Ik ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww voor geen miljoen dat ik daar op ging zitten
Had ik gisteren op 1 accountquote:
Ik kwam niet op facebookquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij blijft hangen bij 0% of 69% ..
Ik heb al gekeken of het aan de browser lag, maar bij geen van de 9 doet-ie hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kwam niet op facebook
Met mijn andere accounts wel ???
Hmm ik denk dat we het aardig bij hebben gehouden en geharvestquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken of het aan de browser lag, maar bij geen van de 9 doet-ie het
Mijn zaaisel zal wel flink dood zijn.
Verstandig als je denk dat je het niet redquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik de aflevering van WIDM oversla vandaag en zo lekker even ga lezen ofzo..
Ja, misschien online kijken of anders gewoon de boel de boel latenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verstandig als je denk dat je het niet red
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ligt er aan in welk land je bent. In Australie en Nieuw-zeeland is het al Vrijdag, In Japan ook wel denk ikquote:
ik woon in NLquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan in welk land je bent. In Australie en Nieuw-zeeland is het al Vrijdag, In Japan ook wel denk ik
Nee dus. Nog 3.5 uurjtes geduld hebben meidquote:
oke dank jequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dus. Nog 3.5 uurjtes geduld hebben meid
Ik heb vandaag een nieuw adidas traningspak gekochtquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tell me why, Tell me why, Tell me why,
Picsquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuw adidas traningspak gekocht
Jasje maat 38!!!! Whoehoeee
En broek maat 40
Hihihihihihii
Met hoofd wil ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zonder hoofd, want ik heb wallen en bad hair day!
[ afbeelding ]
je hebt geen hoofdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zonder hoofd, want ik heb wallen en bad hair day!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had hem op zijn hoofd getikt met het hamertje.
Wil je het even spoileren wie het is, of mij anders even DM-PM-en?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wil je het even spoileren wie het is, of mij anders even DM-PM-en?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wuut?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik heb een nieuwe BH gekocht90 euro
Geluk had ik nog kadobonnen van 65 euro
Wholy gek,quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik heb een nieuwe BH gekocht90 euro
Geluk had ik nog kadobonnen van 65 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |