Ik ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww voor geen miljoen dat ik daar op ging zitten
Had ik gisteren op 1 accountquote:
Ik kwam niet op facebookquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij blijft hangen bij 0% of 69% ..
Ik heb al gekeken of het aan de browser lag, maar bij geen van de 9 doet-ie hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kwam niet op facebook
Met mijn andere accounts wel ???
Hmm ik denk dat we het aardig bij hebben gehouden en geharvestquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken of het aan de browser lag, maar bij geen van de 9 doet-ie het
Mijn zaaisel zal wel flink dood zijn.
Verstandig als je denk dat je het niet redquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik de aflevering van WIDM oversla vandaag en zo lekker even ga lezen ofzo..
Ja, misschien online kijken of anders gewoon de boel de boel latenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verstandig als je denk dat je het niet red
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ligt er aan in welk land je bent. In Australie en Nieuw-zeeland is het al Vrijdag, In Japan ook wel denk ikquote:
ik woon in NLquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan in welk land je bent. In Australie en Nieuw-zeeland is het al Vrijdag, In Japan ook wel denk ik
Nee dus. Nog 3.5 uurjtes geduld hebben meidquote:
oke dank jequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dus. Nog 3.5 uurjtes geduld hebben meid
Ik heb vandaag een nieuw adidas traningspak gekochtquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tell me why, Tell me why, Tell me why,
Picsquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuw adidas traningspak gekocht
Jasje maat 38!!!! Whoehoeee
En broek maat 40
Hihihihihihii
Met hoofd wil ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zonder hoofd, want ik heb wallen en bad hair day!
[ afbeelding ]
je hebt geen hoofdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zonder hoofd, want ik heb wallen en bad hair day!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had hem op zijn hoofd getikt met het hamertje.
Wil je het even spoileren wie het is, of mij anders even DM-PM-en?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wil je het even spoileren wie het is, of mij anders even DM-PM-en?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wuut?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik heb een nieuwe BH gekocht90 euro
Geluk had ik nog kadobonnen van 65 euro
Wholy gek,quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik heb een nieuwe BH gekocht90 euro
Geluk had ik nog kadobonnen van 65 euro
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
OKee, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Maar wel een goede bhquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wholy gek,
90 euro voor een lapje stof wat eigenlijk niemand ziet, en het moment dat een man het ziet het vaak achteloos in een hoek van een kamer wordt gegooid
Ik had een setje van 240 euroquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Maar wel een goede bh
Ow en ik gooi mijn bh's nooit op de grond in een hoekjeEn me man ook niet
Ik ken vrouwen die bh's kopen van 140 euro of meer
quote:
pffft, vrouwen ...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee man dat zijn van die flubber dingen
bij mij ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij blijft hangen bij 0% of 69% ..
Jaren mee gedaan, was helemaal van kant, en dan gewolkt blauwquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar die zat dan fantastisch lekker
Of niet?
..ik een andere buikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik wil dat mijn wens voor jou voor 2011 uitkomt
ja laten we daar maar mee beginnen....quote:
Yup.. ik ben voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja laten we daar maar mee beginnen....
en daarna heel 2011 (en 12 en 13) geen narigheid meer
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef Laysa het volgende:
Benny fijn om je weer te lezen![]()
Kusje op je beter worden...met heel veel liefde![]()
Slapen...doei TALlertjes
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef Laysa het volgende:
Benny fijn om je weer te lezen![]()
Kusje op je beter worden...met heel veel liefde![]()
Slapen...doei TALlertjes
eerste uur zit er alweer opquote:
Het is weer vrijdag,quote:
slaapkopquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nog effe 10 minuutjes blijven liggen
of de doodsteekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Vandaag is X Factor, een mooie dag om iets nieuws te starten!
* Crazy-M geeft dekenquote:
geeft je een emmer warm waterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat helpt niet
Ik ga zo maar sportenwaar ik geen zin in heb
Joehoe!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb weer gewogen trouwens....
Deze week is er 1,3 kilo afZit nu dus op 15,6 kilo
Whoehoeee!!!
Stuwiedoekiequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
1 gephotoshopte Wendy voor dit topic
[ afbeelding ]
waarfom dat nu weer hahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Omg ik krijg zo een foto van de drol van Patrique
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb sporten afgebeld en lig nu in een warm bad
Jeeejjjj!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Volgende week een bakje chips voor mij
Hoe dat zo?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kon amper auto rijden vanmorgen. Kon me nek niet naar rechts draaien
En jullie gaan wat lekkers eten en dat mag ik nietquote:
Ik neem aan dat je niet een hele zak mag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En jullie gaan wat lekkers eten en dat mag ik nietdus dat wordt een reep voor mij.
Ik heb liever die chips dan de maaltijdEn k neem een wijntje als ik niet zwanger ben
Nee en dat is ook het vage, met o&n had ik dus 1 bakje chips, toen wilde ik meer, en toen begon de smaak opeens tegen te staan, niet meer opgegeten. Dus 1 bakje is genoeg tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet een hele zak mag?
Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik ging jullie zoeken
Koen en jou
Nou, gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee en dat is ook het vage, met o&n had ik dus 1 bakje chips, toen wilde ik meer, en toen begon de smaak opeens tegen te staan, niet meer opgegeten. Dus 1 bakje is genoeg tegenwoordig
haha, wat een watjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zei bluf.... En hij blufte ook. Dus geen foto
hoe is hetquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ben blij dat xfa begint vanavond
Goed want ik heb weekendquote:
Bedoel je in de sc? Of gewoon in de overige topics?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
Maar het is nog zo stil in TAL
Gister geprobeerd en deed het nergensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In chrome doetie het niet in IE wel
Gewoon overal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bedoel je in de sc? Of gewoon in de overige topics?
ook goed, nog kwartiertje tot weekend, was er vandaag al om 6:30 dus denk wat eerder wegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed want ik heb weekend
Hoe is het met jou?
misschien slaat ook hier de verveling toe. elke keer hetzelfdequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon overal.
Er zijn nu nog maar 8 topics (ofzo) over XFA. Dat was vorig seizoen wel anders toch?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien slaat ook hier de verveling toe. elke keer hetzelfde
Doe je goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook goed, nog kwartiertje tot weekend, was er vandaag al om 6:30 dus denk wat eerder weg
ik heb nog ergens een foto van een drol.quote:
tja, nog net geen vliegbrevet vanmorgenquote:
Vliegbrevetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, nog net geen vliegbrevet vanmorgen
Nee joh was pas na de eerste uitzending dat het drukker werdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon overal.
Er zijn nu nog maar 8 topics (ofzo) over XFA. Dat was vorig seizoen wel anders toch?
Ik maakte vroeger altijd foto's van me drollen als ze een vreemde kleur haddenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb nog ergens een foto van een drol.
niet vragen naar de details
Ik ook.. dat wordt 3 maanden niet slapenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa!!! Ik heb er zin in!!!
Ohwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh was pas na de eerste uitzending dat het drukker werd
Ja streamenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook.. dat wordt 3 maanden niet slapen
En gewoon vanuit bed op tv kijken
tjah, vloog met ruim 170 over de NL snelwegenquote:
Hoe is het hier?quote:
Ah, hehehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, vloog met ruim 170 over de NL snelwegen
goed goed, en met uquote:
Alleen irritant die mensen die met 120 gaan inhalenquote:
Gaat wel oké, eergister 1 van mijn poezels in moeten laten slapen, dat was even een mindere dag..quote:
was ze ziek ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Gaat wel oké, eergister 1 van mijn poezels in moeten laten slapen, dat was even een mindere dag..
Ja, dat is zeker irritantquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Alleen irritant die mensen die met 120 gaan inhalen
Voedselallergie die alleen maar erger werd qua krabben en open plekken.quote:
Aaaaawquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Voedselallergie die alleen maar erger werd qua krabben en open plekken.
Iedereen er vandoor oid?quote:
o ok, dan is het niet fijn neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Voedselallergie die alleen maar erger werd qua krabben en open plekken.
Laterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik klim even uit badtot strakkies
Tossoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik klim even uit badtot strakkies
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga denk ik ook maar afsluiten
komt toch niks meer uit me.
lekker naar huisje
Nee, dan moet je gewoon een beslissing nemen, je kunt het beestje ook niet zo laten lopen..quote:
Genieten van het weekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga denk ik ook maar afsluiten
komt toch niks meer uit me.
lekker naar huisje
heerlijkquote:
vanavond en morgen Kroegquote:
Als het goed is kan je het ook terugkijken op RTLxl en komt maandag de herhalingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef borisz het volgende:
Eerste aflevering maar opnemen van XFA. Geen tijd om te kijken vanavond
Ben je nog lekker op tijd thuis thoughquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heerlijk
eerst nog uur in de auto
[..]
vanavond en morgen Kroeg
KIjken met de zapknop in je handen is een stuk prettigerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het goed is kan je het ook terugkijken op RTLxl en komt maandag de herhaling
Ook goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
[..]
KIjken met de zapknop in je handen is een stuk prettiger.
Moeten we een nieuw kastje aanschaffen plus vijf pleuro in de maand.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook goed
..dan heb je nog on Demand
Lekker danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet eens normaal lachen.. dat doet pijn in m'n buik
dan hoop ik dat er vanavond veel goede audities zijn, ipv lachwekkendequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Ik wist niet eens dat Adele in NL blijkbaar ook al zo bekend isquote:
Adelequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Adele in NL blijkbaar ook al zo bekend is
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan hoop ik dat er vanavond veel goede audities zijn, ipv lachwekkende
last van buik. Is al een tijdje zoquote:
Okéquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop het ook![]()
[..]
last van buik. Is al een tijdje zo
Paint Shop Proquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kunnen we deze SC een BOOST geven
Ik vind het zo saaiDat ik in een andere SC zit nu
Benny ik denk toch maar dat jullie je plan moeten invoeren
Zal ik kijken of ik JASC PSP binnen kan halen
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kunnen we deze SC een BOOST geven
Ik vind het zo saaiDat ik in een andere SC zit nu
Benny ik denk toch maar dat jullie je plan moeten invoeren
Zal ik kijken of ik JASC PSP binnen kan halen
Liep ik tegenaan. Net als jij tegen dat plaatjequote:
Ik denk dat misschien beter isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Misschien wel doen dan?
Ik heb versie 10 en die is van Corelquote:
Ik ben nu versie 9 aan het downloadenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb versie 10 en die is van Corel
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu versie 9 aan het downloaden
Maar heb geen idee meer hoe het allemaal werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
versie 7 is de enige die ik snapquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das versie 7. Inmiddels zijn ze al bij 12 ofzo
Ben ik wel van plan jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Bos
Ga je nog XFA kijken
Eigenlijk is 7 beter want toen kreeg je er ook nog iets bij om bewegende gifjes mee te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
versie 7 is de enige die ik snap
Daarna wordt het allemaal zo ingewikkeld
Dan doe je die toch gewoonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
versie 7 is de enige die ik snap
Daarna wordt het allemaal zo ingewikkeld
ja maar die ken ik nergens meer vinden.quote:
animation shop proquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk is 7 beter want toen kreeg je er ook nog iets bij om bewegende gifjes mee te maken
Ik heb die waarschijnlijk (helaas) ook niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar die ken ik nergens meer vinden.
En mijn cd's waar de software opstaat zitten allemaal in dozen
Oooh cool, dan ga ik daar eens voor kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
animation shop pro
Die kan je los downloaden geloof ik
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
Benny wil je nog even de link met het voorbeeld pm-en?
We kunnen Zwabber ook vragenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is echt mooi
Dat gaat me nooit lukken
Huh?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef iBenny het volgende:
'Ik betaal mijn muziek, maar voor de rest download ik het internet gratis'
Wuut?
Tuk ze, tot latersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan beter.
Ga nu ff een tukkie doen.
tukse kerelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan beter.
Benny Tuksequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan beter.
Tot later Bennyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan beter.
De KSC blijft wel redelijk actiefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm en er blijven er alleen over die ook in KSC zitten
Ik hoop dat XFA een boost kan gevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm en er blijven er alleen over die ook in KSC zitten
Lekker wel als een SC goed looptquote:
Je mag van mij nu naar huisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
Belgh moe en geen zin meer. Ik wil naar huis
Dank je maar ik moet nog even wachten helaasquote:
Panda in TAL?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
Belgh moe en geen zin meer. Ik wil naar huis
Oooohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je maar ik moet nog even wachten helaas
Daar stond ik ook al van te kijkenquote:
TAL?????quote:
Maar we houden ook hier van je hoorquote:
dat heb ik ook steeds bijna hoor, stomme auto-updatequote:
dankquote:
Op zich wel logischquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook hier is ze naar de kinderboerderij
Ik heb je naam in een andere SC laten vallenquote:
In de KSC en dat was omdat ik zei dat ik een keer hete kip bij jou mocht komen etenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de KSC en dat was omdat ik zei dat ik een keer hete kip bij jou mocht komen eten![]()
Oooh, en ik heb je een keer onder de noemer 'jullie' genoemd (jou en c_a) dat 'jullie' naar London komenquote:
Ja als het goed is het weekend van 13 meiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, en ik heb je een keer onder de noemer 'jullie' genoemd (jou en c_a) dat 'jullie' naar London komen![]()
Koentjequote:
leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als het goed is het weekend van 13 mei
Zin in ook, als ik al weg ga is het altijd met de kinderen, en een keer alleen is echt nodigquote:
aas ook op een leuk uitje zonder familyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Zin in ook, als ik al weg ga is het altijd met de kinderen, en een keer alleen is echt nodig
Wat leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als het goed is het weekend van 13 mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |