quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
haha,quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zei het wel alleen om deze reactie van jou te krijgen. Hap hap.![]()
Maar ga je weer naar het IFF?
Misschien is dat wel een goed plan, een jaar pauze.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha,
afgelopen jaar heb ik weer een aantal hele sterke films gezien, leuke interviews bijgewoond, maar ik had niet meer de "festival buzz", die ik altijd had in de voorgaande jaren
ik ga nu voor het eerste sinds 1998, misschien helemaal niet naar het festival, ik heb sowieso geen tickets gekocht, ik heb niet eens het programma gezien terwijl dat voor mij echt een ritueel was om de volkskrant te kopen op de dag dat het programma werd bekend gemaakt
ik heb dit jaar bewust een break genomen om mn liefde voor de film te hervinden
Ondertiteling nodig hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Rookert het volgende:
Verdorie, ik wil The Town kijken, maar kan geen goede subs kijken en heb geen zin om 2,5 uur het geluid harder te zetten om het dialoog goed te verstaan. Surround sound op 2.1 set werkt niet goed
misschien de meest overrated film van het afgelopen jaar, het is gewoon een heist movie geen enkel ding wat deze film onderscheid van anderen, er zit wel een briljante rol in van een van de maatjes van ben affleckquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Rookert het volgende:
Verdorie, ik wil The Town kijken, maar kan geen goede subs kijken en heb geen zin om 2,5 uur het geluid harder te zetten om het dialoog goed te verstaan. Surround sound op 2.1 set werkt niet goed
vizyontele is wel veel toegankelijker dan uzakquote:
ik ben toevallig ma,di,wo vrij dus, misschien koop ik alsnog een retourtje rotterdam, ik wil de nieuwe filmtheater eigenlijk ook wel zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een goed plan, een jaar pauze.
Maar je mist wel de 40ste editie.
bring it on!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie wil er als digitale boksbal dienen? Accounting $%@%#-vak. Moet even wat stoom afblazen :S.
Je ziet mijn argumentatie toch. Gozâhquote:
Ik heb dus ook gewoon zin in een heist movie, kijkt altijd wel lekker wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien de meest overrated film van het afgelopen jaar, het is gewoon een heist movie geen enkel ding wat deze film onderscheid van anderen, er zit wel een briljante rol in van een van de maatjes van ben affleck
#!(%$^@(%&^($%^("e:
WTFquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef IHVK het volgende:
Bekijk dan gemalforeerde baby's zoals ik, dat is pasleuk.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef Rookert het volgende:
En deze ordinaire linkdump moet gewoon even, zo bizar
http://www.dumpert.nl/med(...)/bollywood_wtf_.html
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
#!(%$^@(%&^($%^(&
kwam laatst bij de aldi gerookte forel tegen uit turkijequote:
Ik ga het eens proberen, die kipfilet van 5 euro/kg is supergoed, krimpen vrijwel niet bij bakkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
kwam laatst bij de aldi gerookte forel tegen uit turkije
koffie verkeerdquote:
Wil ik ook nog zien, net als King's Speech, Black Swan, True Grit etcquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Gisteren 127 Hours gezien. Aardige film!
Volgens mij welquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Rookert het volgende:
En wat is de Eazie toch een bazenconceptHeerlijke rijst/noedels, binnen 3 minuten klaar voor een redelijke prijs
Weleens geweest, IHVK?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:08 schreef Ayca het volgende:
koudkoudkoudkoudkoudkoudkoudkoudkoudkoudkoud
steunquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
IHVK, ga Persepolis kijken. Aanrader!
Demonstraties en zo. Mijn vader kon gisteren gewoon naar zijn werk (redelijk dicht bij de onrustige gebieden) middels een beetje creatief rijden. Wel 10x zoveel polizei dan een week geleden - en tóén was er al drie keer zoveel politie overal na die zelfmoordaanslagen. Mijn vader mocht gisteren de vliegveldterminal ook niet meer in om mijn zusje op te wachten.quote:
Pfrt.quote:Pathé Unlimited is geldig in alle Pathé bioscopen in Nederland (behalve Cinema Palace Haarlem en Harmonie Alkmaar) en voor alle reguliere voorstellingen.
hoezo? geen pathe in de buurt?quote:
Na even gegoogled te hebben, moet ik bekennen dat het mij ook vrij relax lijkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:33 schreef zarGon het volgende:
Ik heb op dit moment eigenlijk best wel zin in kumpir..
kumpirquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:33 schreef zarGon het volgende:
Ik heb op dit moment eigenlijk best wel zin in kumpir..
Dat is wel klote.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Godverdomme....
De wijk waar mijn vader + zusje nu wonen wordt door het leger met tanks en al bewaakt... ze worden morgen geëvacueerd en hoogstwaarschijnlijk mogen onze honden niet mee met het vliegtuig dat gecharterd is om alle werknemers het land uit te krijgen... kankerzooi.
gewoon bewust gecreëerde chaos van de overheidquote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef Rookert het volgende:
6000 gevangenen ontsnapt doordat cipiers ermee kapten
Je hebt er nu echt weinig meer te zoeken...
Zijn bakkes terwijl hij bezig is?!quote:Op maandag 31 januari 2011 04:28 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie ooit een zeehond nagedaan?!
Man man man, kun je het voorstellen hoe grappig een gehandicapte zeehond klinkt en eruiziet? Stel je nu voor dat iemand met het syndroom van Down klappert met zijn handen zoals zeehonden dat zou doen en tegelijkertijd ook het geluid produceert dat zeehonden produceren.
FUCKING HILARIOUS. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Goedemorgen madamoiselle!quote:Op maandag 31 januari 2011 08:59 schreef Ayca het volgende:
goedemorgen sinan, nog plannen om dingen te ontleden deze week?
helaasch .quote:Op maandag 31 januari 2011 09:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goedemorgen madamoiselle!
Nee geen plannetjes in die richting helaas !!
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Fam terug in Nederland, hondjes is een goede oplossing voor gevonden.
Jezus, wat een teringzooiquote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
GeorgiaaaD RT @amylcampbell: Phone call: Apparently many thugs in #katameya heights now, bodies on the streets. Anyone have any more info? #maadi #jan25 #egypt
Dat is waar ons huis is. Klinkt goed.
Moooiquote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Fam terug in Nederland, hondjes is een goede oplossing voor gevonden.
Politiek !quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef Rookert het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ner-bij-ernst-young/
Balkenende gaat enkele tonnen wegtikken bij de concurrent van KPMG waar Bos werkt
Ja, mja, niet te veel ervan eten. Dat geldt eigenlijk voor alles. Koolhydraten, vetten, mineralen en vitaminen zijn ook gezond! Gevarieerd etenquote:
Har harr har. Dat kun jij goed na doen. Hahaha.quote:Op maandag 31 januari 2011 04:28 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie ooit een zeehond nagedaan?!
Man man man, kun je het voorstellen hoe grappig een gehandicapte zeehond klinkt en eruiziet? Stel je nu voor dat iemand met het syndroom van Down klappert met zijn handen zoals zeehonden dat zou doen en tegelijkertijd ook het geluid produceert dat zeehonden produceren.
FUCKING HILARIOUS. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijn Turks, wat doe je... ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef IHVK het volgende:
We zijn eruit, het is niet yanliz, of yalniz maar yazlin
was da?quote:
mn browser crashte toen ik op de link klikte, maar ik vat em denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:11 schreef IHVK het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/jumptopic/1600877/1296601711
Allah Rahmet Eylesin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat wijf was geil man1 van de weinige Turkse vrouwen waar ik op kon fappen
waar is dit van?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:34 schreef IHVK het volgende:
Een van de Leidse studenten, XX.(20): `Ook in de goede wijk liepen mannen met stokken en pistolen over straat. Maar dat is niets in vergelijking met de stadswijk waar we vandaan moesten vluchten. Daar zijn vlak na ons vertrek 46 meisjes verkracht. God mag weten wat er anders met ons was gebeurd.
O.D.?quote:
Mag ik je nu aanraken ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeliha, diegene van My Super Sweet Sixteen is een (ex-)schoolgenoot van een kennis van mij.
Echt waar? Is ze trouwens echt Turks? Ik las ergens dat ze van Oeveren ofzo met de achternaam heet. Maar in een interview zegt ze dat ze Turks is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeliha, diegene van My Super Sweet Sixteen is een (ex-)schoolgenoot van een kennis van mij.
te veel gesnoven of te veel gespoten?quote:
Waarschijnlijk heeft ze een hartaanval gekregen na een astma-aanval, aldus de Turkse kranten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
te veel gesnoven of te veel gespoten?
picsquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat wijf was geil man1 van de weinige Turkse vrouwen waar ik op kon fappen
Ze heet Meby, is dat Turks? Misschien een halfbloedje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt waar? Is ze trouwens echt Turks? Ik las ergens dat ze van Oeveren ofzo met de achternaam heet. Maar in een interview zegt ze dat ze Turks is.
Ze heet Medy van Oeveren. Klinkt niet Turks. Haar moeder heet Sermin, dat is wel Turks. Ik denk dat ze een halfbloedje is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze heet Meby, is dat Turks? Misschien een halfbloedje.
Ze draagt wel bontkragen, dus misschien toch wel Turks.
En het is een school waar veel rijke probleemkinderen op zitten.
Van haar of van mij ?quote:
quote:Grijze wolken, buiten regen, wat een kutweer
ik bel je op je telefoon, ik wil je kutweer
nu zeg je: kut weer
ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer
GRAPJU
Nu sta je voor de deur, kom binnen welkom
Ben ik niet gekomen, ga je niet tot dat ik wel kom
Gino Pietermaai JWZ
beidequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van haar of van mij ?
Tijdloos gewoon: Gino dan, die andere kutkop niet.
[..]
Fiespeuk. Je bent nog minderjarigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
wikwakka2
Bilmiyorem
Rookert
IHVK
Bortecinem
GenusButeo
Julis
msnk
zarGon
TheMagnificent
Triggershot
Slayage
Landysh
EchoAlpha
o.us
Min-e
maartjeh
Bart
MrChill007
Squirrel.D
ClioSporT
Burakius
Marokkaanse18
AryaMehr
Gratau
turnazz
Disko.Krali
Zeroku
ErwinDikkie
DatASS
siddha
Weissman
Bomil
nightcowboy
ModernFamily
Hajko
TheSituation
IJsdraakje
G.Fawkes
douche-eendje
LovelyLady
Kyr
Xrtzsck
Sjaakz
xminator
The_Dean
Torrio
Cobra4
Mutant01
BansheeBoy
Ik ben zelf een probleemkind, jwts.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze heet Medy van Oeveren. Klinkt niet Turks. Haar moeder heet Sermin, dat is wel Turks. Ik denk dat ze een halfbloedje is.
Wat deed jij daar dan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Fokken tijdens college......................
Ik wist ook niet wat ik zag toen ik een keer hoek om liep van pleintje met supermarkt en toen 2 olifanten zag staan ter ere van opening C1000quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Gisteren een kameel op de uni! Ik dacht dat ik hallucineerde, onder invloed van al dat nieuws uit Egypte, maar het was er dus echt een.Ik schrok me de tering (het was 09:00 uur + mijn slaperige kop). Geen idee wat die daar deed.
Over kamelen gesproken... Het gaat weer behoorlijk los in Egypte: aanhangers van Mubarak die te paard en te kameel het Tahrirplein bestormen! Er zijn nu gevechten tussen de aanhangers en tegenstanders van Mubarak.![]()
Gelukkig is Ayça er nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef Ayca het volgende:
We houden wel van je hoor.
Kijk je staats zelfs eerste in mijn lijst!
Ja was op KOG, moest daarna toch blijven zitten voor college tot 19 uurquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef IHVK het volgende:
Aaarghh ik wilde daar heen gaan Vergetenn.
Bij KOG daar toch ?
Dit is niet waar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef IHVK het volgende:
Schijnt dat ze nu het museum in brand hebben gestoken. Eeuwig zonde als het waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL ben je serieus. We hadden het hier gisterenmorgen al over, toen jij ook online was en in dit topic reageerde.quote:
PICSquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef Landysh het volgende:
Mijn zusje is echt zo'n fucking kanker debiel.
blablablabla...blahdieblabla
En ze is 16 trouwens.
Ze is door zelfde mensen opgevoed?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef Landysh het volgende:
Mijn zusje is echt zo'n fucking kanker debiel. Echt zo achterlijk dat ik haar wil slaan. Dom wicht.
Ze ging net naar de supermarkt en ik moest ook nog een paar dingen halen. Dus ik vraag of ze die dingen wilt meenemen. Ik geef haar mijn pinpas want ik had geen contant geld. Zegt ze dat niet weet hoe ze moet pinnen.Echt serieus, ik wilde mijn pinpas in haar oog steken. Ik probeer het haar uit te leggen (
) zegt ze 'Neeeeeeeeee, ik weet niet hoe je moet pinnen geef geld of niet'. Debiel die ze is.
En ze is 16 trouwens.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:50 schreef Weissman het volgende:HALLON MALLONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van Emelquote:
de emels waren idd wel de smaakmakers van dit topicquote:
Zullen we anders foto's van elkaar makenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zullen we anders foto's van elkaar maken
Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lets party schatjuh, dan gaan we helemAal Los jeWaitz toG ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef Ayca het volgende:
Mijn eerste ontslag!
Tijd voor een feestje.
Dat denk jij...quote:
Had vandaag een feestje, maar mocht niet gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lets party schatjuh, dan gaan we helemAal Los jeWaitz toG ?
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2011 16:01:14 ]
Dit soort mensen zijn toch gewoon autistisch of hebben psychologische problemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:22 schreef Poemgirl het volgende:
http://www.izlesene.com/video/ucan-adam-sabri-bey-tekrar-ucuyor/2256065
Sabri die kan vliegen. Alweer
Dat het niet normaal is wat hij doet etc en dat ze hem niet geloven dat hij er niets aan kan doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over?
En respect voor die kerel die er gewoon droog naar zit te kijken, hij trekt een beetje zo'n gezicht: "".
Nou dat denk ik niet. Triggershot postte hier bijv. ook. Sjaakz ook.quote:
Zie ze niet echt meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Triggershot postte hier bijv. ook. Sjaakz ook.
Daarom vraag ik het.
Welke Marokkanen ken jij uit deze reeks? Serieuze vraag. Geen geleuter.quote:
Jij bent liever dan ik maar Turkije gebruikt het Latijns alfabet sinds ongeveer 1930. Dus vraag naar Marokkanen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
Oke, wij van de Revolutie in Egypte-topicreeks. Zoeken mensen die Arabisch kunnen.
Wij willen onze site:
www.downwithmubarak.com
Naar het Arabisch vertalen zodat de Egyptenaren er ook echt wat aan hebben.
Is er een van jullie die dit kan? Of iemand die iemand kent die dit kan? PM me!
Je kunt beter een beetje suiker toevoegen aan de kippenbouillon om de wortelsmaak te versterken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef zarGon het volgende:
STEMMEN!
Poll: Eet jij een wortel met of zonder zout?
• Met zout!
• Zonder zout.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Welk topic? En waarom kan jij niet gewoon even inhoudelijk reageren? Staat dat toevallig ook in je DNAonderzoekje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef Ayca het volgende:
Idd...
Dat topic is alleen niet zo actief meer.
Sinds 1928.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent liever dan ik maar Turkije gebruikt het Latijns alfabet sinds ongeveer 1930. Dus vraag naar Marokkanen.
Sorry.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Welk topic? En waarom kan jij niet gewoon even inhoudelijk reageren? Staat dat toevallig ook in je DNAonderzoekje?
Vol Turken. Behalve Mutant, Triggie,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef MoroccanDoll het volgende:
Bestaat er alleen een Turken-topic?
Behalve Turken hebben Marokkanen, Joegoslaven, Engelstaligen, Afrikanen en Surinamers een reeks in GC.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef MoroccanDoll het volgende:
Bestaat er alleen een Turken-topic?
Marokkanen op FOK! #84 - Dit topic wordt niet gemist...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef MoroccanDoll het volgende:
Waarom zie ik het Marokkanen-topic niet?
Kippenbouillon? Dat is heel wat anders dan een wortel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Je kunt beter een beetje suiker toevoegen aan de kippenbouillon om de wortelsmaak te versterken.
Waarom post ik dit eik? Probeer maar. Zout op wortels. No go, in geen enkel opzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |