en-kempertje doen he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij weet heulemaal niet hoe het is om in mijn schoenen te staan.
Alsjeblieft zeiksnorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
En nog steeds geen plaatjes/foto's van lichaamsdelen
Oh, maar ik heb wel gaatjes in m'n lichaam laten prikken. Telt dat ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb je graag ongeschonden
Vast wel alleen de vraag is heb je het er voor over?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere nick. Zou danny te porren zijn?
Ik weet het nietquote:
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb wel gaatjes in m'n lichaam laten prikken. Telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |