Eens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Moslims kunnen ook wel 1000 euro per jaar als kopvoddentaks missen.
Laten we deze hete hangijzers even rusten op dit tijdstip.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oprotten met je toptarief en jaloezietax. Je leeft niet voor de staat.
Dat is niet echt een argument natuurlijk. Want ook met een toptarief van 60% leef je niet voor de staat en er zullen maar een paar mensen in Nederland zijn die daardoor ook meer dan 50% belasting betalen. Ik zie de meerwaarde ook niet zo maar je moet wel de juiste argumenten gebruiken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oprotten met je toptarief en jaloezietax. Je leeft niet voor de staat.
Ik ben er te moe voor inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Laten we deze hete hangijzers even rusten op dit tijdstip.
Doe ik lekker toch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt niet te oordelen wat iemand kan missen en waaraan deze het dan kan missen.
Een bijstandsmoeder met 1500 euro kan ook prima 500 euro missen in mijn optiek.
Als mensen met een inkomen boven de 150000 euro wel 60% belasting kunnen betalen, waarom kunnen moslims dan niet 1000 euro kopvoddentaks betalen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat kom jij eigenlijk in dit topic doen. Kun je niet beter naar stormfront ofzo?
Ik vind het een vrij valide argument. Meer dan de helft is gevoelsmatig voor mij voor de staat werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is niet echt een argument natuurlijk. Want ook met een toptarief van 60% leef je niet voor de staat en er zullen maar een paar mensen in Nederland zijn die daardoor ook meer dan 50% belasting betalen. Ik zie de meerwaarde ook niet zo maar je moet wel de juiste argumenten gebruiken.
Nee, die doek gaat gewoon'n keer af.quote:
Omkering van de bewijslast; pleiters voor verhoging van de IB moeten met de juiste argumenten komen, aangezien hogere belastinginkomsten niet gegarandeerd zijn en er amper een feitelijk argument wordt gegeven waarom nu juist het meer dan 150.000 verdienen iets is dat extra belast moet worden. Dat het een fact-free argument is, billijkt voor mij de argumentatie tegen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is niet echt een argument natuurlijk. Want ook met een toptarief van 60% leef je niet voor de staat en er zullen maar een paar mensen in Nederland zijn die daardoor ook meer dan 50% belasting betalen. Ik zie de meerwaarde ook niet zo maar je moet wel de juiste argumenten gebruiken.
Hoeveel mensen zouden dan echt op meer dan de helft uitkomen? Het is gewoon een sneu argument. Jij moet beter kunnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij valide argument. Meer dan de helft is gevoelsmatig voor mij voor de staat werken.
Sorry maar ik vind kopvoddentaks heel denigrerend gezien ik mensen in mijn directe omgeving heb met een hoofddoek.quote:
Dat kunnen ze, maar dat is het bezwaar niet tegen de kopvoddentaks.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als mensen met een inkomen boven de 150000 euro wel 60% belasting kunnen betalen, waarom kunnen moslims dan niet 1000 euro kopvoddentaks betalen?
Dat vat ik op als een complimentquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden dan echt op meer dan de helft uitkomen? Het is gewoon een sneu argument. Jij moet beter kunnen.
Daar ga jij niet over.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, die doek gaat gewoon'n keer af.
Had het niet direct tegen jouquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind kopvoddentaks heel denigrerend gezien ik mensen in mijn directe omgeving heb met een hoofddoek.
Oordelen mag, totdat jij de politieke macht hebt te bepalen wat er met mijn inkomen gebeurt.quote:
Ik vind een inkomensbelasting van 60% heel denigrerend aangezien ik mensen in mijn directe omgeving heb die meer dan 150000 euro per jaar verdienen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind kopvoddentaks heel denigrerend gezien ik mensen in mijn directe omgeving heb met een hoofddoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |