Slappe Jim, wat een gozer was dat ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef chroestjov het volgende:
TS, was jij ook altijd die persoon die opeens ziek,zwak en misselijk was als de 2 uren gym waren aangebroken?
Je pedobear UI is kutquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef wingbee het volgende:
Wat een haat hier
De pijn is niet omdat die dop niet open gaat, maar omdat er een nieuwe ribbelstructuur op is aangebracht die tegen je huid schuurt.
Snap dat dan mofo's!!!
Handschoentjes?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef wingbee het volgende:
Wat een haat hier
De pijn is niet omdat die dop niet open gaat, maar omdat er een nieuwe ribbelstructuur op is aangebracht die tegen je huid schuurt.
Snap dat dan mofo's!!!
Is inderdaad kut, terechte klacht TS.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef wingbee het volgende:
Wat een haat hier
Snap dat dan mofo's!!!
Laat mijn pedo-ghost buiten de discussie. Als het je niet tegenstaat open je maar een nieuw klaagtopic.quote:
Oke zal ik doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef wingbee het volgende:
[..]
Laat mijn pedo-ghost buiten de discussie. Als het je niet tegenstaat open je maar een nieuw klaagtopic.
Goede oplossing. Maar teveel werk. Die dop moet gewoon niet zo kut!! Als genoeg mensen er tegenin gaan, dan is er een sterk signaal naar de industrie dat wij, het gewone volk, dit soort shit niet meer pikken.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Is inderdaad kut, terechte klacht TS.
Koop Pepsi, dan raak je zequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:46 schreef wingbee het volgende:
[..]
Goede oplossing. Maar teveel werk. Die dop moet gewoon niet zo kut!! Als genoeg mensen er tegenin gaan, dan is er een sterk signaal naar de industrie dat wij, het gewone volk, dit soort shit niet meer pikken.
Wijvenhandjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef wingbee het volgende:
Wat een haat hier
Snap dat dan mofo's!!!
Pak een mes, haal die onderste puntjes open (of nagels als je die hebt, maar daar ga ik niet vanuit dat ze daar lang genoeg voor zijn) en dan draai je m zo openquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef wingbee het volgende:
[..]
Op zich een heeel goede tip. Maar pepsi is zo smerig >.<
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |